Ubranie na Szóstkę #4

Witam w ten piękny, cudowny weekend!
Przepraszam bardzo, że dopiero teraz pojawił się wpis, ale niestety czas mi na to nie pozwalał, by napisać jakikolwiek wpis. Kwiecień, to dla mnie miesiąc poprawek. Wiem, może to dla Was jest dziwne, bo gdzie koniec roku szkolnego.. Ale w szkołach średnich nie mówię tu, o utworzonych w tym roku szkolnym, w maju są matury.  A w technikum, w 3 klasie są tzw. egzaminy zawodowe, praktyczne. Nauczycieli będzie, coraz więcej "brakować", bo będą w komisji egzaminacyjnej. I zanim się nie obrócimy, to będzie czerwiec i pozamiatane z ocenami. Dlatego przepraszam Was, za moje braki. Przepraszam, za ostatnią nieobecność i na przyszłość. Myślę, że w połowie maja, będę miała czas o ile będzie jeszcze blog "Plotka Awatarii" częściej publikować posty.

Dobra, my tu gadu gadu, a Ubranie na Szóstkę idzie w las! Ostatnio nasza czwórka miała ciekawe wyzwanie, ponieważ każdy uczestnik miał inny temat z kategorii wiosennej, bądź wielkanocnej. Nie przedłużając, zapraszam do dalszej części lektury #UnS

Strój nr 1 - By: Nila
Temat: "Wiosna + Wielkanoc"
Wylosowany juror: Kinga#BA

Bazie, kurczaczek, kwiatki, ogólnie to wiosna i Wielkanoc. Czy ta praca, zasługuje na same dychy?

Adm.Violka:  Świetne połączenie świąt Wielkanocny z obecną porą roku. Kolorystyka pasuje do twej postaci, jak i też do Wiosny. Udało Ci się, zrobić perfekcyjnie, to nie mogę dać niższej oceny, niż dycha. Gratuluję i kolejne powodzenia w następnej rundzie!
Adm.Zuzka: Kurczaczek na szyi ujął moje serduszko, jednak jest też pare rzeczy, których  według mnie zabrakło. Sukienka na przykład jest wykonana w jednym kolorze w dwóch odcieniach. Tutaj trochę  mogłaś popracować trochę nad swoją wyobraźnią i wymyślić coś ciekawszego. Tak samo buty. Drugą rzeczą jest kolczyk, który wygląda, jakby wisiał na twoim policzku. Tutaj mogłaś domalować trochę usta, aby nie wyglądało tak dziwnie. Reszta jedna tak wygląda super i bardzo mi się podoba.😄
Kinga#BA: Pracę Emilki oceniam na 10/10. Ładny, starannie wykonany strój,  który obrazuje coś w stylu Pani Wiosny. Autorka dodała też elementy wielkanocne. (np. wisiorek z kurczakiem). Wszystko pasuje do siebie kolorystycznie i tworzy całą spójną całość. Nie mogę się do niczego doczepić.
Imri: Wow! Ta praca robi na mnie wrażenie. Bazie kotki jako wianek i kolczyki nadzwyczajny pomysł, albo ten naszyjnik z kurczakiem. Sukienka prosta, ale jest coś ujmującego i chce się na nią patrzeć. 


Strój numer 2 - By: Ola (Wylie)
Temat: Pani Wiosna
Wylosowany juror: Imri

Czy ta pani Wiosna będzie miała szczęście i zdobędzie dziś 10/10?
Adm.Violka:  Strojem przedstawiłaś, piękną panią Wiosnę.  Kapelusz dopasowany do sukni. Bardzo mi się podobają te liście, na sukni, jak i na twarzy, te kwiatki i inne dodatki.  Jedynie co odejmę punkt to góra sukienki. Mogłaby być ciemniejsza. Ale i tak Ci się udało, zrobić kolejny, udany strój. Gratulacje.
Adm.Zuza: Twoja praca jest wykonana cudownie, najbardziej podobają mi się te kwiatki na czapce/kapeluszu. Są to wykonane bardzo estetycznie. Jednak jest małe niedopracowanie. Na samym dole sukni widać kawałek stopy. Nie wiem czy to było tak zaplanowane, jednak nawet z daleka to widać. Pomimo tego bardzo mi się podoba cała praca.
Kinga#BA: Ola bardzo ciekawie przedstawiła postać Pani Wiosny. Strój starannie wykonany. Dodatkowym plusem jest namalowanie włosów oraz ornamentów na rękach i twarzy. Jednej rzeczy muszę się doczepić - dół sukni jest ciemny, a góra jasna. Lepiej by było, gdyby góra była trochę ciemniejsza. Pracę oceniam na 9/10.
Imri: Dla mnie Ola zrobiła dobre wrażenie odzwierciedlenia Pani Wiosny. Suknia połączona z liści, pnącza owinięte wokół rąk i szyi, a także kapelusz z kilkoma kwiatami i oczywiście uczesanie zachwyca. Jedyny minus, to góra sukienki, która mogłaby być ciemniejsza jak dla mnie świetna praca, pomimo jednego błędu.

Strój nr 3 - By: Kitsune
Temat: "Rzeczy z Wielkanocnego koszyka"
Juror: Zuza (LetitBreathe)

Czy praca, jest tak smaczna, że zje wszystkie 10?

Adm.Violka: Przez Ciebie, jak patrzę na twą pracę, robię się głodno, pomimo, że dużo mięsa nie jem. Pracę zrobiłaś bardzo ładnie,  pomysłowo, ale muszę do jednej rzeczy przyczepić..  Niepotrzebnie dałaś kolczyki i bransoletkę. One nie przedstawiają rzecz z koszyka wielkanocnego. Dlatego Ci dam 9/10, a nie 10/10.
Adm.Zuza: Praca wykonana jest estetycznie i dokładnie jak i pomysłowo. Najbardziej podoba mi sę dodatek w stylu kiełbasy na szyi, do tego rajstopy w kurczaki oraz buty. Nic dodać, nic ująć!
Kinga#BA: Pracę oceniam na 8/10. Bardzo ciekawy pomysł z szalikiem zrobionym z kiełbasy.  Jednak według mnie jest on trochę źle ułożony. Na głowie  lepiej prezentowałby się bukszpan, a kolczyki nie są tu potrzebne.
Imri: Bardzo ciekawa, urocza praca. Buty zające są unikatowe, tak samo jak rajstopy xd. Spódniczka z koszulką bardzo dopracowane  pomysł  z wędliną na szyi, jako rodzaj szalu. Niezbyt do końca pasuje mi tu wianek i te kolczyki, dlatego moja ocena to 9/10.

Strój nr 4 - By: Asia
Temat: Wielkanocny zajączek. 
Juror: Violka


Czy ten zając podskoczy z swoją oceną, aż będą same dyszki?

Adm.Violka: Wybierając Ci temat do wykonania, myślałam, czy ty się z tym poradzisz. Poradziłaś się, może nie perfekcyjnie, ale poradziłaś się. Trochę mi nie pasuje kaptur zająca. Natomiast reszta zajączka i tło zrobiłaś bardzo dobrze. Mało kto potrafi zrobić idealne przejście barw, rozmazanie tła.. A Tobie się to udało. Myślę, że 7,5/10 jest sprawiedliwą oceną. 
Adm. Zuza: Cała praca jest wykonana dokładnie. Mam dwie uwagi - Przez te rozmazane włosy, kaptur nie widać całkowicie twarzy. Tło tak samo. Nie podoba  mi się to, że niebo zlewa się z trawą. Co do stroju wygląda bardzo słodko.
Kinga#BA: Pracę Asi oceniam na 4/10. Nie podoba mi się wykonanie głowy. Dla mnie kaptur (który wygląda bardziej jak fryzura) jest za szeroki, strój królika mało widoczny, a koszyczek trochę za mały. Plusem jest rozmazane przejście barw w tle z niebieskiej na zieloną.
Imri; Jak na ten etap, praca powinna być dopracowana. Uszy są różnej wielkości a głowa zbyt szeroka, natomiast ta pracę bronią jeszcze kolory.

No, to poznajmy teraz ich punktację! 



Jest duża zmiana, co do innych rund, ponieważ tym razem nie prowadzi Kitsune, tylko Emilka z 38 punktami! Drugie miejsce zdobywa Ola z 36,5 pkt, a zaraz za nią Kitsune z 36 pkt. Najmniej punktów dostała Asia.  PomImo słabego wyniku, cały skład jury  chce dać jej drugą szanse, z myślą, że postara się bardziej. Dlatego, Asia od jury dostałą dziką kartę! GRATULACJE! 


Jeszcze raz gratulację! A teraz, poznajmy kolejną rundę naszej zabawy!



W tej kategorii, nasi uczestnicy będą musi zrobić dowolny strój, lecz muszą być to kolory danego państwa i tak samo ułożone. Pionowo, to pionowo, poziomo to poziomo. Po prostu, nie mogą być zmienione kolory flag państw, oraz ich ułożenie. No dobrze, ale jakie to będą kraje? Zobaczmy!



Łatwo  nie jest, ale mamy nadzieje, że się poradzicie. W następnej rundzie dowiemy się, kto wejdzie do półfinału! Dobra, trzeba teraz ustalić termin, do kiedy wysyłacie prace.  Myślimy, że tydzień Wam wystarczy, więc na wasze arcydzieła do 21.04.2018! 

Na koniec mojego wpisu, życzę miłego dnia, tygodnia! 

POWODZENIA! 

Post napisała:
HopeDiesLast [HDL]









Komentarze

  1. Armenia leży bardziej w zachodniej Azji niż w Europie XDDDD TO NIE JEST KRAJ EUROPEJSKI TYLKO AZJATYCKI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Armenia po części leży na pograniczu Europy i Azji,więc myślę,że Viola zapomniała dodać,że chodzi jeszcze o państwa,które w niewielkiej części leżą też w Europie.

      Usuń
  2. Dyskusja do Zuzi:
    1. Sukienka na przykład jest wykonana w jednym kolorze w dwóch odcieniach.
    Mój komentarz: Jest to cieniowanie, sukienka w jednym kolorze wyglądałaby beznadziejnie, jaśniejszy kolor to rozjaśnienie, a ciemniejszy to wgłębienie w sukience.

    2.Tutaj mogłaś domalować trochę usta, aby nie wyglądało tak dziwnie.
    Mój komentarz: To jest UBRANIE NA SZÓSTKĘ, a nie TWARZ na szóstkę...

    Więcej uwag nie mam z resztą się zgadzam (krytyką). Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam na myśli ucha, Viola troszke coś poplątała ;)

      Co do sukienki, jest to moje zdanie i za bardzo mi się te cieniowanie nie spodobało.

      Nie mam nic więcej do powiedzenia ;)

      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Boże, Emilka. Jesteś na prowadzeniu i jeszcze masz pretensje. To jest opinia Zuzi a to że przyjęła te twoje cieniowanie inaczej.. brak słów...

      /xxx

      Usuń
  3. Do Kingi.. ' Na głowie lepiej prezentowałby się bukszpan..' eee tyle że na głowie ona ma wianek z bukszpanu XD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drodzy czytelnicy,
w Regulaminie znajdują się zasady dotyczące również i was.

- CZYTELNIK:
Ma prawo do wyrażania swojego zdania.
Nie ma prawa do obrażania redaktora.
Ma prawo do krytyki opublikowanego posta.
Nie ma prawa do robienia spamu.
Komentarze, które mają cel obrażenia osoby/redaktora nie będą opublikowane.

Dziękujemy za zrozumienie.

**DZIELENIE SIĘ OPINIĄ JEST CENNE, ALE NIE RAŃ INNYCH!!**