Ubranie na Szóstkę#7 - KONIEC EDYCJI I

Cześć tu Violka!

To już dzisiaj zobaczymy ostatnie prace naszych uczestników, to dzisiaj się dowiemy, kto jest zwycięzcą I edycji serii "Ubranie na Szóśtkę". No to co? Zaczynamy?


STRÓJ NR.1 -OLA (WYLIE)


Adm.Violka: Po raz kolejny zrobiłaś starannie pracę.  Kolorystyka, znaczki.. Nic dodać, nic ująć.
Adm.Zuza: Na pierwszy rzut oka, wow! Super dobrane kolory oraz praca na temat. Najbardziej podoba mi się maska, które dodają tajemniczości oraz buty :>
Kinga#BA: Praca bardzo mi się podoba. Wszystko starannie wykonane, równe, zrobione na wysokim poziomie. Gratulacje!
Imri: Praca jak z bajki,tylko w damskiej wersji,Uważam,że ta praca jest dobra i ujmująca jak na finał Gratulacje!


STRÓJ NR 2 - EMILKA (NILA)
Opis superbohatera: Od kiedy się pojawiła przestępczość w mieście zmalała o 80%. Nikt nie wie kim jest, nikt nie wie gdzie mieszka, nikt nie wie ile ma lat, nikt nie wie jak ma na imię. Ludzie mówią na nią Niebieskie Pióro - ze względu na jej charakterystyczny znak - niebieskie pióro ptaka, które zostawia przy każdym pokonanym złoczyńcy. Niektórym udało się zrobić jej zdjęcie, nikt nie odkrył jeszcze jej twarzy a jedyne co wiadomo to jak się ubiera:


Adm.Violka: Jestem zaskoczona, pomimo tego, że opis super bohaterki nie był obowiązkowy, a go napisałaś.  Praca, jak zwykle piękna, sexi, zajebiście zrobione. Nic dodać, nic ująć. Gratulacje, kolejnego sukcesu graficznego.
Adm.Zuza: Woow! Praca jest wykonana super, plus te małe piórko! Masz wielki talent Emilko! Twoja praca skradła moje serduszko. Do tego ten zachęcający opis! Nic dodać nic ująć!
Kinga#BA: Twoja praca mnie urzekła. Aż nie wiem, co napisać. Jest cudowna!
Imri: Wow ! Kolejna urokliwa praca pokazująca jakąś tajemniczą wojowniczke.Bardzo mi się podoba,kolejne dzieło godne finału Gratulacje!


STRÓJ NR 3 - KITSUNE

Adm.Violka: Po raz pierwszy widzę lisa z kilkoma ogonami.  Seksowna, słodka, odważna lisica. Krótko i na temat - Jest zajebiście, jest git majonez.
Adm.Zuza:  Kiedy zobaczyłam twoją pracę, to aż mi normalnie pilot z szafki spadł XD Praca prezentuje się cudownie, jest wykonana super! Normalnie aż brak słów! Skąd masz tyle talentu? Pozazdrościć!
Kinga#BA: Mój Boże, totalne arcydzieło! Ciekawy strój i pięknie wykonany łuk oraz uszy. Ogony Lisa w tle dodają niezwykłego uroku. Naprawdę, czapki z głów!
Imri: Kolejna niesamowita praca pokazująca Lisią Łuczniczkę,godna uwagi praca ,którą mnie zaintrygowałaś Gratulacje!


Jak wiecie, w rundzie finałowej są inaczej przedzielone punkty. Juror musi komuś oddać swoje 2,4,6 punkty wybranemu uczestnikowi. Przypomnimy sobie, ile punktów ogólnie mają nasi super bohaterki.



Różnica pomiędzy punktami jest naprawdę bardzo mało, a juror może jeszcze pomieszczać swoje punkty. Więc, zobaczmy kto, komu i ile daje.

Adm.Violka
Według mnie, to cała trójka spisała się na złoty medal. Nad swoją decyzją, myślałam długo. Z wielkim trudem, moje 2 punkty daję Oli, za niezwykłego batmana. Moje 4 punkty wędrują do Emilki za superbohatera z niebieskim piórem, oraz z cudownym opisem.  No i 6 punktów do Kitsune, co zrobiła super lisa z dużą ilością ogonów.
Adm.Zuza
Wszystkie prace ujeły moje serduszko, trudno było podjąć decyzje.. Swoje 2 pkt daje Oli, 4 pkt Emilce no i 6 Kitsune. Wszystkie prace były jednak wykonane na wysokim poziomie i bardzo mi sie podobaly
Kinga#BA
Jest to bardzo trudny wybór. Niestety nie można uniknąć tego momentu. Długo myślałam nad rozdaniem punktów, ponieważ wszystkie prace zrobione są na bardzo wysokim poziomie. Ostatecznie 2 pkt daję Oli, 4 pkt Emilce, a największą liczbę - Kitsune. Gratulacje!
Imri:
Dziewczyny wszystkie jesteście wspaniałe,utalentowane i gratuluję takich osiągnięć i uplasowaniu się wysoko oraz dojścia tak daleko,niestety przyszedł ten niesforny moment,aby przydzielić punkty,dlatego nie martwcie się ocenami.Moje pierwsze 2 punkty wędrują do dobrej i utalentowanej graficzki Oli,kolejne punkty jest ich 4 zasilają konto Emilki,natomiast 6 punktów lądują dla Kitsune Gratuluje wszystkim dziewczynom!

Zobaczmy teraz, jak wygląda suma punktów, kto wygrał I edycję "Ubranie na Szóstkę"...


No i wszystko jest jasne, jak słońce! Zwyciężczynią I edycji "Ubranie na Szóstkę" zostaje Kitsune! Drugie miejsce zajmuje Emilka i 3 miejsce Ola. Wielkie gratulacje! 

NAGRODY:

(Uczestnicy, którzy zajęli podium, proszę się jak najszybciej się skontaktować z sponsorem nagrody, oraz ustalić termin odbioru nagrody)

DYPLOMY

Oczywiście przygotowaliśmy dla Was dyplomy.


Podziękowania

Chciałabym podziękować jurorom - Kindze, Zuzi, Mateuszowi za fajną współpracę. Dziękuje, że ze mną ocenialiście prace, dawaliście rady, wymyślaliście (a głównie Mateusz) rundy dla naszych grafików. Przygotowałam dla Was również podziękowania:


 Dziękuje również uczestnikom za świetną zabawę, za udział w 1 edycji naszej serii. Mamy nadzieje, że nasze rady wzięliście do serca i w następnej edycji będziecie, jeszcze lepsze prace robić.

Czy będzie II edycja? Kiedy będą zapisy i gdzie będzie prowadzona?

Przed startem naszej serii razem z Kingą#BA zdecydowaliśmy, że II edycja  "Ubranie na Szóstkę" będzie prowadzona przez blog Baśniowa Awataria.  Prawdopodobnie Kinga zrobi w wakacje, lub na jesień. To zależy od Kingi. Mam nadzieję, że zapisze się więcej osób niż w 1 edycji i będziecie brać chętnie udział. 

JESZCZE RAZ GRATULACJE I DO ZOBACZENIA!
Pozdrawia cały skład jury #UnS

Post napisany przez: HopeDiesLast [HDL]







Komentarze

  1. Ola i Kitsune - super prace, bardzo mi się podobają. ♥
    Kitsune, czy inspirowałas się Ahri z Lol'a? ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie znałam tej postaci :o Inspirowałam się wyłącznie lisem z japońskich mitów.. czyli kitsune XD

      Usuń

Prześlij komentarz

Drodzy czytelnicy,
w Regulaminie znajdują się zasady dotyczące również i was.

- CZYTELNIK:
Ma prawo do wyrażania swojego zdania.
Nie ma prawa do obrażania redaktora.
Ma prawo do krytyki opublikowanego posta.
Nie ma prawa do robienia spamu.
Komentarze, które mają cel obrażenia osoby/redaktora nie będą opublikowane.

Dziękujemy za zrozumienie.

**DZIELENIE SIĘ OPINIĄ JEST CENNE, ALE NIE RAŃ INNYCH!!**