Charakter Awatarii II #3 PÓŁFINAŁ + ważna informacja

Cześć! Mam nadzieję że poprzedni tydzień minął wam wspaniale. Dzisiaj przychodzę do was z kolejną częścią CA. Pod koniec posta znajdziecie jeszcze bardzo ważną informację, o której wy jako czytelnicy musicie wiedzieć. Zanim jednak to, zapraszam na kolejną część Charakteru Awatarii!

Jak wiadomo, w poprzedniej części odpadły trzy kolejne osoby. Pod koniec, jak w każdym poście z wynikami pojawiła się również sonda, w której to wy mieliście za zadanie wybrać osobę, która powinna wrócić do walki. Kto to jest?

DO GRY WRACA IMRI!

Gratulacje, a innym dziękuje za udział. Teraz czas na dobranie kolejnych par! Jesteśmy coraz bliżej końca, dlatego przygotowujcie się powoli na zwycięzcę! Jak zostały dobrane kolejne pary?

Para Nr. 1

Kto ma lepszy charakter?

Para Nr. 2

Kto ma lepszy charakter?


Jak wiadomo, od tej rundy nie ma już powrotu i jest to przed ostatnia runda.

Głosowanie trwa do: 24.02.2018 godz. 18:00
Wyniki: ///

***

Jak widać po tytule, w tym poście będzie również coś ważnego dotyczące bloga. Otóż od września przygotowuję się do tak zwanego "egzaminu", w którym z dobrymi wynikami można zdobyć dyplom języczny (w tym przypadku zaświadczenie/dokument, w którym jest potwierdzone że bardzo dobrze opanowałam język niemiecki, pomimo iż pochodzę z innego kraju). Dzięki temu dyplomowi będę miała lepsze szansę na pracę w mojej przyszłości. W grudniu miałam próbny egzamin, który składał się z czterech etapów: czytanie, słuchanie oraz pisanie ze zrozumieniem, tak samo jak opowiadanie. W marcu czeka mnie prawdziwy egzamin. Jedynym minusem tego egzaminu jest to, że jeśli w jednym z etapów będę miała niższą liczbę punktów niż wymagano (czytanie, słuchanie, pisanie: 12pkt/ opowiadanie: 14pkt) nie zdam oraz nie otrzymam dyplomu. Pomimo iż mój nauczyciel zapewnia, że napewno mi się uda, wolałabym się na to przygotować. Pierwsze trzy etapy odbędą się 13 marca, ostatni etap odbędzie się parę dni/tygodni później. Chciałabym was poinformować, że od soboty blog zostaje zawieszony na czas 4/5 tygodni. Jest to dla mnie bardzo ważne i wolałabym przygotować sie do tego bardzo dokładnie. Po tym czasie blog będzie funkcjonował normalnie. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie. Tutaj od razu chciałabym poinformować, że komentarze które będą miały na celu obrazić/skrytykować moją decyzje nie będą publikowane.

Miłego wieczoru,
LetItBreathe

Komentarze

  1. Ja również trzymam kciuki!
    /Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  2. A co z serią? W sensie ta yyy Ubranie na 6?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog zostanie zawieszony dopiero od soboty, dlatego so soboty posty powinny być jeszcze normalnie dodawane :)

      Usuń
    2. A Viola nie może prowadzić go podczas twojej nieobecności?

      Usuń
    3. Viola nie jest moim zastępcą, tylko autorką. Nie chcę zwalać całego bloga na nią. Ona też ma naukę i jest jej ciężko, a gdybym dała w jej ręce bloga byłoby jej jeszcze ciężej.

      Usuń
  3. Powodzenia Zuzia! Na pewno zdasz ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. hej , mam pytanko . chodziż do szkoły jakiejś polskojezycznej. czy do takiej normalnej niemieckiej ,ze mowicie po niemiecku, uczycie sie po niemiecku itd..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Na samym początku, kiedy się przeprowadziłam rodzice chcieli zapisać mnie do polskiej szkoły, abym ucząc się niemieckiego nie zapomniała polskiego. Byłam jednak przeciwko temu. Po pewnym czasie wszyscy, zarówno ja i moi rodzice zauważyli, że nie ma takiej potrzeby. Uważali, że ważne abym umiała rozmawiać po polsku. I tak od czterech lat chodzę do szkoły niemieckiej, w której rozmawia się tylko po niemiecku no i oczywiście się uczy. W mojej szkoła jest również specjalna klasa dla tych, którzy dopiero się przeprowadzili i chcieliby się nauczyć niemieckiego. Dzięki temu, że byłam w tej klasie mogę teraz zrobić ten dyplom. :)

      Pozdrawiam C;

      Usuń
  5. Powodzenia! Mam nadzieję, że zdasz ;)
    /Nishiki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drodzy czytelnicy,
w Regulaminie znajdują się zasady dotyczące również i was.

- CZYTELNIK:
Ma prawo do wyrażania swojego zdania.
Nie ma prawa do obrażania redaktora.
Ma prawo do krytyki opublikowanego posta.
Nie ma prawa do robienia spamu.
Komentarze, które mają cel obrażenia osoby/redaktora nie będą opublikowane.

Dziękujemy za zrozumienie.

**DZIELENIE SIĘ OPINIĄ JEST CENNE, ALE NIE RAŃ INNYCH!!**