Zostań Politykiem #4 - Wyniki głosowania + Kolejne terminy??

Nadeszła chwila, aby ogłosić wyniki prezydenckie! Gdy obserwowałam wczorajszą "walkę", zdziwiłam się, ponieważ przez godzinę nasi uczestnicy mieli remis, ale pod koniec ktoś, kogoś wyprzedził i został prezydentem.

Z wielką radością ogłaszam, że prezydentem Awatarii zostaje... 


WOJAK (YOUTUBER) 

Gratuluję Wojakowi, który uzyskał ponad 52%! Kinga, ty też miałaś niezły wynik - 48%.  Byłaś bardzo blisko wygranej! Oczywiście, jak obiecałam Wojak dostaje ode mnie V.I.Pa na 5 dni! Nagrodę, możesz odebrać  do końca tego tygodnia, czyli do 3.12.2017. 

Ale, ale.. To nie koniec serii! Przed nami jeszcze jedne wybory, a mianowicie parlamentarne! Teraz, będziecie głosować na swoją ulubioną partię, a jego prezes zostanie premierem Awatarii. A więc, musimy ustalić kolejne terminy! 

Z powodu zdyskawalifikowania Marty, członkowie partii "Komunistyczna Zjednoczona Partia Awatarii" proszę,  żeby zgłosili nowego prezesa do 1.12.2017 


Wielkimi krokami zbliżamy się ku końcowi wpisu w moim autorstwie. Panie prezydencie,  czekamy na spełnienie twoich obietnic wyborczych! A Wam, życzę udanej środy.

Do zobaczenia!
HopeDiesLast 

Komentarze

  1. tylko na 5 dni? żal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z zgodnie, z regulaminem serii, daje nagrode, w tym przypadku była umówiona - VIP na 5 dni.

      Usuń
  2. Bez sensu ta seria. W ogóle zacznijcie pisać jakieś normalne posty, a nie zaprzeproszeniem takie gówniane jak "Zostań politykiem". To jest blog plotkarski... Scott i LetItBreathe czy jak tam się nazywają, piszą coś normalnego. Zastanawiam się czasem jakim cudem dostałaś się na tego bloga. Na swoim nawet nic nie piszesz (chodzi mi o Viole). Żeby nie było bólu dupy jaki miała kiedyś Martyna, to jest moja opinia. Żegnam.
    /Dominik (Crosfire)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzam dokończyć serię. U mnie nic się nie dzieje na Awie, więc o czym mam pisać?

      Usuń
  3. No sory, Ale prezydenta na awatarii nie ma.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drodzy czytelnicy,
w Regulaminie znajdują się zasady dotyczące również i was.

- CZYTELNIK:
Ma prawo do wyrażania swojego zdania.
Nie ma prawa do obrażania redaktora.
Ma prawo do krytyki opublikowanego posta.
Nie ma prawa do robienia spamu.
Komentarze, które mają cel obrażenia osoby/redaktora nie będą opublikowane.

Dziękujemy za zrozumienie.

**DZIELENIE SIĘ OPINIĄ JEST CENNE, ALE NIE RAŃ INNYCH!!**