Recenzje i rady dla blogerów.. #2 - Awataria - Kraina Inspiracji.


W drugiej części serii " Recenzje i rady dla blogerów..." ocenię, jak obiecałam, blog Emilki (blogerka, youtuberka).  Zacznę  recenzję od części graficznej, czyli nagłówek i ogólny wygląd bloga.

Nagłówek bloga AKI
Źródło: AKI
Nagłówek nawet mi się podoba. Tło przedstawiający wszechświat, na środku wianek z kwiatków no i w tej dekoracji napis "Awataria Kraina Inspiracji". 




Wygląd bloga AKI
Źródło: AKI




Jeśli chodzi o ogólny wygląd, to jedyną rzeczą, co bym zmieniła to jest tytuł posta - na bardziej czytelny.
Przechodząc do zakładek...   Nie wiem dlaczego, nie uzupełniliście "o nas". Mam rozumieć, że na AKI piszą tylko Emilka, Ola, Julia.   A gdzie  Veronica?...   Najbardziej mi się podoba podstrona "Co to jest Awataria?".  Oryginalna,  wyjaśniająca o czym jest ta gra. Cenię tutaj pomysłowość. 
Podsumowując -  nagłówek i ogólny wygląd bloga oceniam na mocne 9/10.


Do graficznej części dużo się nie przyczepiłam. Brawo, ciekawe jak pójdzie z częścią pisemną. Hmmm, czy będę miała jakieś "ale" ?

Posty od Emilki są na bardzo wysokim poziomie, nie zauważyłam rażących błędów... Krótko i na temat - podobają mi się. Nie ma co się rozpisywać się...
Wpisy od redaktorek są również fajne, lecz pojawią się czasem błędy.
Posty od Oli - no i tutaj pojawia się pytanie... CO JA MAM OCENIĆ!? Od waszego powrotu, nie napisała ani jednego posta.  A jeśli masz urlop, wystarczy wspomnieć krótko w poście, albo na pasku pobocznym - żeby nie wyglądało jakby, tylko Emilka się starała, a reszta miała AKI głęboko gdzieś.
Ocena za posty: 9/10
Jeśli chodzi o serie, zabawy - tutaj nie ocenię, ponieważ jeszcze nie wprowadziliście zabaw.

Czyli podsumowując, moje rady są takie:

  • Poprawić czcionkę tytułów wpisów;
  • Ogarnąć trochę zakładkę "o nas";
  • Stworzyć  jakieś zabawy;
  • No i żeby cała redakcja bloga pisała (nie mówię o tych, co mają urlop)
Ogólna ocena - 9/10.

W następnej części  "Recenzje i rady dla blogerów" ocenię blog,  według prośby jednej z redaktorek   "Hit or Miss Awatariamyślę, że w czwartek najpóźniej uda mi się ocenić i opublikować. 


Zanim, jeszcze skończę ten wpis, mam ważne 2 informacje dot. tej serii.

Po pierwsze  -  Proszę, abyście zapisywali swoje blogi w komentarzu pod ostatnim wpisem z tej serii.
Po drugie - Od dzisiaj, zapisać stronkę może tylko główny administrator, bądź redaktor (oficjalny, nie na okresie próbnym).  Dlaczego? Już Wam piszę.  Jedna osoba poprosiła, żeby ocenić blog "Cudowna Awataria", dać rady - żeby ich blog był super.  Okej, zgodziłam się, a tu NaNa pisze "Proszę nie oceniać nas, bo my dopiero zaczynamy".   Przepraszam, bardzo - ale, ja bym na twoim miejscu się cieszyła, że oceniłam i dałam rady, no ale okej. Nie chcę drugiej takiej sytuacji. 

No, to na tyle. Do zobaczenia, już niebawem!
Pozdrawiam! 
HopeDiesLast



Komentarze

  1. Po co ja miałam pisać że mam przerwę skoro powitalnego nie pisałam logika XDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisze go w swoim czasie nie martw się. Oto XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy serdecznie za udzielone rady, bardzo mi miło że poświęciłyście czas na ocenę naszego bloga. Dzięki temu wiemy co dostrzegają inni czego my nie widzimy i postaramy się dostosować.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drodzy czytelnicy,
w Regulaminie znajdują się zasady dotyczące również i was.

- CZYTELNIK:
Ma prawo do wyrażania swojego zdania.
Nie ma prawa do obrażania redaktora.
Ma prawo do krytyki opublikowanego posta.
Nie ma prawa do robienia spamu.
Komentarze, które mają cel obrażenia osoby/redaktora nie będą opublikowane.

Dziękujemy za zrozumienie.

**DZIELENIE SIĘ OPINIĄ JEST CENNE, ALE NIE RAŃ INNYCH!!**