To już trzy lata działalności bloga Renesans Awatarii!

Źródło - Grafika Google
Napewno już raz obiła ci się o uszy ta właśnie nazwa! Tak! Miesiąc temu minęły trzy lata od założenia najpopularniejszego bloga show-biznesu. Pomimo iż blog nie działa już od lipca 2017, to i tak gratulujemy całej załodze tak wielkiego sukcesu! Blog RA zawsze zostanie w naszych serduszkach! Prawda że już się za nim stęskniliśmy? Pamiętacie jeszcze jak to wszystko się zaczęło?

(Tutaj jeszcze wspomnę że ta historia została sfotografowana z ostatniego posta na blogu ,,18 lipca - blog zostaje oficjalnie zamknięty")
Źródło - ostatni post na RA
Tak jak już na samym początku wspomniałam, miesiąc temu, 04.01 minęły trzy lata od założenia bloga. To bardzo duży sukces, utrzymać taki blog tak długo w pamięciach fanów. Blog posiada ponad 601 tysięcy wyświetleń, co czyni go najpopularniejszym blogiem show-biznesu. Wiecie że nawet ja miałam zaszczyt chociaż przez chwilkę być na RA? Tutaj macie link do mojego posta powitalnego. To był samiuteńki początek mojej kariery bloggerskiej. Po tej porażce zniknęłam z tego świata na jakiś rok hahah, teraz sama się z tego śmieje :D Super było poznać takiego bloggera jak Dominik oraz resztę ekipy RA! Brakuje wam tego bloga w show-biznesie? A może jesteście zadowoleni że nareszcie zniknął? Chcielibyście aby powrócił? Ja bardzo! Piszcie w komentarzach!

Komentarze

  1. 27 sierpnia 2014 - AVE AKJ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Emilka przecież twojego bloga nikt nie czyta XDD

      Usuń
    3. Ty tylko chcesz wszystko upodabniac Aki...

      Usuń
    4. A gdzie tu masz AKI? Jak nie wiesz co oznacza ten skrót to po prostu nie komentuj.

      Usuń
    5. Anonimowy przyjacielu, skoro nikt nie czyta mojego bloga to skąd biorą się te wszystkie komentarze na nim? Oto jest pytanie, co może twierdzisz że ja je wszystkie piszę? Jestem Angelą, Scottem, Valide, Imri, Kingą, Olą, Zuzią, Violka? 🐶

      Usuń
    6. Ah, nie czytają - to skąd wiedzą że mam bloga? 🐈

      Usuń
    7. Widać jak szybko, bo w ogóle nie publikują! Cenzura jak za czasów stalinowskich? :)

      /Aurin

      Usuń
    8. Jak widzę prawie pod każmy twoim postem komentarz o tym że nie publikuje komentarzy Zuza, to chyba musisz być nie źle zdesperowany że pod każmy postem musisz je pewnie obrażać xDD.
      / Scott

      Usuń
    9. Publikuje komentarze, które nie zawierają obraźliwych słów czy też nie obrażają inne osoby :) Aurin, nauczysz sie takie pisać to będę publikować ;)

      Usuń
    10. Co jak co, ale blog to strona internetowa ogólnodostępna, na której wypadałoby zachować chociaż minimum kultury, Aurin ;)

      Usuń
    11. Stalinowskich? Oo to ja już wiem, kim jesteś, drogi Mateuszku :)

      Usuń
    12. Ja nie pojmuję - jak można składać skargi na to że ktoś nie publikuje komentarzy? Ludzie przecież Zuzia nie siedzi na komputerze cały dzień, chyba też ma swoje życie prywatne jak każdy z was! My - blogerzy nie jesteśmy automatami do publikowania komentarzy, jesteśmy też ludźmi! A i myślimy, bo jakbyśmy ustawili na publikację komentarzy bez wcześniejszej moderacji to by tu był spam od groma (przekonałam się o tym). Pozdrawiam i czekam na kolejne posty. ♥

      Usuń
    13. Droga Kingusiu ja nie musze być jakimś twoim kochasiem, zeby używać słowa 'stalinowskich czasów'. Nawet dzieci wiedzą choćby ze szkoły, ze gdy żył Stalin nie było wolności słowa, za wypowiadania się o władzy źle zostało się rozstrzeliwanym itp. :) To, że nie uważasz na lekcji historii to nie znaczy, że inni też nie uważają! Pozdrawiam!


      PS Nie jestem Mateuszkiem, ale blisko jesteś, bardzo blisko ;D

      /Aurin

      Usuń
    14. Drogi Aurinie (Mateuszu),
      Na dole, pod komentarzami jest taki tekst "Drodzy czytelnicy..." i jest wyraźnie napisane, że komentarze , które mają cel obrażenia kogoś, nie będą publikowane.

      Kto, jak kto. ale 2 gimnazjalista, naprawdę powinien umieć czytać ze zrozumieniem. A to, że ty tego nie potrafisz, to nic mi nie pozostaje niż tylko współczuć, albo wysłać Ciebię, na jakiś kurs.


      Usuń
    15. Albo, jeszcze Stalin Cię nauczy.

      Usuń
    16. Aurin to kim jesteś? Dziwnie podpis podobny do Auriany ...

      Usuń
    17. Teraz, może mi się zdaje, że alboo Mati albo Marta xD

      Usuń
  2. Marta też nie, bo w rlu mam na imię Natalia, a Mateusz chodzi do 3 gim, nie do 2. Możesz się Wiolka spodziewać w najbliższym czasie posta o tobie. Mam tyle materiałów że chyba to na 2 podzielę Paaa :*

    /Aurin, Primadonna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wioluś zapraszam na post o tobie. Już jest. Jeszcze ciepły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post jest, bloga nie ma. 🐮

      Usuń
    2. Ohh, dlaczego usunełaś bloga? Jeszcze 1 pytanie.. Czemu zgłosiłaś moje fb? :D Żałosna jesteś i tyle.

      Usuń
    3. Jak wejść na tego bloga sekrety awatarii? Powie ktoś? Opublikujcie

      Usuń
    4. Blog zostal usuniety :D Chyba ktoś tu zobaczył że nie ma sensu prowadzić takiego bezsensownego bloga

      Nienawiść xx

      Usuń
    5. Natalio, czemu usunęłaś bloga :(( Koniec, twojej kariery hejterskiej? Ojej :((

      Usuń
    6. Mam screeny tego posta o tobie Violka, będzie na pamiątkę. 🐸

      Usuń
    7. Emi wyślesz mi ss?

      Usuń
  4. Ale mnie to denerwuje. Nie może szanowna Violka ruszyć dupy i zacząć pisać? Mam to gdzieś że ma szkołę i nie ma czasu, jak go nie ma to niech opuści blog. Nie wiem jak ty tu tak długo zostałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już mój problem czy Viola pisze czy nie. Viola ma aktualnie problemy prywatne przez które nie może narazie pisać. Ten problem jednak pozostawię dla siebie. Do niedzieli najprawdopodobniej nie będzie nic publikowanego. Jednym tego powodem jest moja choroba, drugim za to problem Violi. Więcej na ten temat nie mam zamiaru się wypowiadać.

      Usuń
    2. Tak ale jako czytelnik to ona za przeproszeniem gówno robi na tym blogu, lepiej by było jakbyś prowadziła go sama.

      Usuń
    3. Po pierwsze - Nie opuszczę bloga, z powodu 1 durnej zachcianki anonimowca.
      Po drugie - A ja mam gdzieś twoją opiie i twoje zdanie.
      Po trzecie - Nie denerwuj się tak, bo okres dostaniesz. Prawdopodobnie w poniedziałek opublikuję 2 wpisy - 1 wpis będzie dot. awatarii, a drugi post będzie dotyczyć serii "Ubranie na Szóstkę".
      Po czwarte - No ja też nie wiem, jak tu długo zostałam, ale muszę Cię zmartwić, jeszcze tutaj długo będę :))

      Usuń
    4. Mam ci pogratulować że dasz w końcu posta? Może Kwiaty ci dać? Publikowanie postów jest twoim obowiązkiem. Poczekam aż Let wróci.

      Usuń
    5. Publikowanie postów jest obowiązkiem Violki? Jak ona nawet nie ma posady administratora xddd zastanów się co mówisz

      Usuń
  5. Wiecie, co mnie najbardziej, mówiąc wprost, wkurwia? Że te wielkie redaktoreczki z tego bloga chcą się na żywca wybielić, więc MUSZĄ skomentować KAŻDY komentarz, aby jakoś wybrnąć z tego "oczerniania", i na dodatek nie potrafią odróżnić krytyki od hejtu. /Not Today

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty też jesteś jakaś nieuporządkowana emocjonalnie, tylko czepiać się nauczyłaś. Żenada.

      Nienawiść xx

      Usuń
    2. Poprawka, wyrażam własne zdanie*, a że nie zawsze jest pozytywne, to cóż. :)

      Usuń
    3. A ty musisz wcielić się w dyktatora i mówić kto co i gdzie ma komentować. Nie no wyje z Ciebie. Idź do psychiatry może jeszcze nie jest za późno XDD

      /Igrek

      Usuń

Prześlij komentarz

Drodzy czytelnicy,
w Regulaminie znajdują się zasady dotyczące również i was.

- CZYTELNIK:
Ma prawo do wyrażania swojego zdania.
Nie ma prawa do obrażania redaktora.
Ma prawo do krytyki opublikowanego posta.
Nie ma prawa do robienia spamu.
Komentarze, które mają cel obrażenia osoby/redaktora nie będą opublikowane.

Dziękujemy za zrozumienie.

**DZIELENIE SIĘ OPINIĄ JEST CENNE, ALE NIE RAŃ INNYCH!!**