Post powitalny - Julia

Cześć wszystkim!
Mam na imię Julia i bardzo się ciesze, że udało mi się dostać na okres próbny. Mam nadzieję, że dobrze mi pójdzie i, że was nie zawiodę. Zanim zacznę próbować swoich sił w blogu plotkarskim postanowiłam, że się przedstawię.

Jak już wcześniej mówiłam mam na imię Julia. W październiku skończę 14 lat. Jestem osobą aktywną, która uwielbia sport. Szczególnie interesują mnie sporty walki oraz gimnastyka. Sądzę, że osoby które regularnie czytają blogi o Awatarii mogą mnie kojarzyć z bloga "Awataria- Kraina inspiracji". Bloguje w zasadzie od bardzo dawna, lecz nigdy nie miałam styczności z blogami plotkarskimi. Postanowiłam, że warto spróbować czegoś nowego i, że nawet jeżeli nie uda mi się przejść okresu próbnego to będę z siebie dumna, że biorę na siebie kolejnego bloga. Blogować na dwóch blogach naraz to nie lada wyzwanie, ale mimo wszystko postaram się być regularna. Jestem osobą szaloną z ogromnym poczuciem humoru. Uwielbiam się śmiać i rzadko bywam smutna. Tak jak mówiłam lubię sporty walki, a nawet staram się już w jednym. Mianowicie w zapasach. Sport nie jest jakiś super znany dlatego to go wyróżnia. Niestety trzeba mieć do niego dość silne ręce, a u mnie z tym kiepsko, ale mam teraz szansę się w tym sprawdzić. W szkole idzie mi średnio, a raczej przeciętnie. Sądzę, że zdecydowanie lepsza jestem w przedmiotach humanistycznych, bo jednak ze ścisłych nie idzie mi za dobrze. Gdy skończę szkołę podstawową chciałabym iść do liceum. Dokładnie nie wiem jeszcze jaki profil, ale na pewno żaden związany z przedmiotami ścisłymi.

Jeżeli chodzi o moje życie wirtualne to gram na Naszej klasie, chociaż ostatnio przeniosłam się na Facebooka i sądzę, że zostanę tam na dłużej. Na chwile obecną na naszej klasie mam już ponad dwudziesty poziom, a na Facebooku dziewiąty.

Mam nadzieję, że się polubimy.


/Julia 

Komentarze

Prześlij komentarz

Drodzy czytelnicy,
w Regulaminie znajdują się zasady dotyczące również i was.

- CZYTELNIK:
Ma prawo do wyrażania swojego zdania.
Nie ma prawa do obrażania redaktora.
Ma prawo do krytyki opublikowanego posta.
Nie ma prawa do robienia spamu.
Komentarze, które mają cel obrażenia osoby/redaktora nie będą opublikowane.

Dziękujemy za zrozumienie.

**DZIELENIE SIĘ OPINIĄ JEST CENNE, ALE NIE RAŃ INNYCH!!**