Avatarian Awards 2017 - Wyniki

Cześć! Co tam słychać u czytelników? U nas jak na razie jest okej. Na początku chcielibyśmy jeszcze was zawiadomić, że będziemy się starać dodawać posty w weekendy, o jeśli będzie to możliwe. W tygodniu niestety jak każdy mamy szkołę.  Serdecznie was za to przepraszamy. Ale przejdźmy do tematu AA2017. Głosowanie zakończyło się już cztery dni temu. Dziękujemy wszystkim osobom które brały udział w naszym głosowaniu. Było was aż..

Dziękujemy za wzięcie udziału. Teraz przedstawimy wam jeszcze raz kategorie oraz nominowanych, lecz tym razem w postaci grafiki.

To już wszyscy! Mamy nadzieję, że znaleźliście swoich faworytów, i na nich zagłosowaliście. Przejdźmy teraz zatem do wyników. Głosowanie trwało równo cztery tygodnie. W tym czasie działo się całkiem dużo, wyniki ciągle się zmieniały. W ostatnim tygodniu jednak wyniki zostały takie jak aktualnie.

Pierwsza kategoria - Najlepszy Blogger/Bloggerka

Zwycięzcą zostaje Kinga <BA>! Gratulacje
Oprócz tego VIP na 10 dni
Druga kategoria - Najlepsza Seria

Zwycięzcą zostaje Jeden z Dziesięciu (Seria bloga BA)! Gratulacje
Trzecia Kategoria - Najlepszy Youtuber/ka

Zwycięzcą zostaje Emilka! Gratulacje
Oprócz tego VIP na 10 dni
Czwarta Kategoria - Najlepszy/a nowy/a Blogger/Bloggerka

Zwycięzcą zostaje Karina <BA>! Gratulacje
Oprócz tego VIP na 10 dni
Piąta Kategoria - Najlepszy blog
Zwycięzcą zostaje Baśniowa Awataria! Gratulacje

Szósta Kategoria - Najlepszy/a Celebryta/ka

Zwycięzcą zostaje Auriana! Gratulacje
Oprócz tego VIP na 10 dni
Wielkie gratulacje wszystkim zwycięzcom! VIPy będzie można odebrać wtedy, kiedy powiadomię was że mam już na nie G. Na pewno do następnego tygodnia będziecie już je mieli. Mam nadzieję że spodobało wam się takie małe wydarzenie w świecie show-biznesu. Widzimy się w następnym roku!

Administracja PA - organizatorzy AA2017


Komentarze

  1. HALO NIBY JAK ZDOBĘDZIESZ G? HMMM?! :))) PRZECIEŻ EMILKA ŁOŚ Z A B R A N I A ROBIENIA G BO TO PSUJE GRĘ. JAK SIĘ Z TEGO WYWINIESZ CO? EMILKA CIĘ DOJEDZIE ZA TO ŻE PSUJESZ TOM CUDOWNOM GRE :)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Broś* I wgl emilka nie zabrania tylko pokazuje, co nas omija robiac caly czas goldy. Czytanie ze zrozumieniem sie klania.
      /xxx

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Wyczuj ironię, dziecko.

      Usuń
    5. Łoś super ktoś! <3

      Usuń
    6. A Ty wyczuj sens postów Emilki o goldach, dorosły człowieku (mam na myśli pierwszego Anonima).
      /Kinga

      Usuń
    7. No jakoś go nie wyczułam, Kiniu
      *PISZE JESZCZE RAZ BO ŚWINIE Z PA NIE PUBLIKUJĄ KOMENTARZY*

      Usuń
    8. Anonimie, dla twojej wiadomości wszystkie komentarze zostają opublikowane jak najszybciej się da. Nie siedze na bloggerze 24/7 a jesli napisales jakis komentarz wczesniej to sory ale to chyba sie u ciebie nie wyslal. Pozdrawiam ;*

      Usuń
    9. Jak nie publikują komentarzy? Robią to przecież cały czas.
      No cóż, widocznie odnalezienie sensu niektórych postów jest możliwe tylko dla inteligentnych osób :) Nie będę powtarzać tego samego, co najtrafniej napisał drugi Anonim (20 stycznia 22:37).
      /Kinga

      Usuń
    10. Jezus ludzie... nie umiecie czytać po prostu ze zrozumieniem, pogódźcie sie z tym... xdd

      Usuń
    11. Czyli ty też nie rozumiesz sensu postów Emilki? Spokojnie, jeśli ja potrafię żyć nie będąc inteligentna, jak to zasugerowałaś, to ty też. PORADZIMY SOBIE Z TYM! OBIECUJĘ!

      Usuń
  2. Dziękuję wszystkim za głosy oddane na AKI i chociaż nie udało nam się wygrać to nie oznacza, że zwątpiliśmy! Nadal będziemy starać się pisać dla was jak najlepsze posty!

    A ode mnie chciałabym podziękować moim wszystkim widzom i czytelnikom za oddane głosy na mnie! Dla mnie to naprawdę dużo znaczy, dziękuję wam z całego serca.
    I z góry mówię także Zuzi, która rozdaje nagrody że nie chcę VIP-a i wystarczy mi tylko ten dyplom na pamiątkę. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję w imieniu całej administracji BA za wszystkie oddane głosy! Nie ukrywam, że jestem zaskoczona taką liczbą doskonałych wyników. Niedawno myślałam, że blog jest na drodze do upadku przez mały kryzys, który nad nami jeszcze wisi. Na pewno takie zwycięstwa w czterech kategoriach zmobilizują nas do dalszej pracy. Dziękujemy Wam!
    Również gratuluję pozostałym osiągniętych sukcesów! :)

    I chcę zrobić bardzo podobnie jak Emilka. Nie zależy mi na VIPie, wystarczą mi jedynie dyplomy (no i przede wszystkim satysfakcja xD). Boję się, że nagroda się zmarnuje, bo i tak ostatnio nie mam czasu na grę.
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahah xDD kto to niby głosował?! Jedyna kategoria która słusznie została rozdana to Youtuber, a reszta kpiny. Najlepszy blog? BA? Powinno być LA to była nowe era. Najlepszy nowy bloger? Karyna, śmieszne, a co z Angelą? Najlepsza seria no proszę was. Nie wiem kto głosował ale musiał być nieźle stawiony. Czekam na prucie dupska :D
    / Scott

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśle że BA zasłużylo na ten tytuł, bo przez cały rok pisali jednym ciągiem. Lemurek miał sporą przerwę. Ale oczywiście Scott musi się na każdym kroku podlizac Plotkarze :)

      Usuń
    2. Weź się już zamknij Scott. Skoro tak ludzie zagłosowali, to nie powinieneś za przeproszeniem wpierdalać w to swojego zdania. Do tego zgadzam się z osobami powyżej. To tyle z mojej strony, dziękuję i do wiedzenia.
      //Crossfire

      Usuń
    3. Ojj przykro mi że jesteście ograniczeni i nie lubicie nowości. Powiedzcie anonimki co wniosło nowego #BA? A jak już musicie
      się pluć to nie we mnie tylko śliniak. Również na blog roku powinien zostać MA lub AKI, a autorkę może być ta Kinga, Ewa i Emilka ale jako nowa blogerka Karyna? Z tym to się nie zgodzę powinna dostać ten tytuł Angela( Liże dupę), a celebrytą na pewno nie Auriana. Bardzo lubię większość osób ale nie zasługują xDDD. Moja opinia

      Usuń
    4. Żal dupe ściska, że to nie ty zostałeś najlepszym celebryta?

      Usuń
    5. nie ale na pewno bardziej zasłużyłem nić Auriana. Wniosłem do gry w czasie wakacyjnym wgl coś nowego.

      / Scott

      Usuń
    6. Ciekawe czemu jesteś przeciw Kindze. Słyszałam, że dawałeś jej ostatnio pomysły na nowe serię. Jesteś fałszywym skurwysynem...

      Usuń
    7. Scott, powiedz mi jedną rzecz. Co nowego wniosło MA w tym roku? Wg mnie Ewa nie publikowała postów systematycznie, robiła wiele przerw, o których najczęściej nie informowała.
      /Kinga

      Usuń
    8. Nie jestem fałszywy, że ją lubię to znaczy że mam mówić o niej tylko kolorowo?
      / Scott

      Usuń
    9. Wyrażam swoją opinie. Kingę bardzo lubię jako pisarka jest dobra, lecz BA to nie jest blog zasługujący na Blog roku. Baśniowej brakuje dobrych pisarzy których pilnowała by Kinga bo jako szefowa bardzo dobrze ogarnia rzeczy związane z blogiem.
      / Scott

      Usuń
    10. I po co się czepiasz wynikow Scott? Są jakie są i trzeba się z tym pogodzić. Może tez chce żeby nagrodę za najlepszy blog zdobyło AKI lub najlepszy ytber np Stare ;v (podaje dla przykładu xD) i jakos nie komentuje w taki sposób i nie podlizuje sie wszystkim do okola

      Usuń
    11. Kinga, Ewa akurat nie robila wczesniej przerw przed wrzesniem, przeciez informowala, ze od jesieni 2017 nie bedzie miala czasu ;)

      Usuń
    12. A ty Kinga i reszta twojej zalogi nie piszecie od 3 stycznia, wiec?

      Usuń
    13. Anonimku drogi, umiesz czytać rok w regulaminie konkursu? Głosowanie nawiązywało do roku 2017, a 3 stycznia to chyba 2018, prawda?
      /Kinga

      Usuń
  5. Co to ma być? BA najlepszym blogiem!? No chyba nie... Jedyne co się zgadza to Youtuberka. A co z np. Angelą? Chyba najlepszy debiut, a nie Karina (kto to wgl jest?). Co z blogiem AKI, którego administracja jedyna pisze posty, wymyśla nowe serie? Niesprawiedliwe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochaniutki mój. Czemu uważasz, że BA nie zasługuje na ten tytuł? :)

      Usuń
    2. Anonimowy - 18:38 - Siema Przemku :)

      Usuń
    3. Masz pecha to nie ja, ja nie piszę z anonimów :))))
      / Scott

      Usuń
  6. To glosowanie jest lewe. Widac, bo jakis nieznany blog Ogorka ma lepsze wyniki od znanych blogow. Widac, ze sami se glosowali. :) Lepiej byloby zrobic od nowa ankiete na Awatarii, a nie taki oszukanczy bur*el. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, nie opublikowaliscie, super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ludzie, każdy mógł głosować na tego kogo chciał. Przez zazdrość co raz więcej ludzi się nie chęci do blogowania. Kinga wygrała dużo razy i jej bardzo gratuluję, ale zastanówcie się. Blog 2017 nie jest tylko jej. Jest też Kevina i Kariny. Seria również odbyła się z konsultacją choćby z Kevinem.A resztą - po prostu Kinga jest przemiłą i przesympatyczną osobą. Nie ma sie co dziwić. Najpierw jesienią 2016 afera, że Aki nabija głosy, później na LA afera, nie dawno niby ja nabijałam głosy w plebiscycie. Nie minął miesiąc i kolejna afera. Ale cóż niektórych z zazdrości zżera od środka :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację

      Usuń
    2. Olusia już nie wymyślaj, nie uważaj się za niewiadomo kogo

      Usuń
    3. Nie uważam się tylko wyraziłam swoje zdanie ;)

      Usuń
    4. Ona sympatyczna? XD

      Usuń
  9. Najbardziej zazdrość zżera Scotta. I to bardzo dobrego znajomego Kingi XDDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Bożeee no od razu zżera mnie zazdrość o Kingę jak nie konkurowałem z nią w żadnej kategorii xDDD ogarnijcie się
    / Scott

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy nie mają mózgu, tak jak ja (według Kingi). Kinga, jeśli chcesz kogoś obrażać, to pomyśl o tym, czy sama siebie nie urazisz tym stwierdzeniem ;)

      Usuń
    2. Naprawdę brak inteligencji świadczy o braku mózgu? To już sobie odpowiedziałeś/aś. Przynajmniej dla mnie sens tych postów jest jasny i od razu zauważalny. Nie moja wina, że nie potrafisz się go dopatrzeć.
      I nawiązując do Twojej odpowiedzi - niby z jakiej racji inni mogą mnie obrażać (albo kogokolwiek innego) w gorszy sposób? Ja napisałam delikatnie, o czym myślę.
      /Kinga

      Usuń
  11. Kocham takie dramy!1!1!1!!1

    OdpowiedzUsuń
  12. Na co tak spinacie te dupy? To nie są jakieś je*ane zawody na śmierć i życie. Zachowujecie się jak dzieci, po prostu dzieci. Scott, nie potrafisz się pogodzić z przegraną? Wątpie, żeby ktoś oszukiwał. To tylko ku*wa sprawa ludzi na kogo głosowali i czemu. Wyniki mamy takie, więc pogódźcie się z tym de*ile. Scott, co takiego wniosło MA, jak praktycznie postów nie dodawała Ewa? Tak, wiem, że jest sama. A, każdy ma inny styl pisania. Jedni wolą taki, a drudzy inny, więc nie powinniście pisać coś typu: Karyna, serio ona? Po prostu każdy ma swój gust i myślę, że według niego głosują. Co za ameby tu są. Poza tym zawsze robione są dramy w takich zabawach, więc robi się to nudne. Czy choć raz możecie się nie dopierdalać do wyników?
    //Aha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reszta w twojej wypowiedzi jest mi obojetna, ale z jednym sie nie zgodze. Moze i teraz na Modnej Awatarii nie ma praktcznie postow, ale Ewa wielokrotnie pisala, ze od wrzesnia nie bedzie miala czasu. Tylko ze przez jakies 3 lata nieprzerwanie pisala posty, i to w pewnych okresach najwiecej z blogow na Awatarii. A wiec nie wypowiadaj sie na temat, w ktorym nie jestes na sto procent pewny/pewna, czy to co piszesz ma sens. Jesli nie wiesz, nie pisz. Prosta zasada.
      ~Komentator blogow

      Usuń
    2. Komentatorze, czytałeś zasady? Chodziło o to, aby wybrać osobe, która miała czynny udział w blogowaniu przez cały rok 2017. Polecam najpierw przeczytac zasady 👋
      /xxx

      Usuń
    3. No to po co nominowali osoby, ktore mialy dluzsze przerwy. Bezsens 😉

      Usuń
    4. Anonim, ktoremu odpisujemy to jednak Kinga, bo takich samych slow uzyla wczesniej, takiego samego wyrazu.

      Usuń
    5. Hahhahahaha, świetnie bawicie się w śledztwa. Jednak musicie się troszkę jeszcze podszkolić, żeby nie łapać pudeł :)
      /Kinga

      Usuń
  13. Scottuś nie denerwuj sie juz. Sprawię, ze zapomnisz o tej dramie. Szybki numerek na poprawę humoru😏😏.
    \prostytutka

    OdpowiedzUsuń
  14. Jezu kim z jakiego bloga jest ta Karyna? Bo jakoś jej nie kojarzę ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż się opaliłem przez blask tej zażartej dyskusji
    /Albinos

    OdpowiedzUsuń
  16. Trafilam na koniec internetu XD

    OdpowiedzUsuń
  17. Sexmasti odwiedza plotke XD
    Wyśle ktoś nudesa?

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytajac te komentarze wody mi odeszły XD

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż mi okres wrócił
    /Kobieta w 3 miesiącu ciąży

    OdpowiedzUsuń
  20. Lecę po popcorn!
    /Kukurydza

    OdpowiedzUsuń
  21. Witajcie bracia anonimy XD

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślałam, że najgorszą rzeczą, jaką spotkałam w internetach, jest Gracjan i Sexmasterka. Mylilam się... Drama ich przebiła

    OdpowiedzUsuń
  23. Z nadmiaru wrażeń aż mi ustał

    /Fiut

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale tu gorąco! Ktoś mnie zażywał. Szykują się chwile dramy pełne wrażeń!
    /Braveran

    OdpowiedzUsuń
  25. Która perełka chce moje nudeski? 😘❤
    /SexMasterka

    OdpowiedzUsuń
  26. Bijemy rekord komów!!!!! XD

    OdpowiedzUsuń
  27. Koniec dramy ? :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie pobijemy sierpniowej dramy 2k17 z Lemurka? Szkoda :(
    /Bokser

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak polowa komentarzy to pewnie jedna osoba.

      Usuń
  29. A TERAZ WSZYSCY PODPIERAMY SUUFIT!

    OdpowiedzUsuń
  30. KTO NIE SKACZE TEN Z POLICJI

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten uczuć kiedy zamiast się uczyć, czytasz komentarze...XD

    OdpowiedzUsuń
  32. Hahaha bijemy rekord komooow!!!!! DAWAC LUDU SPINAMY DUPE O WSZYSTKO XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  33. Darmowe bilety!
    /Autobus do Auschwitz

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem załamana
    /Tafla lodu

    OdpowiedzUsuń
  35. Ejj ludziska dawać jakąś gównianą burzę! dobijemy doo 100 komów wierzę w Was!
    /Krówka

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam kotki w piwnicy. Kto chce zobaczyć?
    /Mariusz Trynkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  37. Spinac dupy xDD

    OdpowiedzUsuń
  38. Dobijamy 100 ludziska

    OdpowiedzUsuń
  39. Szkoda ze nie ma Scotta :(

    OdpowiedzUsuń
  40. Rymy mam dziwne, bo oczy piwne. /Piwnooka

    OdpowiedzUsuń
  41. NA
    GÓRZE
    WACKI
    NA
    DOLE
    WACKI
    KTO
    KOCHA
    WACKI?
    JULIUSZ
    SŁOWACKI!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drodzy czytelnicy,
w Regulaminie znajdują się zasady dotyczące również i was.

- CZYTELNIK:
Ma prawo do wyrażania swojego zdania.
Nie ma prawa do obrażania redaktora.
Ma prawo do krytyki opublikowanego posta.
Nie ma prawa do robienia spamu.
Komentarze, które mają cel obrażenia osoby/redaktora nie będą opublikowane.

Dziękujemy za zrozumienie.

**DZIELENIE SIĘ OPINIĄ JEST CENNE, ALE NIE RAŃ INNYCH!!**