The Songs Of Avatars #2 - Wyniki

Witajcie bardzo serdecznie po całkiem długiej przerwie. Chciałabym przeprosić wszystkich czytelników za moją nieobecność.  Było to spowodowane moimi problemami z internetem. Na szczęście internet jest już lepszy, przez co mam możliwość dodania posta. Pomimo tego udało mi się przedstawić wszystkie linki dla pozostałych jurorów do oceny, i właśnie mam dla was gotowe już wyniki. Od razu mówię, w tej rundzie odpadła jedna osoba.

Jeśli chodzi o zadanie, uczestnicy mieli do odgadnięcia zamazane słowo, i na podstawie tego znaleźć pasującą piosenkę, w której występuje to słowo. O jakie zamazane słowa chodziło?

Każdy miał inny poziom trudności, jednak uczestnicy poradzili sobie z tym bezproblemowo. Jaką piosenkę wybrali, i jak ocenili ich wybór jurorzy?

Db Problem
Słowo: Codzień
Everyday - Ariana Grande
Zuzia - Tak
Viola - Tak
Scott -


Emilka
Słowo: Przepraszam
Justin Bieber - Sorry
Zuzia - Tak
Viola - Tak
Sco
tt - Tak

Dasvidaniya

Słowo: Gotowość
South Blunt System - Za Nas
O żołnierzach, którzy byli gotów za nas zginąć.
Zuzia - Tak
Viola  - Tak
Scott - Tak

Kevin

Słowo: Apetyt
Katy Perry - Bon Appetit
Zuzia - Tak
Viola - Tak
Scott - Tak

Coccinelle


Słowo: Przyjaciele
Justin Bieber - Friends

Zuzia - Tak
Scott -
Viola - Tak

Nishiki
Niestety, ale pomimo iż dałam Natalii jeszcze jeden dzień na wysłanie linku nadal go nie otrzymałam. Wielkie dziękuje za udział i gratulacje dojścia całkiem daleko.

Liczba uczestników robi się mniejsza, a by zbliżamy się powolnymi krokami do finału.. Runda 3 już nie długo!

Do następnego posta!
LetItBreathe


Komentarze