Przerwa, która trwa tak na prawdę od ponad miesiąca...

Witajcie czytelnicy. Na początku chciałabym was przeprosić za moją kolejną nieobecność, lecz była ona spowodowana nadmierną ilością nauki oraz słabym Internetem. Jestem świadoma tego, że od ponad miesiąca nic nie dodaje na bloga i na pewno wam się to nie podoba. Szczerze to nie chce was zaniedbywać, ale to niestety jest nie możliwe. Aktualnie znajduję się w czasie, w którym przeważnie jest paręnaście sprawdzianów przed rozdaniem półrocznego świadectwa.. Jednak tak było w tamtym roku. Stając się rok starsza zauważyłam również zmiany w moim ,,poziomie" nauczania. Aktualnie zamiast sprawdzianów nauczyciele zaczynają zadawać mi prezentacje czy też referaty. Oprócz tego, robię jeszcze dyplom języczny, dzięki któremu w przyszłości będę miała większą szansę na zdobycie pracy, tutaj w Niemczech, a to też nie jest zbyt łatwa praca. Na tym etapie nie jestem w stanie się uczyć i spędzać czas na Internecie oraz pisaniu na bloga. Już teraz mogę wam powiedzieć, że pewne w stu procentach jest to że do świąt nie pojawi się z mojej strony żaden post. W związku z tym, że wy komentujecie inne posty, dodawane przez innych autorów ja jako administratorka muszę je również akceptować. Niestety, nawet na to ledwo znajduję czas. Dlatego chciałabym wam przekazać, że od dzisiaj akceptowanie oraz usuwanie komentarzy przejmuje osoba, której najbardziej w naszym zespole ufam, czyli Viola. Mam nadzieję, że nie zawiedziesz mnie jak i czytelników. Nie mam zamiaru zamykać czy też zawieszać bloga jedynie z powodu moich problemów, i być świadoma tego że mój blog który dotychczas tak doskonale się rozwijał, miałby przerwać swoją pracę i zrezygnować z bycia w świecie show-biznesu. Do tego, mam dwóch super autorów którzy nadal mnie zaskakują swoimi umiejętnościami. Jeśli w któryś Weekend znajdę chwilę na pisanie, na pewno pojawi się kolejna część The Songs Of Avatars. Aktualnie seria zostaje zawieszona. Jeszcze raz przepraszam za moją nieobecność, i obiecuję, że na pewno jeszcze w tym roku pojawi się jakaś niespodzianka dla was ode mnie.

Pozdrawiam
LetItBreathe

Komentarze