Gwiazda bloga Lemurek Awataria - szansa na wielki powrót?

Każdy z stałych fanów blogów o Awatarii na pewno słyszał o blogu Lemurek Awataria. Ten oto blog był jednym z pierwszych blogów, które rozpoczęły nową epokę. Epokę Plotkarską. Wszyscy z nas kochali Lemurka, ich redaktorów oraz ich cudowne posty. Plotkara zakończyła tą przygodę dwa lata temu, w sierpniu.

To dzięki Plotkarze istnieje ten blog. Bez jej szansy na wykazanie się, nigdy nie znalazłabym się w tym miejscu, robiąc to co kocham.

Przechodząc do głównego tematu.. SZANSA NA WIELKI POWRÓT?! 
Wieczorem wchodząc na Naszą Klasę ukazała mi się była redaktorka Lemurka, dokładnie Angela.
Jej opis opisuje aktualną sytuację w świecie blogerskim. Powrót AKI oraz odejście bloga BA.. No i pytanie końcowe.

A CO Z LA?


Z tego również powodu przeprowadziłam krótki wywiad z naszą kochaną Angelą. Treść znajdziecie poniżej.




Nie wiem jak wy, ale ja już nie mogę doczekać się wakacji. Mam nadzieję, że będzie tak jak dawniej. Oczywiście nie zapominając o nowych blogach, które teraz również należą do naszego świata show-biznesu!


Pozdrawiam,
Zuza

Komentarze

  1. Jejku, ale czas szybko mija... Ale ja tak się cieszę, bo blogowanie i kanał na YouTube nie dość że jest moją pasją to zajmuje mi czas określony jako nudy i daje frajdę. Jak zamknęłam AKI to byłam jakaś taka ponura, aż tu nagle wróciłam i teraz jestem zadowolona. Te wszystkie bezcenne wspomnienia i przyjaciele. Super atmosfera, to jest no nie wiem - magiczne! Zrozumieją to tylko gracze Awatarii. Haha. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drodzy czytelnicy,
w Regulaminie znajdują się zasady dotyczące również i was.

- CZYTELNIK:
Ma prawo do wyrażania swojego zdania.
Nie ma prawa do obrażania redaktora.
Ma prawo do krytyki opublikowanego posta.
Nie ma prawa do robienia spamu.
Komentarze, które mają cel obrażenia osoby/redaktora nie będą opublikowane.

Dziękujemy za zrozumienie.

**DZIELENIE SIĘ OPINIĄ JEST CENNE, ALE NIE RAŃ INNYCH!!**