Ubranie na Szóstkę #5

Cześć tu Violkaa!

Ostatnio uczestniczka Asia dostała od nas - od jury dziką kartę, myśląc, że wykorzysta ją, zaskoczy strojem Francji, ale niestety olała to i nie wysłała nam pracy.  Dobra, ostatnia runda to Kraje Europejsko-Azjatyckie. Jak im poszło?

STRÓJ NR 1 - BY: EMILIA (NILA)
KRAJ: ARMENIA


Hej perełki! Emilka jako Sexmasterka wylądowała w Armenii! Czy będą same dychy?

Adm.Violka: Emilka, za dużo Sexmasterki! 😂  A więc, "perełko".. Za tą pracę dostajesz ode mnie 9/10. Dlaczego? Mam dwie uwagi. Pierwsza uwaga, to zielony kolor listków na kwiatku. W fladze nie ma koloru zielonego. A druga uwaga, to niestety ten rak na koszulce. Te elementy nie mają nic wspólnego z flagą Armenii. 
Adm.Zuza: Kolory poprawnie dobrane, cała stylizacja została wykonana bardzo dokładnie. Jedynie co mi tu nie pasuje to ten rak na bluzce. Nie ma on nic wspólnego z flagą armenii. Poza tym praca jest cudowna. 💓
Kinga#BA: Pierwszy raz zaśmiałam się przy oglądaniu tej pracy ze względu na nawiązanie do nowego teledysku Sexmasterki "RAK" 😂 Praca bardzo estetyczna, jest zachowana kolejność kolorów flagi Armeńskiej. Nie podoba mi się dodanie zielonego koloru przy kwiatkach (liście) i postać czarnego raka. Te barwy nie występują w dopuszczalnych, dlatego moja ocena to 9/10.
Imri: Praca Emilki bardzo fajnie wygląda całościowo i kolorystycznie pomimo dodania 2 dodatkowych barw. Ten rak, skorpion ciekawy pomysł. Kolczyki, kwiaty oraz motyw flagi na buzi są świetne.  Dla mnie praca zasługuje na 9/10.

STRÓJ NR.2 - KITSUNE
Kraj: Belgia

A nasza Kitsune, w Belgi. Ciekawe, czy Jury doceni tą pracę..

Adm.Violka: Kitsune wszystko okej, tylko dwie rzeczy mi nie pasują. Pierwsza rzecz - buty. Druga rzecz - bransoletki. Mogłaś zrobić to w kolorach flag. Nie tylko czarne, czy czerwone. 
Adm.Zuza:  Według mnie praca wyszła całkiem dobrze, jednak brakuje tu czegoś. Nie jest to bombowa praca, jak wszystkie które robisz. Jak dla mnie jest to za mało. Jesteś super graficzką, jednak ta praca tego nie pokazuje.
Kinga#BA: Praca bardzo dobrze wykonana, jednak na Twoim miejscu nie dorabiałabym butów, bo one lekko zaburzyły poprawność kolorystyki. Na prawą nogę dodałabym czarną bransoletkę, żeby nie było tak asymetrycznie. Zdecydowanie liczyłam na więcej w Twoim wykonaniu. Stylizacja ładniej by wyglądała gdyby dopełniła ją jakaś ozdoba na głowę. 
Imri: Ta praca jest dosyć dobra i precyzyjna tylko szkoda, że dodałaś mniej dodatków. Top i spodenki genialne, ale pomimo tego myślę, że zasługujesz na 9/10.

STRÓJ NUMER 3 - OLA
Kraj: Estonia



Długa suknia w kolorach Estonii! Czy ta praca, zrobiła jury wielkie wrażenie?

Adm.Violka: Oprócz malutkich błędów, widzę fajną pracę. Pierwszym błędem jest to, że opaska na głowie nie ma pozostałych kolorów flagi, tak samo jak z kolczykiem. Drugi błąd jest to, że prawy rękaw jest ciemniejszy, a drugi jaśniejszy. A tak ogólnie jest super, dlatego moja ocena jest mocna 9. 
Adm.Zuza: Moje pierwsze wrażenie: WOW! Praca prezentuje się cudownie, kolory poprawnie ustawione. jednak jest coś. Schodząc w dół sukni można zauważyć, że suknia została za bardzo rozmazana, czy też, że wyszłaś poza linie. Poza tym wszystko jest super.'
Kinga#BA: Ta praca jest również wykonana precyzyjnie i estetycznie. Myślę, że Ola za bardzo rozmazała w części między czarnym, a białym kolorem. Ułożenie góry sukienki też m nie do końca pasuje. Lepiej by było, gdyby zamiast szarego koloru na  końcówkach rękawu pojawił się biały. Całość oceniam na 8,5/10.
Imri:Wow, wow i jeszcze raz WOW. Jestem dumny, że dałem Oli Estonię, a ona stworzyła takie arcydzieło. W tej pracy podoba mi się wszystko,  nawet jeśli można by dostrzec malutkie mankamenciki.

To, już wszystkie pracy. A więc, spójrzmy na tabelę sukcesów naszych uczestniczek. 



W dzisiejszej rundzie, padła tyko jedna 10. Oczywiście od Mateusza, do Oli. Kto w 5 części ma 1 miejsce? Nikt inny, jak Wylie z 37 punktami! A za nią goni Emilka, co pomiędzy nimi różni tylko 0,5 pkt! Trzecie miejsce ma Kitsune, co na swoim koncie ma 33 pkt, no i ostatnie Asia, co nie zdobyła ani jednego punkta. Niestety w tej rundzie, odpada Asia. 

A więc, czas na 5 rundę! A kategoria to....

]



Proszę państwa, znów kraje! Lecz,  tym razem nie będą to flagi, tylko stroje charakterystyczne dla danego państwa, a dokładnie się skupimy nad Indiami, Chinami i Japonią. No, ale ciekawe kto dostanie Indie, Chiny, a kto Japonię? 

NILA (EMILKA) - INDIE
KITSUNE - CHINY
WYLIE - JAPONIA

Postarajcie się dziewczyny, ponieważ walczycie o miejsce w finale! Właśnie za tydzień, dowiemy się kto będzie rywalizować w ostatniej części I edycji #UNS, a kto dostanie trzecie miejsce. Termin wysyłania prac, nie zmienił się - tydzień, czyli na Wasze arcydzieła czekamy do 29.04.2018! Na sam koniec, życzę powodzenia i do zobaczenia, już za tydzień. 

POZDRAWIA CAŁA ZAŁOGA JURY

Post napisała:
HOPEDIESLAST
[HDL]

Komentarze