Oaza Awatarii, czyli ciekawa mieszanka tematyczna!


Wyrażanie tutaj swoich opinii to jedna z najważniejszych rzeczy na tym blogu. Z tego również powodu postanowiłam, że co jakiś czas będę publikowała recenzje o innych, jeszcze aktywnych blogach o Awatarii. W takich postach ja i również i wy będziecie mogli wyjawić swoją opinię na temat danego bloga.

Kolejność wybranych blogów jest przypadkowa oraz posty tego typu nie mają na myśli obrażać jego twórców :)

Na pierwszy ogień idzie dzisiaj blog Oaza Awatarii (link). Blog prowadzony jest przez Natalię. Natalia gra w Awatarię od 2016 roku i w tym czasie posiadała już 3 różne blogi. Poza tym interesuję się sztuką i fotografią. (ja też hihi) Oprócz Natalii znajdziemy również Marcina, o którym raczej mało słychać. Marcin jest grafikiem bloga, czyli to on zajmuję się całym wyglądem bloga.

Jeśli chodzi o wygląd bloga, jest on aktualnie w klimacie zimowym, po części również świątecznym. Na nagłówku znajdziemy zdjęcie z ośrodka narciarskiego, z którego ja również skorzystałam. (hihi) Na nagłówku widnieje również nazwa bloga, Oaza Awatarii

Źródło - OA
Ocena: 6/10

Pierwszy post na OA pojawił się pod koniec sierpnia tego roku. W tym poście Natalia krótko przywitała swoich czytelników. Na dzień dzisiejszy blog ma 17 tysięcy wyświetleń. Jest to całkiem duża liczba, licząc cztery miesiące od rozpoczęcia. Brawo Natalia

Jeśli chodzi o posty, pojawiają się one systematycznie. Dokładną tematykę bloga jest ciężko określić, gdyż pojawiają się na nim różne rankingi, poradniki, sondy czy nawet posty o tematyce plotkarskiej!
Źródło - OA
 Pozwoliłam sobie zerknąć na ten jeden post o tematyce "plotkarskiej". Okazało się jednak, że cały post jest bardziej postem informacyjnym. Zastałam tam przywitanie oraz krótki opis, dlaczego ten post w ogóle został napisany, co nie należy do typowego posta plotkarskiego. Jest tam również jedno zdanie, które według mnie powinno zostać bardziej sprawdzone. Cała sytuacja została jednak dobrze przedstawiona. Zastałam również gdzie nie gdzie błędy ortograficzne, ale to już nie moja działka. Ja tu tylko oceniam to, co sama robię. Inne posty są bardzo ciekawe, czytając nie chce się aby kiedykolwiek się skończyły. 
Podsumowując, blog prezentuje się super, posty są bardzo ciekawe, nic dodać, nic ująć! Oczywiście są na nim również małe błędy, ale skoncentrujmy się na tych dobrych rzeczach!

Całkowita ocena bloga: 7/10

Jakiego bloga powinnam ocenić następnym razem? Piszcie w komentarzach!


Pozdrawiam,
LetItBreathe

Komentarze

  1. Dla mnie oaza awatarii to sklejka wszystkich fajnych blogow i nic oryginalnego. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oryginalna seria rosyjskiej awatarii i tropicany znajduje się właśnie na oaza awatarii.

      Usuń
    2. nic ciekawego z tej serii rosyjskiej i tropicany

      Usuń
  2. Dziękuję za opinię♥

    Te 2 posty "plotkarskie" były napisane informacyjnie.
    Skupiamy się na aktualizacjach,nowościach i ciekawostkach.

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalia przynajmniej podała linka do tajemnej awatarii i jak się tam dostać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czysta zagrywka marketingowa, żeby zdobyc fanow i wyswietlenia

      Usuń
    2. Aby mieć jakiegoś fana trzeba czymś się wyróżnić. Sława gdy ujmę to w lekkim znaczeniu nie przychodzi sama. Pisanie postów to ciężka rzecz,gdy nie wiesz czy post się komuś Twój spodoba. Założenie bloga i nie pisanie postów na nim,nie prowadzi do uzyskania wyświetleń i fanów.

      Pozdrawiam,

      Usuń
    3. natalia od kad ma wyswietlenia zachowuje sie jak typowa gwiazdka internetu, doradza wszystkim bo sama uwaza sie za lepsza.

      Usuń
    4. Mogą to być twe postrzeżenia. Jednak ja nie uważam się za gwiazdkę, gdybym była to raczej byłabym w każdej dramie,lecz tak nie jest. Jeśli chodziłoby o doradzanie z pewnością osobą początkującym na blogu lub mający problem z pewnymi rzeczami,choć nie uważam siebie za ekspertkę w dziedzinie blogu,choć w tym trochę siedzę ale są pewne rzeczy których nie znam,ale nie jestem w tym początkująca. A można każdej osobie potrzebującej porady,pomocy w tym pomóc. Warto sobie nawzajem pomagać,

      Pozdrawiam,

      Usuń
  4. Życzę powodzenia w najbliższym tygodniu! Czytelnicy będą wyczekiwać twojego powrotu, pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka! Tutaj Anastasia i chciałabym się spytać o współpracę. Mój blog to https://anastejszynawataria.blogspot.com Dziękuje i życzę wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Już dodaję do współpracy!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drodzy czytelnicy,
w Regulaminie znajdują się zasady dotyczące również i was.

- CZYTELNIK:
Ma prawo do wyrażania swojego zdania.
Nie ma prawa do obrażania redaktora.
Ma prawo do krytyki opublikowanego posta.
Nie ma prawa do robienia spamu.
Komentarze, które mają cel obrażenia osoby/redaktora nie będą opublikowane.

Dziękujemy za zrozumienie.

**DZIELENIE SIĘ OPINIĄ JEST CENNE, ALE NIE RAŃ INNYCH!!**