Drama AKI - która strona ma rację?


Większość z was na pewno słyszała o sprawie Midorme (Emilki) oraz Julki z bloga Awataria - Kraina Inspiracjii. Krótko mówiąc, Julia usunęła Emilkę z bloga, którego Emilka rozwinęła i który dzięki Emilce stał się rozpoznawalny. O co dokładnie chodzi, znajdziecie na takich blogach jak Oaza Awatarii, Śmieszki z Awatarii oraz Mystery Of Awataria.
Obydwie dziewczyny przedstawiły mi swoje strony całego zdarzenia, które teraz ja wam przedstawię.
Na początku spotkałam się z Julią, która opowiedziała mi całą sytuację ze swojej perspektywy. Dla osób którym nie chce się czytać całej, dokładnej rozmowy:
Cała sytuacja zaczęła się już w czerwcu. Wtedy Emilka chciała odejść z bloga i go zamknąć, jednak Julia zaproponowała, żeby Emilka oddała jej tego bloga. Emilka się zgodziła i dała jej admina. Według Julki dodała ona również, że może ona robić co chce i, że to teraz jej blog. Pod skrzydłami Julki blog się dalej normalnie rozwijał. Po pewnym czasie Emilka napisała do Julki, że chce wrócić na bloga. Julka się oburzyła, gdyż pracowała ponad pół roku sama i  nie zgadza się, żeby Emilka tak po prostu z powrotem wróciła. Dodała również, że wtedy usuwała z bloga Trumnę i nie chcący usunęła Emilke. W środę Emilka opublikowała post w którym napisała, że Julka ukradła jej bloga, lecz później go usunęła. Julka napisała do Emilki, że jej nie podoba to się, że ona pisze posty a Emilka od tak sobie wróciła na dzień. Również z tego powodu Julia ją usunęła, chociaż Emilka się na to nie zgodziła i jej mówiła, że nie może. Julia wspomniała też o jakiejś umowie, w której nie było, że nie może jej usunąć. Na koniec, Julia oskarżyła Emilkę o plagiat AKI oraz obrażanie jej w komentarzach.
Nie jestem pewna, czy to prawda, ale Julia wyjawiła mi również, że Emilka usunęła byłe autorki, które chciały pisać na blogu tylko po to, aby były lepsze wyświetlenia.

Dowód naszej rozmowy
Midorme (Emilka) również wyjaśniła, a raczej opisała swoją perspektywę całego zdarzenia. Oto treść wiadomości (wiadomość została trochę skrócona):

,,Napisałam posta, że odchodzę z bloga i zostawiam go pod opieką Julii. Zaufałam jej ponieważ rozmawiałyśmy dużo przez kamerkę na Messengerze, nawet się w miarę zaprzyjaźniłyśmy. Julka z czasem zaczęła się domagać o rangę wyżej, a z racji, że byłam zadowolona z jej ''pracy'' na blogu - otrzymała ją. Pisałyśmy o tym dużo, postawiłam jej jasny warunek, że ma mnie i Oli nie usuwać z bloga. Screen jest na AKI. Julia zapytała się, czy Trumna może dołączyć do AKI - powiedziałam tak, pod warunkiem że nie będzie pisała o Valide (wiemy o co chodzi). Ja zajęłam się szkołą, zaczęłam grać w League of Legends i od czasu do czasu zaglądałam na bloga. Ostatnio zauważyłam, że zabrano mi rangę administratora (byłam autorką). Zaczęłam pisać w wersjach roboczych, aby Julia oddała mi Administratora. Gdyby to zrobiła wtedy po prostu bym odpuściła i nie byłoby tej całej afery. Ale z racji, że jest uparta odpisała mi, że nie odda mi rangi i usunęła wersje robocze postów. Napisałam kolejną wersję roboczą, ale tez nie zdążyłam przeczytać, bo ją usunęła. Coś tam pisała, że blog jest teraz jej i w ogóle. Aby odzyskać rangę napisałam, żeby oddała Administratora, bo chce zrobić kopię zapasową bloga. Odmówiła. Zdenerwowałam się (ładnie to ujmując) i napisałam posta o tym, że przywłaszczyła sobie bloga i zabrała mi administratora. Post zniknął w niewyjaśnionych okolicznościach (zapewne usunięty) a ja zostałam usunięta z bloga. Po czym wszystko się zaczęło... Julia twierdzi, że blog jest jej i w ogóle. Oczywiście blog jest mój, wszyscy mówią że odeszłam olałam to. Ja mówię tak: odeszłam, bo ważniejsza jest moja przyszłość i mam chyba jakieś ambicje, chce mieć dobrze płatną pracę, a gra nie może mi tego zniszczyć, pora wydorośleć, wróciłam tu tylko i wyłącznie dlatego że... hm… w sumie MOJE DZIECIŃSTWO, wspomnienia i ''sława z gry'' zostały mi skradzione i jakaś obca osoba sobie teraz z niej korzysta."


Dowód naszej rozmowy
Jak można zauważyć, są tutaj różnice, ale niektóre rzeczy się ze sobą zgadzają. Jaka jest wasza opinia na ten temat? Kto mówi prawdę, a kto kłamie? Za kim jesteście? Czekam na wasze opinie w komentarzu.


Pozdrawiam, 
LetItBreathe.

Komentarze

  1. Szmaciunie julie

    OdpowiedzUsuń
  2. skonczcie juz ta drame wszyscy maja dosc

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś mi tu śmierdzi. ,,[...] Julia zapytała się, czy Trumna może dołączyć do AKI - powiedziałam tak, pod warunkiem że nie będzie pisała o Valide (wiemy o co chodzi)." Taki sam fragment był na screenie julki a przecież emilka mówiła, że rozmowy z nią i te screeny julki były podrobione, i że NIE PRZYPOMINA sobie żeby tak pisała! Zobaczcie sobie

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam wspomnieć, że Julka usunęła dzisiaj wszystkie NASZE posty z AKI i zostawiła tylko swoje. Czy to już nie nie jest przesada? Piszę tutaj, bo tam nie opublikowała komentarza. Julka nie ukryjesz prawdy.

    OdpowiedzUsuń
  5. A i jestem gotowa na rozmowy Julia, więc wal śmiało.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nosz ile razy mam pisac? Julka i Aria zrobily lewe kont Emilki na nk. Ustawily date odpowiednia w komputerze i dodaly swoje zalosne dialogi z bledami. I serio rozmowa o blogu i przyszlosci wg was by tak wygladala? Ze jest sie najebanym pierodli o opisac trumny i nagle odchodze,rob co chesz a Juleczka na to : aha i tyle konwersu. Ta rozmowa byla głęboka co mysli Julki, czyli spokojnie nie utoniemy bo wody tam tyle co na pustyni xd Jest jak mowi Emilka, Julka sama to przyznala. Miala nie usuwac jej admina. I co to za oburzenie, ze Emilka chciala wrocic? Miala prawo jej blog, warunki byly okreslone. I jakie pol roku opieki? 4 i pol miesiaca, nie zawyżajcie. I ta kretynka pousuwala posty wszystkich a zostawila swoje, o bosze.... Jakby nie mogla skopiowac swoich i wywalic to na swoj wlasny blog, np krolowe awatarii czy tam nieudacznice, jak zwał tak zwał xd zeby zniszczyc tyle lat pracy? to chore. Ona jest winna, te rozmowy co dala z glupia Aria nie istnieja, bo inaczej by odblokowala Emilke. Ostrzegam wszystkie blogerki i blogerów : Julia to żmija! Wąż w raju, nie dajcie sie skucić jabłkiem bo zostaniecie wygnani z raju. Amen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cos ci zostalo emilka z bycia faustyna na awie XDDD

      Usuń
    2. Tamten blog już jest dogłębnie zepsuty.

      Usuń
    3. sklej p**de heavenly

      Usuń
    4. ej ale beka julka dodała trumne na aki xD wiemy kto za tym wszystkim stoi, pewnie nią manipuluje

      Usuń
    5. Potwierdzam mam na to dowody emilko proszę zgłoś się do mnie wszystko ci uzasadnię.

      Usuń
    6. Jedyne co można udowodnić, Valide, to twój brak mózgu.

      Usuń
    7. Trumna nie ma niczego wspólnego z dramą o kradzież AKI tak samo jak ja. A to, że napisała posta na ten temat, to przedstawiła tylko swoją opinię. A po za tym założę się, że twoje "dowody" są albo wyrwane z kontekstu, albo i zwyczajnie podrobione.

      Usuń
    8. Mike, współczuję Ci serdecznie, jeżeli bierzesz wszystko na poważnie i nie łapiesz zwyczajnej ironii.

      Usuń
    9. a ty masz problemy z muzgiem ! / walide

      Usuń
  7. Moim zdaniem dzięki Julce (Sushii) Aki żyje. Gdyby nie ona możliwe że Aki by już nie było,po co Emilka chcę odzyskać bloga jak tak jest dobrze XD Zostaw lepiej już tą sytuację... Gdybym była na miejscu Julki nie oddałabym Ci tego, ona zapewne też nie odda, bo dlaczego ma oddać?? Napiszesz z 5 postów i znowu odejdziesz.Zastanów się nad tym ;p #TeamJulka ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Część! Chciałbym podjąć próbę wskrzeszenia popularnego kiedyś bloga. Nie chcę niczego reklamować, ale chciałbym zaprosić do wzięcia udziału w naborze na autorow. Post już niedługo.
    http://sens-awatarii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeciez kazdy ma prawo do wyrazania swojej opinii, nawet osoby które są z Julką. To ty je uciszasz i wyzywasz, więc trochę to nieprzemyślane, nieprawdaż?

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam! Chciałbym zaprosić serdecznie na mojego drugiego bloga kronika-wspomnien.blogspot.com
    oraz tym samym zawiązać współpracę blogową. :)
    Zapraszam do zerknięcia na opowiadania z KW. Wyraź swoją opinię! 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie podejmę współpracę :)

      Pozdrawiam,
      LetItBreathe

      Usuń

Prześlij komentarz

Drodzy czytelnicy,
w Regulaminie znajdują się zasady dotyczące również i was.

- CZYTELNIK:
Ma prawo do wyrażania swojego zdania.
Nie ma prawa do obrażania redaktora.
Ma prawo do krytyki opublikowanego posta.
Nie ma prawa do robienia spamu.
Komentarze, które mają cel obrażenia osoby/redaktora nie będą opublikowane.

Dziękujemy za zrozumienie.

**DZIELENIE SIĘ OPINIĄ JEST CENNE, ALE NIE RAŃ INNYCH!!**