Aktualizacja PA - co dalej?

Witam serdecznie wszystkich, już długo wyczekujących na mój powrót czytelników.

Jeśli widzicie ten post, to oznacza, że jednak zdecydowałam się podjąć te ryzyko i ponownie rozpocząć publikowanie postów na tym blogu. Niektórzy z was mogą być z tego powodu zadowoleni, inni może jednak nie. Blog nie wystartuje jak petarda. Będę małymi krokami szła do tego sukcesu, aby blog z powrotem całkowicie odżył. Jest dużo rzeczy do omówienia, a raczej do powiedzenia.
Ja, LetItBreathe, będę aktualnie jedyną osobą, która będzie pisała na tym blogu. Będę starała się pisać jak najczęściej będę dała rady, jednak mój minimum to jeden post na tydzień. Wygląd bloga zostanie również zmieniony na dniach.
HopeDiesLast, znana również jako Viola, nie będzie już dla was pisać. Dla ciekawskich osób, nie, to nie jest wynik żadnej kłótni. Seria ,,Ubranie na szóstkę" zostaje zawieszona i nie będzie dalej prowadzona. Zostaje ona również w posiadaniu Violi, tak samo jak jej inne serie.
Dziewczyny, które zaczynały czy też kończyły swój okres próbny, nie zostaną przyjęte. Jeśli jednak widzicie ten post i chciałybyście jeszcze raz spróbować, możecie się ze mną skontaktować.

Chciałabym również nawiązać kontakt z innymi aktywnymi jeszcze blogami o Awatarii. Jeśli jesteś właścicielem/właścicielką bloga o Awatarii i miałabyś chęć oraz czas, aby ze mną trochę porozmawiać, tutaj znajdziesz mój profil do Naszej Klasy. 

Jeśli jesteś czytelnikiem i masz dla mnie jakiś gorący temacik, podziel się nim ze mną poprzez e-mail (plotka.awatarii@onet.pl) lub zostaw mi wiadomość pod postem czy też na Naszej Klasie.

Masz jeszcze jakieś pytania? Napisz je śmiało w komentarzu poniżej tego posta.

Miłego wieczoru,
LetItBreathe
Pierwszy nagłówek PA

Komentarze

  1. Blog AKI został skradziony przez Julie, która uważa ze należy do niej.

    Tutaj masz tymczasową wersję AKI:

    awataria-kraina-inspiracji-official.blogspot.com.blogspot.com

    #SaveAKI

    Julia wiedz, że nie odpuszczę i jestem gotowa do wszelkich rozmów z tobą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak juz przegralas, wiec nie musisz walczyc

      Usuń
    2. Moim zdaniem sprawę trzeba zgłosić na policję, Let co sądzisz?

      Usuń
    3. Juleczka nie płacz, nie odpuszcze.

      Usuń
    4. Midorme, prosiłabym o kontakt poprzez e-mail.

      Dziękuje i pozdrawiam,
      LetItBreathe.

      Usuń
    5. Drogi anonimie, wypowiem się ostatni raz, ponieważ to już nie ma sensu. Polska policja nie ma nawet czasu na namierzenie czyjegoś telefonu, a nie będzie truło sobie czasu o jakiś blog. Jeżeli bym się wkradła na konto Emilki i sobie dała admina, wtedy byłaby to kradzież. Jednakże dostałam administatora od Midorme i policja, tak jak i Google, nie mogą mi nic zrobić. Nawet winna nie jestem.

      Pozdrawiam, Julia.

      Usuń
  2. Życzę powodzenia! ♥ /Plotkara

    OdpowiedzUsuń
  3. Let it breathe proszę mail:
    emilka.bros@interia.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drodzy czytelnicy,
w Regulaminie znajdują się zasady dotyczące również i was.

- CZYTELNIK:
Ma prawo do wyrażania swojego zdania.
Nie ma prawa do obrażania redaktora.
Ma prawo do krytyki opublikowanego posta.
Nie ma prawa do robienia spamu.
Komentarze, które mają cel obrażenia osoby/redaktora nie będą opublikowane.

Dziękujemy za zrozumienie.

**DZIELENIE SIĘ OPINIĄ JEST CENNE, ALE NIE RAŃ INNYCH!!**