Wojtek ocenia, pomimo iż sam się nie stara?! [SKANDAL]

Niektórym może wydawać się, że prowadzenie bloga to łatwizna. Jeśli jesteś jeszcze w podstawówce, lub ją kończysz najprawdopodobniej tak. Ale co jeśli jesteś starszy? Właśnie skończyłeś drugą klasę gimnazjum, masz więcej nauki niż wcześniej, do tego testy gimnazjalne.. Większość takich właśnie blogerów zaczyna szukać pomocy otwierając nabory.. Jednak żeby móc zacząć oceniać pracę przyjętych redaktorów, trzeba samemu się ogarnąć i dodawać chociaż dwa posty na tydzień! Ale jak to jest z naszym Wojtusiem (CA)? Nie dość że dodaje posty raz na miesiąc, i to z przymusu, to jeszcze bezczelnie ocenia pracę początkujących! Ciekawi was jak wyglądają posty Wojtusia 'z przymusu'? No to patrzcie!
Źródło: CA
Czy tak ogłasza się czytelnikom, jak i samemu redaktorowi czas zakończenia okresu próbnego? No przepraszam, ale jeśli taka teraz moda no to ja chyba jestem jeszcze z wczoraj!  Na blogu oprócz takich postów możemy również znaleźć coś o jakimś Q&A które powinno zostać dawno opublikowane, lecz nadal nie widać takiego posta na blogu, wyniki okresu próbnego redaktora również.. Na szczęście Wojtek wziął za przeproszeniem dupę w kroki i dodał nowego posta! Dokładniej wczoraj..
Źródło: CA
Nasza niewiasta obudziła się wreszcie, przypominając sobie że posiada jeszcze takie coś jak blog! Alleluja! Wiecie co skłoniło mnie do pisania właśnie tego posta? Krótkie posty Wojtka, i do tego jego ocena pracy Kacpra. Tu cytuję (z małą poprawą, bo aż mi oczy bolą od tej ortografii):
Kacper napisał tylko trzy posty na okresie próbny, a jego okres trwał długo. Jego pierwszy post był bardzo krótki, nie przedstawił się czytelnikom bloga, rozpoczął tylko jedną serię, nie rozpoczął żadnej zabawy, popełniał średnią ilość błędów w postach. Zauważyłem także, że co kolejny post był gorszy i zawierał więcej błędów. Moja ocena na jego okres próbny brzmi jednogłośnie. Kacper zdobywa ode mnie cztery na dziesięć punktów możliwych..

Czytelnicy! Czy tylko ja tu uważam że to jest nie sprawiedliwe? Jak to Kacper nie zaczął żadnej zabawy? Seria to nie zabawa? A właśnie, a propo serii.. Rozpoczął tylko jedną serię. Przepraszam, ale jak ja osobiście byłam na okresie próbnym na np. KCA czy też innym blogu, musiałam zacząć minimum jedną serię. Z resztą ja osobiście nie znalazłam na blogu żadnego posta o naborze, czy też wymaganiach. Oprócz jednej notatki..
Źródło: CA
Ja osobiście, jako czytelnik bloga, który bardzo chciałby dostać się na okres próbny na blogu, chciałabym poznać również wymagania założyciela, i dowiedzieć się czy je w ogóle spełniam! A wy co o tym myślicie? Ja uważam, że tak nie powinno się w ogóle otwierać naboru, tak samo jak oceniać kogoś, kto szczerze powiedziawszy stara się bardziej niż sam założyciel.. Piszcie swoje opinie w komentarzach. Chętnie je poczytam.

Do zobaczenia!
LetItBreathe









Komentarze

  1. Ale to bez sensu - ma bloga o Awatarii, a usunął konto z 50 lvl. Żałosne. Poza tym, czy tylko ja chodzę do liceum na jeden z trudniejszych kierunków i nie skarżę się na brak czasu?! No ludzie, czas trzeba sobie zorganizować i na naukę i na odpoczynek (np. gry). Chyba nie ma tu osoby, która uczy się 24H na dobę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Też chodzę do liceum z trudnymi i wymaganymi rozszerzeniami i jakoś daję radę pisać posty. Wszystko zależy od rozplanowania sobie dnia. Widocznie Wojtek nie ma takich umiejętności xD
      /Kinga

      Usuń
    2. Informatycy rządzą! :((((

      Usuń
    3. Informatycy nikimmmmmmmmmmm xD
      /Kinga

      Usuń
    4. Jakby sie tak zastanowic to mudzyn wogule nie ma żadnych umiejetnosci zeby byc blogerem jak on nie potrafi sie zorganizowac i znaleźć wolnego czasu to ja zycze temu debilowi powodzenia

      Usuń
    5. a ja bd Burmistrzem Żywca buhahhahaha kłaniać sie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      /Primadonna

      Usuń
    6. Nieprawda, bo Bjol-Ham rzondzi!!!!
      /Kevin

      Usuń
    7. INFORMATYCY NIKIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
      BIO CHEMY NAJLEPSZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

      Usuń
    8. Blogi Awatarii, wiesz kto jest debilem? Widocznie nie. Hahhaha myślisz ze twój blog robi jakąś aferę w show biznesie, no chyba nie, twoje umiejętności nie sięgają do pięt każdemu.

      Usuń
    9. Odezwał się ten wspaniały bloger.

      Usuń
    10. BIO-CHEMY NIKIMMMMMMMMMMMMMMMMM! XDDD INFORMATYCY RZĄDZĄ! INFORMATYCY RZĄDZĄ!

      Usuń
    11. Humaniaki rządzą!

      Usuń
  2. No właśnie zrobiłem zabawę a ten się czepia xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. I w ogóle skoro sam jest taki mądry niech pisze sam dobre posty a nie xD

    OdpowiedzUsuń
  4. ,,napisał tylko 3 posty" A Ty, drogi Wojtusiu ile postów napisałeś w tym czasie?
    ,,rozpoczął tylko jedną serię, nie rozpoczął żadnej zabawy" Po 1. ,,Stań się mudzynem" bardziej przypomina zabawę, a zabawa to seria. Po 2. Tylko?! A ty przepraszam bardzo ile zabaw rozpocząłeś na blogu?
    ,,dziękuję czytelnikom za wysłuchanie mojego felietonu" Tego to mi się nawet komentować nie chce... Założę się, że nawet nie wiesz co to jest felieton. Czytam twojego bloga tylko po to, żeby się pośmiać z twoich usilnych prób dorównania administratorom RA.
    Bez pozdrowien :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak Wojtek może tak pisać o pracy Kacpra, skoro sam się nie stara.
    //Dasvidaniya

    OdpowiedzUsuń
  6. No wiesz pisałem dla beki (i po części miałem wyzwanie xDD) a skoro tobie się nie podobały moje posty to spoko xD nie znam nie oceniam każdy ma inny gust i jak to mówią o gustach się nie dyskutuje tobie się nie podobały moje posty innym się za to podobały xDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawy komu się podobały...
    / Scott

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się podobały. A nie, przecież tego bloga nie czytam. Czasem tam wchodzę (jak nie ma co czytać).

    OdpowiedzUsuń
  9. Kto tu się odzywa, aha.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mudzyn wkracza do akcji będzie ostro xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi również podobają się posty Kacpra.
    /Daj Mi Marsa

    OdpowiedzUsuń
  12. Bądźmy szczerzy; Kacper NIE MA smykałki do blogowania, nie potrafi nawet składnego zdania napisać, a jego interpunkcja przekracza poziom. /W sercu lód (Hejterka)

    OdpowiedzUsuń
  13. Popieram ostatni komentarz, hejterka dobrze to powiedziałaś :). Tak, Kacper wkraczam do WIELKIEJ AKCJI.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ahahahaahahahahaahahahahah hejterko droga nie rozśmieszaj mnie, a wojtek to ma niby smykałkę, itd no chyba nie. Żal.pl
    Nie pozdrawiam dżyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie napisałam nic o Wojtku, czytanie ze zrozumieniem. XDD A Kacper nie jest jakimś wyrafinowanym blogerem. /W sercu lód

      Usuń
    2. NAUCZ się pisać.

      Usuń
  15. Nie rozumiem dlaczego zawsze pod postami o moim temacie jest najwięcej komentarzy. Mam fejma xD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpie... ;-;
      Pozdrawiam.
      /Daj Mi Marsa

      Usuń
    2. Chyba raczej nie wiem co to fejm XDD Fejm ma się wtedy, jak się na to zasłuży! A jeśli dziwisz się czemu zawsze pod postami o tobie jest dużo komentarzy, to sam pomyśl. Jesteś beztalenciem, i każdy o tym wie!
      /Ktoś.

      Usuń
    3. Aha, dzięki za opinie :).

      Usuń
    4. A prosze bardzo wojtusiu :)))))) /Ktoś.

      Usuń
  16. No Kacper przynajmniej nie pisze liczb słownie xD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drodzy czytelnicy,
w Regulaminie znajdują się zasady dotyczące również i was.

- CZYTELNIK:
Ma prawo do wyrażania swojego zdania.
Nie ma prawa do obrażania redaktora.
Ma prawo do krytyki opublikowanego posta.
Nie ma prawa do robienia spamu.
Komentarze, które mają cel obrażenia osoby/redaktora nie będą opublikowane.

Dziękujemy za zrozumienie.

**DZIELENIE SIĘ OPINIĄ JEST CENNE, ALE NIE RAŃ INNYCH!!**