Świąteczny wygląd - Plotka Awatarii

Witajcie!
Również i ja w tym roku zdecydowałam się na bardziej świąteczny wygląd bloga niż zwykle. Jak mogliście zauważyć, całkowity wygląd bloga został zmieniony. Postanowiłam, że zmienię wygląd całkowicie, aby powspominać moje pierwsze kroki na tym blogu. Od zawsze chciałam, aby mój blog wyglądał inaczej niż wszystkie inne. Tak też było, do dzisiaj. Od dzisiaj będę na tym blogu wspominać całą jego przeszłość. Co tydzień lub co parę dni, zależy jak będzie wyglądać to u mnie z czasem, będę publikować stare posty o różnych, już na pewno zapomnianych dramach jak i gwiazdach, które już kiedyś pojawiły się na blogu. Dzięki temu również i wy będziecie mogli powspominać razem ze mną! Oczywiście posty o aktualnych zdarzeniach i tak będą publikowane, nie martwcie się.


Mam nadzieję, że nowy (stary) wygląd bloga wam się podoba. Życzę wam miłego dnia oraz rozpoczęcia adwentu!


Pozdrawiam,
LetItBreathe

Komentarze

Prześlij komentarz

Drodzy czytelnicy,
w Regulaminie znajdują się zasady dotyczące również i was.

- CZYTELNIK:
Ma prawo do wyrażania swojego zdania.
Nie ma prawa do obrażania redaktora.
Ma prawo do krytyki opublikowanego posta.
Nie ma prawa do robienia spamu.
Komentarze, które mają cel obrażenia osoby/redaktora nie będą opublikowane.

Dziękujemy za zrozumienie.

**DZIELENIE SIĘ OPINIĄ JEST CENNE, ALE NIE RAŃ INNYCH!!**