To już 2 lata Baśniowej Awatarii!

Co prawda urodziny Baśniowej Awatarii były 18 czerwca, administracja postanowiła, że zrobi dzisiaj (13.07.2018) impreze wakacyjno-urodzinową.  Kolejny rok Baśniowej Awatarii, co prawda nie był idealny, ale aż taki zły nie był.  No to na sam początek złożę spóźnione życzenia urodzinowe.

Życzę całej administracji wszystkiego najlepszego.  Aby dalej blog się rozwijał, żebyście mieli dużo ciekawych pomysłów na posty, serie, konkursy. Więcej imprez (huehue).  No i oczywiście, żeby Baśniowa Awataria "dożyła" swoich, trzecich urodzin. 

MOJA OCENA POKOJU, GDZIE SIĘ ODBYŁA IMPREZA?


"Imprezownia" - miejsce imprezy
źródło: Dom Artemidy (Kingi) - Awataria

Widzimy białe ściany, podłogę, ciemno-czerwone drzwi, parawany, dekoracje urodzinowe, kanapy, barek, ale brakuje mi jeszcze kilka rzeczy wakacyjnych, oraz torta urodzinowego. A tak, wszystko okej.  Pokój oceniam na 9/10.


MÓJ STRÓJ I ADMINISTRATORÓW BLOGA

Drugim punktem naszego posta są stroje administratorów bloga, oraz mój własny. (HEHE)


Ja postawiłam na stylizacje biało-granatową. Założyłam niebieską kokardkę, białe kolczyki, sukienkę białą, narzutkę. rajstopki i buty. Wszystko w bieli, oprócz kokardki. Jak oceniacie moją stylizację? 


Kinga ubrała na różowo. (Ochhh co za lodziara!)  Kolczyki w kształcie lodów idealnie pasuje do sukienki  i do reszty. Moim zdaniem jej stylizacja otrzymuje mocne 10/10.



Kevin na swoją imprezę ubrał się galowo. (To jest oczywiste, jak prowadzi razem z Kinga, no to ten..) Koszula, marynarka, czarne spodnie i te buty czerwone.  Zmieniłabym tutaj tylko buty na kolor czarny, ale czerwony też jest okej! Oceniam na 9,5/10


Oliwka tutaj postawiła na ciemniejsze kolorki.  Makijaż do sukienki idealnie pasuje. Kolczyki z butami, również jest okej. Tylko ten złoty naszyjnik do niczego nie pasuje.. Ale jest okej! Stylizacja Oliwki zasługuje na mocne 9,5/10. 


JAK PRZEBIEGŁA IMPREZA? - RECENZJA, OCENA. 

Impreza planowo miała zacząć o 16:00, ale niestety tak nie było. Ale tego nie będę brać pod uwagę, ponieważ rozumiem - "lagi, nie da się wejść". Pierwszym konkursem był takie coś, jak top model - Kevin mówi 2 kategorie, a my się ubieramy. 1 miejsce zdobył HAVAN (celebryta), drugie miejsce zajęła Ola - Wylie (blogerka, graficzka), a trzecie miejsce ma WIOCHA.PL (celebrytka). Z powodu "lagów" konkurs trwał ponad 50 minut. Związku z tym administracja bloga BA, postanowiła podzielić imprezę na 2 części. Termin części 2 jest jeszcze nieznany. 
Czy wpadnę na 2 część imprezy? 

Tak, wpadnę i oczywiście napiszę wpis - recenzje, opinię tutaj na PA. (Będę na 99%, haha) 

Jak oceniam 1 część imprezy? 

Niestety lagi, wywalanie z gry psuło imprezę, ale jak wspomniałam wyżej, że to nie będzie wpływać na ocenę.  Pierwsza część imprezy przebiegła fajnie i na wesoło.  Jedyne co mi się nie podoba, to jak jest impreza blogowa, to z 7 redaktorów. przyszło tylko 3.  Rozumiem wakacje itp, no ale bez przesady.  Czasami na imprezie była nuda, ale redaktorzy BA "zabijali nudę" i git majonez!  Moja ocena to 8/10.  Czy warto było przyjść? Odpowiedź brzmi: Jasne, że warto! 

Niestety mam tylko 1 zdjęcie z imprezy. 

Impreza urodzinowa


Na koniec życzę jeszcze raz wszystkiego najlepszego, dziękuje za spędzony krótki czas.  Teraz pytanie dla Kingi, Kevina, Oliwii i gości, którzy byli obecni dzisiaj na tej zabawie. Podobało się? Odpowiedzi dajcie tu pod postem w komentarzach! 

POZDRAWIAM
[HOPEDIESLAST]







Komentarze

  1. Była super zabawa XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za życzenia! xD

    OdpowiedzUsuń
  3. To już robi się aż żałosne, że piszesz świetnie o swoich znajomych. Trochę więcej obiektywizmu. Strój Kingi pochodzi z kompletu, więc trudno, gdyby nie pasował... A strój Kevina oklepany z każdej możliwej strony - litości. Cały czas miałam wrażenie, jakbyś pisała ten post - potocznie - "na odwal się". Niby wielkie doświadczenie, a jednak uczyć się na błędach nie potrafimy, hm? Już nawet ja słyszałam, że nie warto było przyjść (mam potwierdzone źródła), a Ty nadal ich maskujesz? Śmiechu warte. /Kamagra

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak mnie wkurza to, że na każdym kroku próbujesz podlizac się Baśniowej Awatarii. Cały czas piszesz o nich posty i ani razu nie było tu chociaż jednego negatywnego zdania o BA. A te stylizacje? Na 9 i10 na pewno nie zaslugują!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drodzy czytelnicy,
w Regulaminie znajdują się zasady dotyczące również i was.

- CZYTELNIK:
Ma prawo do wyrażania swojego zdania.
Nie ma prawa do obrażania redaktora.
Ma prawo do krytyki opublikowanego posta.
Nie ma prawa do robienia spamu.
Komentarze, które mają cel obrażenia osoby/redaktora nie będą opublikowane.

Dziękujemy za zrozumienie.

**DZIELENIE SIĘ OPINIĄ JEST CENNE, ALE NIE RAŃ INNYCH!!**