Prawdziwa przyjaźń, czyli jak to tak na prawde wygląda w show-biznesie?

Każdy z wielkich gwiazd na samym początku zachowywał się oraz wyglądał jak normalny człowiek. Bez sławy, rozpoznawalności, talentów.. Jednak po większym czasie każdy z nas odkrył swoje życiowe zajęcie i postanowił pracować nad tym jeszcze bardziej. Każdy z was na pewno zna te grupki przyjaciół na Awatarii, którzy zawsze siedzą o tej samej porze w tym samym miejscu. Gadają o różnych głupotach, plotkach czy też sprawach prywatnych. Uwierzcie mi, każdy z awataryjnego show-biznesu był w takiej grupce, a jeśli nie to przepadła mu super życiowa przygoda. Od razu mówię, ten post będzie zawierał więcej tekstu niż ilustracji, z oczopląsem nie do mnie.

Na samym początku mojej kariery blogerskiej, tak samo jak innych bloggerów <Kinga z BA, Viola z KCA, Auriana, DajMiMarsa, Db Problem, Karou etc.> wszyscy trzymaliśmy się razem. Codziennie o tej samej porze i w tym samym miejscu spotykaliśmy się aby pogadać czy też porobić sobie żarty.
Takie zdjęcia będą dodawane pomiędzy tekstami, aby cały post nie wyglądał jak opowiadanie :>
To się jednak za jakimś czasem zmieniło, i taka oto grupa rozpadła się na mini kawałeczki. Każdy z nas poszedł w swoją stronę, nie którzy się pokłócili, nie którzy nie mieli już ze sobą kontaktu. Jeszcze inne osoby postanowiły odejść. Ale co tak na prawdę poróżniło pewną liczbę osób? Sława. Jedni stali się wielkimi gwiazdami w świecie show-biznesu, inni pozostali w cieniu, i przyglądali się osobom, którzy właśnie uzyskali sławę. A jak to wygląda aktualnie?

Źródło - Post na PA
Pamiętacie jeszcze te czasy, kiedy Auriana blogowała na blogu BA? Wtedy Kinga z Aurianą były jak papuszki nierozłączki. A teraz? Jak widać nie jest za ciekawie. Nie jestem dokładnie pewna, o co pokłóciły się Kinga z Aurianą wcześniej, ale jak widać nie jest zbyt dobrze. W wiadomościach prywatnych Kinga jednak zapewniła że między nimi już nic nie ma, ale nie utrzymują ze sobą takiego kontaktu.

Źródło - LA

A pamiętacie kłótnie pomiędzy mną a Db Problem? Tą sprawę opisała Plotkara na LA <LINK DO POSTA>. Nie pamiętam już dokładnie o co wtedy poszło, ale pamiętam jak Ola się na mnie mściła. Zżerała ją zazdrość że tak mi dobrze idzie, czy na prawdę miała mnie dość na swoim blogu?

Mogłabym tak wymieniać i wymieniać takie właśnie przypadki. A wy? Jak oceniacie te wszystkie kłótnie pomiędzy gwiazdami, pomimo iż przyjaźnią się ze sobą od samego początku swojej kariery? Piszcie w komentarzach.

Do Poniedziałku,
LetItBreathe

Komentarze

  1. Wierż
    Wóda,fajka,dwa kondomy kinia wozi gnój z obory

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie rozumiem czm kinga pokłóciła z Auriana. Naprawdę to jest nienormalne że one się pokłóciły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież to nienormalne żeby się z kimś pokłócić...

      Usuń
  3. Taa teraz udajesz że nie wiesz czm połóciłaś się z Olka... Odchodziłaś wracałaś i tak w kółko. Miałaś wachania nastroju itp. Olka się wkurzyła i cie wywaliła. I nie udawaj że nie pamiętasz o co poszło o jest to żałosne. Opublikujcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, dziękuje że mi przypomniałeś :) A skąd niby wiesz jak jest na prawdę? Może mam krótką pamięć, wiele spraw na głowie? No ale oczywiście znajdą się mądrzejsi ode mnie ;D

      Usuń
    2. wahania* :)

      Usuń
    3. Internet nigdy nie zapomina, kochana :**

      Usuń
    4. Jak dobrze mieć takich fanów jak ty ;**

      Usuń
  4. Nie ma za bardzo przyjaźni w Show-biznesie, osoby ze sobą rozmawiają żeby być doinformowani we wszystkim i nie stracić pozycji, a po drugie czym więcej znajomości tym łatwiej.
    / Scott

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektórzy* Naprawdę* I przecinki w nieodpowiednich miejscach, lub ich brak, gdzie być powinny* "Każdy z wielkich gwiazd na samym początku zachowywał się oraz wyglądał jak normalny człowiek." - a przedtem przed komputerem zwierzę siedziało? Źle to opisałaś.

    [Uwaga: wyrażę swoją prywatną opinię, i chuj wam w sumie do tego]

    Te wasze przyjaźnie to DZIECINADA. Znacie się może 4 miesiące i już "przyjaźń" od siedmiu boleści?? No błagam, poczytajcie sobie może definicję tego słowa. Przyjaźń polega m.in. na WSPARCIU. Gdzie miałyście to wsparcie u siebie? W robieniu Goldów? A może, bo awataryjny chłopak was rzucił? /Not Today

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam jeśli przez moje błedy ortograficzne zaczęły boleć cie oczy. Wiem jak to wygląda z waszej strony. ("Boże, jak ona pisze"/Kto cie uczył polskiego/itd.)

      Mam coś do powiedzenia na ten temat. Z jednej strony to dobrze, że poprawiacie mnie. Z drugiej jednak powoli mnie to wkurza. Nie doświadczyliście jeszcze w swoim życiu rozmawiania w 2 językach. Pratyczke pięć razy w tygodniu przez większośc dnia gadam i piszę po niemiecku. Ten blog ma na celu po części pomóc mi nie zapomnieć jak się piszę po polsku. Nie jest to łatwe, kiedy większość czasu gadasz w innym języku.

      Usuń
    2. Uważasz, że internetowa przyjaźń nie istnieje? Z jakiej racji można nazwać przyjacielem tylko osobę z rzeczywistego życia? To prawda, że taka relacja opiera się na wsparciu. Ale czy przez internet nie można się wzajemnie pocieszać w trudnych chwilach? Nie rozmawia się tylko i wyłącznie o grze ale też o życiu, różnych sytuacjach zarówno wesołych, jak i trudnych. Więc nie wmawiaj, że wsparcie w internecie odnosi się tylko do wirtualnego świata.
      Przynajmniej tak było np. ze mną i Aurianą.

      Usuń
    3. No właśnie Artemida, BYŁO. A wgl o co się pokłóciłyście? Powiedz, nie wstydź się, proszę.

      Usuń
    4. I moim zdaniem nie istnieje, ponieważ jak sama napisałaś, że BYŁO (nie jest) z tobą i Aurianą

      Usuń
    5. Dlaczego mam wszystkim mówić, o co się poklóciłyśmy? Może chcemy to zachować dla siebie.
      Przez całe dobre 7 miesięcy było między mną i Aurianą coś więcej niż tylko zwykła znajomość. Po małej sprzeczce trochę nasze relacje się popsuły, ale nie wątpię, że uda nam się to odbudować.

      Usuń
    6. Artemidko, jak widać kuleje u ciebie czytanie ze zrozumieniem. "Uwaga: Wyrażę swoją prywatną opinię [...]", więc nie wciskaj swoich pięciu groszy do moich słów. :) Ja NIE WIERZĘ w internetowe przyjaźnie, i zgadzam się z anonimkiem. Skoro BYŁO, to widocznie nie można było nazwać tego przyjaźnią. ;) I po co się tak dopierdalasz, akurat tam, gdzie nie powinnaś? No zlituj się, ja ciebie wszędzie widzę, a to już się żałosne robi. /Not Today

      Usuń
    7. Skoro wyraziłaś swoją opinię, to ja nie mogę napisać swojej? :) Każdy ma do tego prawo, wolny kraj. Mogę komentować tam, gdzie mi się podoba i mam coś do napisania.

      Usuń
    8. No błagam powiedz nam wszystkim prawdę czemu się pokłóciłyście. My chcemy i żądamy znać prawdę!!! Prosimy...

      Usuń
    9. Po co ci niby wiedzieć czemu się pokłóciłyśmy? Ale skoro tak bardzo chcesz to mogę powiedzieć. Ktoś pisze komentarze i podpisuje się pode mnie (wcale nie Mateuszek) a Kinga bardziej wierzyła swoim najwspanialszym przyjaciołom z grupy (NAJLEPSZA GRUPA POZDRAWIAM CIEPLUTKO.) i uważa że to ja ;) Coś to zmieniło w twoim życiu?

      Usuń
    10. Ja cały czas próbowałam ogarnąć, kto pisze te wszystkie komentarze, bo nie wierzyłam, że Ty mogłaś to zrobić. Więc nie mów, że sugerowałam się zdaniem innych.

      Usuń
    11. Aurianka ty się lepiej ogarnij uważasz się za niewiadomo kogo idź stąd dziabągu

      Usuń
    12. Ale mi powód. O taką błahostkę? Błagam! Po ile wy macie lat?! Tak, ta wiadomość odmieniła moje życie. Powinnyście się pogodzić

      Usuń
    13. Inne sytuacje też miały na to wpływ, ale nie mam zamiaru się tłumaczyć

      Usuń
    14. Moim zdaniem zarówno ty Auriana, jak i Kinga powinnyście się ze wszystkiego nam wytłumaczyć i wyjaśnić. Więc słucham

      Usuń
    15. Moim zdaniem nie powinieneś/powinnaś interesować się życiem innym. Masz swoje? To się nim zajmij ;-;

      Usuń
    16. Hahahaha jeszcze czego xDDD już lecę się tłumaczyć xD

      Usuń
    17. Myślę że nie powinienieś/powinnaś się wtrąć! Moja prośba jest adresowana do Kingi i Auriany, nie do ciebie. Mam prawo wiedzieć o co dziewczyny się pokłóciły. Więc czekam na odpowiedź Kingi i Auriany

      Usuń
    18. Do Kingi i Auriany. Zdecydowanie powinnyście się pogodzić. Nie wiem jak można przekreślić 7 miesięcy przyjaźni przez głupią sprzeczkę!? Dziewczyny nie chodzicie do przedszkola żeby jakieś fochy tu strzelać

      Usuń
    19. Człowieku, Ty nawet nie wiesz, jakie relacje panują w tym momencie między mną a Aurianą. Uwierz, nie potrzebujemy Twojej pomocy w pogodzeniu się. I dlaczego mamy to robić na forum? Kogo to interesuje?

      Usuń
    20. Dobre xDDD ,,Mam prawo wiedzieć o co dziewczyny się pokłóciły." Kim ty niby jesteś, że masz prawo wiedzieć o co się pokłóciłyśmy? XD zresztą kimkolwiek byś nie był i tak co Cię to obchodzi

      Usuń
    21. Auriana ja wiem wszystko o tobie m.in. jaka jesteś opuszczalska i o jakich sprośnych rzeczach piszesz z psiapsiółkami, ale już wkrótce wszyscy się dowiedzą :D

      /Aurin

      Usuń
    22. Aurin? Może będzie lepiej jak się ujawnisz? Jeżeli oczywiście masz odrobinę honoru i nie jesteś tchórzem :)

      Usuń
    23. Czekamy :D Jeszcze o Kini dopisz coś

      Usuń
    24. Nie mogę się doczekać przynajmniej się pośmieje xD mówisz że violka beznadziejnie pisze a twoje posty są 10 razy gorsze. Po przeczytaniu tego posta na twoim zarąbistym blogu nie wiedziałam czy mam się śmiać czy płakać. 13-latka z depresją xD ale tak to jest jak rodzice cię biją w domu

      Usuń
    25. Auriana co ty odwalasz? Do kogo ten komentarz?

      Usuń
    26. Auriana pisała do komentarza, który został usunięty

      Usuń
    27. Myślałam że ten komentarz Auriany jest do administracji PA xd

      Usuń
  6. Napiszcie posta o LEMURZYCY i jej niewypałem czyli o serialu

    OdpowiedzUsuń
  7. Było coś tam o internetowej przyjaźni, szczerze nie wiem jaka ona jest bo nigdy nie doświadczałem bo nie potrzebowałem tego, lecz wydaje mi się że ludzie mają swoje ' internetowe przyjaźnie " bo nie mają komu zaufać, a w internecie mogą się komuś wygadać ponieważ nie zna jej i wie o tym że nikt z jej otoczenia o tym się nie wie. I czy to można nazwać przyjaźnią? Nie sądzę.

    TO MOJE ZDANIE jeżeli ktoś ma inne spoko
    / Scott

    OdpowiedzUsuń
  8. szczerze to nie ma teraz już tych gwiazd show biznesu teraz największą gwiazdą jest tylko validee albo nikt mówię to z bólem na sercu tylko valide sie udało zabłysnąć XD
    a po za tym nie ma kogoś takiego kim bym się ciekawił na awce .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drodzy czytelnicy,
w Regulaminie znajdują się zasady dotyczące również i was.

- CZYTELNIK:
Ma prawo do wyrażania swojego zdania.
Nie ma prawa do obrażania redaktora.
Ma prawo do krytyki opublikowanego posta.
Nie ma prawa do robienia spamu.
Komentarze, które mają cel obrażenia osoby/redaktora nie będą opublikowane.

Dziękujemy za zrozumienie.

**DZIELENIE SIĘ OPINIĄ JEST CENNE, ALE NIE RAŃ INNYCH!!**