Charakter Awatarii II #1

Cześć, hejka i witajcie! Jak się cieszę że wreszcie znalazłam czas na zaczęcie tej cudownej serii😍. Te napięcie, ten stres, te obawy czy oby na pewno dobrze wybrałeś! Ahh! Każdy z was chyba pamięta jeszcze serię Charakter Awatarii, hmm?! To była moja druga seria, która odbyła się na samym początku bloga! Ktoś z was już zapomniał? No problem! Już przypominamy!

"(...) Ale o co będzie tu chodziło dokładnie? Raczej każdy z was zna charaktery gwiazd, które za chwilę zobaczycie na dole. Otóż chodzi o to, że mamy 10 uczestników. Następnie ja dobieram je w pary, i będzie coś takiego jak "VS". Pod każdą parą będzie sonda, w której będziecie musieli wybrać, która gwiazda ma lepszy charakter. Do kolejnej części przechodzi osoba, która uzyskała największą liczbę głosów. Osoby które wygrały, ponownie zostają dobierane w pary i dzieje się to samo co wcześniej. Osoba która wygra ze wszystkich 10 osób otrzymuje VIPa na 10 dni."

Zapomniałabym dodać. W tej edycji nie wystąpią już osoby, które brały udział w poprzedniej edycji. Tym razem mamy dla was zupełnie różne charaktery! Jesteście ciekawi jakie? No to patrzcie!


Uczestnicy:
Angela <LA> - bloggerka
Atena <KCA> - bloggerka
Imri - celebryta
Kirai <LA> - bloggerka, skandalistka
Kiś Ogórki <AOG> - blogger
Princess <KCA> - bloggerka, youtuberka
Kc Dominik <AKI> - bloggerka
Petalouda <wcześniej ABP> - bloggerka, celebrytka
Plotkara <LA> - bloggerka, celebrytka
Alicja <AKI> - bloggerka

Lista przedstawiona. I jak? Zaskoczeni? To teraz dopiero zobaczymy! Pary będą oznaczone różnymi kolorami, tak jak w poprzedniej edycji.

Para Nr. 1
Kto ma lepszy charakter?

Para Nr. 2
Kto ma lepszy charakter?

Para Nr. 3
Kto ma lepszy charakter?


Para Nr. 4
Kto ma lepszy charakter?

Para Nr.5

Kto ma lepszy charakter?

To teraz tylko czas głosować! Już nie mogę doczekać się wyników. Jestem bardzo ciekawa co z tego wyniknie. Głosowanie trwa cztery dni, czyli do 27.01.2018.

Miłego wieczoru,
LetItBreathe

Komentarze

  1. Nie no ten Imri ma dojebany wygląd jak żul spod sklepu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo najlepiej dowalić sobie milion dodatków i być takim "tumblr"

      Usuń
    2. Ty serio taki głupi że nie wiesz o co chodzi czy tylko udajesz?

      Usuń
  2. Imri ubrał sie i wygląda jak jakiś menel

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimki powyżej, o co wam chodzi? Co macie do tego Imriego? Coś wam zrobił? Zazdrościcie mu? Czasami nie rozumiem osób które oceniają książke po okładce. Założe się że nawet jego nie znacie i nie wiecie jaki on jest. Z reszta, w tej serii nie chodzi o wygląd tylko charakter. Czasami mi was żal.
    /xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinga czemu z anonima piszesz? Zaraz odpiszesz na swoim prawdziwym, że to nie ty pisałaś.

      Usuń
    2. Elo Kinia jak się bawisz na konfie? /Olunia

      Usuń
    3. Brawo Anonimku :) Właśnie chcę powiedzieć, że to nie ja napisałam ten komentarz. Niby czemu tak sądzisz? Bo lubię Imriego? Dla Twojej świadomości - nie tylko ja go lubię.

      I powoli zaczynam się domyślać, które osoby mogą być twórcami tych komentarzy.
      /Kinga

      P.S.: Oleczko, doskonale się bawię na konfie bez Waszych spamów.

      Usuń
    4. Sadze tak dlatego że styl pisma podobny do twojego. Wiedziałem że zaraz przyjdziesz i zajebiesz kazanie

      Usuń
    5. Powoli zaczynasz się domyślać? Przecież się podpisałam, brawo xDD
      /Olunia

      Usuń
    6. Nie tylko o Tobie mówię, Ola ;)
      Naprawdę uważasz że tylko ja mam taki styl pisania?
      /Kinga

      Usuń
    7. Tak, właśnie tak uważam :)

      Usuń
    8. To źle uważasz. Możesz się ujawnić?
      /Kinga

      Usuń
    9. Po co ci do wiadomości kim jestem?

      Usuń
    10. Bo może chciałabym wiedzieć, z kim mam do czynienia?

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. A co z Twoją ukochaną Plotkara, Scottuś? Już jej nie kibicujesz? :)
      /yyy

      Usuń
    2. Właśnie Scott, jak mogłeś :((

      Usuń
    3. On kibicuje Mateuszowi bo konkuruje z nim i Scott mnie nie lubi haha
      /Jak to mnie nazwał Mateusz: Kolega Gówniaka xD

      Usuń
    4. Nie wiem co ćpałeś typie ale ja cię nawet nie znam xd więc nie wiem skąd możesz coś wnioskować

      Usuń
    5. Co ćpałem to ćpałem tylko najlepszy koks dla wieśniaków XDD wiem jak jest więc no XD

      Usuń
  5. Widać, że zazdrościcie mu tego zajebistego stylu. B)
    //Widzisz mnie, ale i też nie widzisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A za to ten komentarz napisał Mateuszek. Kiedy w końcu robisz tego bloga hejterskiego?

      Usuń
  6. O cie panie jestem tu by przegrać!!! Jea!! Już 2 raz na tym blogu

    OdpowiedzUsuń
  7. Znów drama XD przynajmniej będzie ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwaga wiersz!
    Kinga,Kevin to sieroty,
    to są całkiem niezle cioty.
    Sccot i Mudzyn to debile
    fajki palą tak jak świnie
    Imri,Ogór dwa cymbały
    i szukają dziru w całym.
    THE END

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ujawnij sie

      Usuń
    2. Toż to jest takie piękne <3 uwielbiam cię za ten kom XDD

      Usuń

Prześlij komentarz

Drodzy czytelnicy,
w Regulaminie znajdują się zasady dotyczące również i was.

- CZYTELNIK:
Ma prawo do wyrażania swojego zdania.
Nie ma prawa do obrażania redaktora.
Ma prawo do krytyki opublikowanego posta.
Nie ma prawa do robienia spamu.
Komentarze, które mają cel obrażenia osoby/redaktora nie będą opublikowane.

Dziękujemy za zrozumienie.

**DZIELENIE SIĘ OPINIĄ JEST CENNE, ALE NIE RAŃ INNYCH!!**