Ubranie na szóstkę #3

Witam wszystkich po długiej przerwie! Postanowiłam, że dziś  opublikuję posta z serii UnS, a w środę, czy w piątek postaram napisać jakąś plotkę.
No dobrze, więc nasi uczestnicy przed urlopem musieli zrobić projekt  stroi związanym z fantastyką. Zobaczmy, jak im poszło.

Strój nr.1 - By: Emika 


Emilka postawiła w swoją fantazję, postawić na bohatera z Anime. Co o stroju myśli "święta czwórka"?

Adm.Violka: Strój bohatera z anime jest piękny. Linie, kolorystyka, dodatki wszystko do siebie pasują i nie mogę do niczego przyczepić. A jak nie mogę do niczego się przyczepić, to oznacza, że daje Tobie mocną dychę. Tylko, tak dalej;
 Adm.Zuza: Praca jest bardzo dokladnie wykonana i komplet jest przecudowny. 
Kinga #BA: Pracę Emilki oceniam na 10/10. Jest starannie wykonana, wygląda realistycznie. Bardzo podoba mi się połączenie gorsetu z rozkloszowanym dołem. Do tego opaska, która pasuje kolorystycznie z pozostałymi elementami. Buty również perfekcyjne. Gratulacje!
Imri: Dla mnie to intrygujący a zarazem ciekawa propozycja Emilki nawiązująca do anime .Gorset połączony ze spodniczką tworzy ciekawe zestawienie. Niezwykle powabny i pokaźny kostium z ciekawymy pół rekawami.


Strój nr.2 - By: Asia


Czarownica, czarownicą, a miotła to gdzie? Może jury odpowie na pytanie oceniając jej pracę. 

Adm.Violka: Asiu, czarownico.. Masz kulę i wyczarowałaś u mnie podziw twej naprawdę ładnej pracy, to ja Tobie wyczaruję ocenę 10/10, ponieważ ta Czarownica naprawdę Ci się udała. 
Adm.Zuza: Komplet wygląda przecudownie, fioletowy to mój ulubiony kolor więc trafiłaś w mój gust. Cudowna praca! Daje ci jednak 9/10 za tło. Ten fiolet wymieszany z czernią w ogóle tu nie pasuje.
Kinga #BA: Asia bardzo dobrze odzwierciedliła czarownicę. Według mnie najlepiej wyszedł jej kapelusz. Do tego dodała kulę, która zdecydowanie pasuje do tej postaci. Moim zdaniem jedynym minusem jest zła proporcja między sukienką a kapeluszem. Moja ocena to 9/10
Imri: Asia znalazła dla siebie świetny koncept pracy, tworząc czarownicę.Fioletowy kolor bardzo dobrze oddaje jej kostiumowi nutkę magii i tajemniczości,Kapelusz wygląda korzystnie i bardzo pokaźnie tak samo jak fioletowa kula.Suknia natomiast jest ładna urocza,ktora oddaje łagodny charakter tej pracy 8/10


Strój nr.3 - By: Oliwia
Oliwia,  tutaj postawiła na kosmitę. Czy ta "kosmita" się spodobała jury? 

Adm.Violka: Oliwio, ty kosmito jedna. Lepsza praca,  nawet bardzo ładna, ale niestety nie mogę dać Tobie maxymalnej ocenki. Ty zrobiłaś fajne połączenie realizmu z fantastyką, ale tu tej fantastyki jest bardzo mało. Brakuje mi tu również butów i akcesorii. Pomimo, minusów, widzę plusy. To nie jest tak, że widzę same wady twej pracy. Plusem jest twój pomysł i ta piękna, zielono-czarna kosmita na twej koszulce. Dlatego ocenę z maxymalnej - 10, dam Ci połowę, czyli 5/10.  Moja rada jest taka, żebyś ćwiczyła dalej. Ponieważ, żeby dojść do perfekcji musisz nie tylko umieć, ale chcieć i ćwiczyć. I w tym umieniu, chceniu i ćwiczeniu, życzę Ci powodzenia. 
Adm.Zuzka: Oliwka według mnie powinna postarać się bardziej. Jeden kosmita na bluzce jak dla mnie nie wystarczy. Kosmita wyszedł jednak doskonale i za to daje ci taką ocenę.
Kinga#BA: Tym razem praca Oliwii jest o wiele lepsza od poprzedniej, jednak widać jeszcze pewne mankamenty. Sam pomysł bardzo fajny ze strojem podobnym do ufoludka. Natomiast jeśli chodzi o wykonanie - nie jest jeszcze całkowicie dopracowane, niektóre linie są krzywe. Oceniam na 7/10
Imri: Uważam,że praca Oliwki oddaje częściowe nawiązanie do fantastyki,ale dla mnie troszkę za mało,pomimo to,że liczyłem bardzo na solidniejszą pracę, jeżeli zamienić spodenki na coś innego i dodaniu większej ilości dodatków byłaby to na pewno ciekawsza praca, ale widzę starania
Strój nr 4 - By: Ola (Wylie)


Piękna suknia. Czy Jury będzie tak zszokowana pięknem, aż polecą same dychy? Zobaczmy!

Adm.Violka: Ola pomimo jednego błędu, co popełniłaś, pracę wykonałaś wspaniale.  Kolorystyka pasuje do sukni i do akcesorii.. Ale jest jeden  głupi minus, co nie mogę odpuścić. Tu jest troszeczkę mniej fantastyki, ponieważ oczekiwałam na pełno fantazji, a mniej realizmu.. A tu jest bardziej połowa realizmu, a połowa fantazji.  Dlatego, za ten błąd odejmuje 1,5 pkt. Reszta jest spoko, dlatego myślę, że 8,5/10 będzie sprawiedliwą oceną. 
Adm.Zuza: Widać, że Ola bardzo się starała. Strój wyszedł cudownie, jednak według mnie nie pasuje do kategorii.
Kinga#BA: Bardzo dobrze zrobione cienie, fajne połączenie żółtego koloru z białym i do tego pięknie zrobione falbanki na dole, co sprawia, że suknia oddaje więcej rzeczywistości. Jednak dodałabym coś jeszcze na głowę w ramach uzupełnienia. Oceniam na 9/10
Imri: Prześliczna sukienka z dobrą kolorystyką nawiązująca do księżniczki,lecz brakuje mi tu czegoś być może jakiegoś dodatku,które uzupełniłoby całość.


Strój nr 5 - Kitsune


I tym sposobem, syrena Kitsune, zgniotła wszystkich konkurentów swym ogonem. A Ciekawe, czy nasza artystyka zgniotła również naszych jurorów!


Adm.Violka: Syreno! Po raz drugi mnie zaskoczyłaś twoją pracą i po raz drugi syrena z kwiatkami na cyckach nie dała mi do wyboru, tylko dać 10/10.  Znowu Ci się udało, gratuluję! Mam nadzieję, że znów mnie i nie tylko mnie zaskoczysz. 
Adm.Zuza:  Kitsune ta praca jest cudowna! Spodziewałam się czegoś bardzo dobrego, ale żeby aż tak? Wow! Brak mi słów.
Kinga#BA: Ta praca powaliła mnie na kolana! Kitsune w wielkim stylu pobiła swoje konkurentki. Bardzo ciekawy i oryginalny pomysł. Pięknie zrobiony ogon syreny. Ocena nie może być inna jak 10/10. Brawo!
Imri: Oszałamiająca,baśniowa praca nic dodać nic ująć.

 No, dobrze.. Nasze wypowiedzi, zostały ujawnione, więc teraz zobaczmy, jak wygląda nasza punktacja.  Kto dzisiaj, kończy karierę w naszej grze? A kto zostaje? 


Dzisiaj w naszej tablicy są lepsze oceny, niż poprzednie! Na pierwszym miejscu mamy Emilkę i Zuzę (Kitsune) z ilością 40 punktów! No,no! Drugie miejsce zdobywa nasza Asia z 36 punktami. Zaraz za nią mamy Olę, co ma 34,5 pkt.! Też, fajny wynik! No i ostatnie miejsce zdobywa Oliwia z 23 punktami. I niestety, to dzisiaj, pomimo wielkiej poprawy  Pricly Rose kończy naszą gre. Nie przejmuj się, pod koniec edycji dostaniesz dyplom! Mamy, nadzieję, że w 2 edycji znów się zapiszesz, by trochę poćwiczyć i dostać lepsze wyniki, niż w 1 edycji. Ale z całego serca dziękujemy, że zapisałaś się i próbowałaś dojść do wygranej. No cóż, nie udało się. Mówi się trudno, może w drugiej edycji będzie lepsze miejsce?
Ok, to czas powitać uczestników w 3 rundzie! 


To, że mamy już wiosnę i zaczynamy Wielki Tydzień i za tydzień już mamy Wielkanoc, to 3 runda będzie z tej okazji. No, ale o co chodzi z losowaniem? Już Wam mówię! Zostało nam 4 uczestników, jurorów jest 4, więc.. Każdy uczestnik tutaj będzie miał wylosowanego/ją jurora/jurorkę. Następnego dnia Juror uczestnikowi daje temat związany z wiosną, lub Wielkanocą, a uczestnik wykonuje projekt. Prace wysyłamy do swojego jurora. Termin jest podany poniżej.


Jak jurora wylosować?
Należy pod komentarzem napisać numerek 1-4. Pod każdym numerkiem ukrywa się juror, co da uczestnikowi.  Wyniki losowania, będzie w tym samym wpisie, na czerwono. Jak się dowiecie, jaki juror "Was przejmie" należy  napisać jak najszybciej do jurora. 

Termin wysyłania prac - 3 kwiecień 2018 
Post z wynikami i z nową rundą - 3/4 kwiecień 2018. 

Powodzenia!!!


Post napisała:


HopeDiesLast [HDL]

Z ostatniej chwili!!!
Termin na prace #UNS zostaje przedłużony do 8 kwietnia!!










Komentarze

  1. Wybieraaam eemmm 3 ( 6 - 9 = -3 czyli 3 [69] XD )

    /Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. No dobra to 4 XD Wylie jak mogłaś haha

      Usuń
    2. Numer 2 jest zajęty przez Wylie, ponieważ wcześniej wybrała numer 2. :) Wolne liczby: 1,4 :)

      Usuń
    3. No wiesz kicun ja mam turbo wbudowane x'D

      Usuń
  4. Oto numerki:
    1 - Emilia -> juror: Kinga
    2. Wylie -> juror: Mateusz (Imri)
    3. Asia -> juror: Violka (HopeDiesLast)
    4. Kitsune -> juror: Zuza

    OdpowiedzUsuń
  5. W pracy Kitsune ręka powinna być na ogonie... Tego jakoś nikt nie zauważy. Skończcie wreszcie lizać dupy znajomym, a zajmijcie się obiektywną oceną. /Not Today

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to chyba nie masz co komentować. Boże, nie zauważyli i od razu ból dupy. Brak słów...

      Usuń
    2. No nie mam, i co zrobisz z tym faktem? Otworzysz jakieś sensowne blogi? No nie, więc siedź dalej przed kompem. Cwany anonimek to się podpisuj. Jak mogli tego nie zauważyć?? Na najmniejsze szczegóły zwracają uwagę, więc tu tym bardziej powinni, a nie, że od razu widzą "Ooo, Kitsune robiła, to na 100% jest wszystko idealnie". :)

      Usuń
    3. Szkoda tylko że ani jedna osoba na tym blogu nie jest moim znajomym haha XD

      Usuń
    4. Hejterka zawsze musi się do czegoś doczepić i pierdolić co jej się chce, kiedy się chce i jak chce.. Może, mi - jako jurorce, albo innym nie przeszkadzało to? Może autorka pracy miała taki cel, z tą ręką? Nie wiemy.

      Usuń
  6. Wszystkie śliczne, ale syrenka skradła me serduszko <3
    /Water

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drodzy czytelnicy,
w Regulaminie znajdują się zasady dotyczące również i was.

- CZYTELNIK:
Ma prawo do wyrażania swojego zdania.
Nie ma prawa do obrażania redaktora.
Ma prawo do krytyki opublikowanego posta.
Nie ma prawa do robienia spamu.
Komentarze, które mają cel obrażenia osoby/redaktora nie będą opublikowane.

Dziękujemy za zrozumienie.

**DZIELENIE SIĘ OPINIĄ JEST CENNE, ALE NIE RAŃ INNYCH!!**