Paparazzi #Zapisy

          Bycie gwiazdą ma swoje plusy i minusy, plus: rozpoznawalność, różne kontakty. Minusy: zaczepki, a między innymi: Paparazzi, jest to osoba która nie opuszcza gwiazd na krok i robi im różnorakie zdjęcia. Postanowiłem wymyślić serie gdzie zabawimy się w taką osobę. Seria będzie nosiła nazwę "Paparazzi ".

Zasady:

Seria polegać będzie na tym że zrobię zdjęcie jakieś osoby którą często widuję na grze. Wstawię je na bloga, lecz częściowo zamazane. A waszym zadaniem będzie odnaleźć tą osobę i zrobić zdjęcie: z nią, paszportu lub po prostu jak stoi sobie w jakimś miejscu, następnie  wysłać mi jej zdjęcie na naszą klasę


Punktacja:

Będzie prosta osoba która jako pierwsza wyśle mi zdjęcie danej osoby dostanie najwięcej  punktów, a kolejne o jeden punkt mniej od poprzedniego. Jeżeli ktoś pomyli osoby dostaje 0 punktów, nie ma drugiej szansy.


Ilość uczestników i ile będzie części?

Ilość uczestników zależy ilu się zgłosi. Seria będzie miała 5 części. 


Nagrody:
1 miejsce    VIP na 10 dni
2. miejsce   VIP na 5 dni
3 miejsce    Fontanna i balon "love"

Jak się zapisać?

1. Podaj swój nick na grze i imię.
2. Dodać mnie do znajomych
3. Brać czynny udział w serii i pilnować bloga kiedy pojawi się kolejna cześć.
4. Napisać w komentarzu " Zapoznałam/em się z zasadami "




Do Zobaczenia

Przemek




Komentarze

  1. Nick w grze: Nergal, a imie w rl: Przemysław
    Będę brał czynny udział w zabawie i zapoznałem się z zasadami zabawy :D !
    /Nergal

    OdpowiedzUsuń
  2. Imię realne: Zuza
    Nick w grze: Mine
    Będę brała czynny udział w grze i zapoznałam się z zasadami. ^^ /Mine

    OdpowiedzUsuń
  3. Realne imię: Ola
    Nick w grze: Cichasz się?
    Będę brała czynny udział w grze i zapoznałam się z zasadami :)
    //Olka xx

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Taylor
    2.Będę brała czynny udział w grze i zapoznałam się z zasadami.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wylogowałem siostry z konta wiec wpisuje jeszcze raz zgloszenie ;_;
    Imię realne: Mateusz
    Nick w grze: Matheo
    Będę brał czynny udział w grze i zapoznałem się z zasadami. //Matheo

    OdpowiedzUsuń
  6. Realne imię: Kinga
    Nick w grze: Artemida
    Będę brała czynny udział w grze i zapoznałam się z zasadami
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
  7. Nick w grze: Fuck Love
    Imię realne: Ewa
    Będę brała czynny udział w grze i zapoznałam się z zasadami /Ewa

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drodzy czytelnicy,
w Regulaminie znajdują się zasady dotyczące również i was.

- CZYTELNIK:
Ma prawo do wyrażania swojego zdania.
Nie ma prawa do obrażania redaktora.
Ma prawo do krytyki opublikowanego posta.
Nie ma prawa do robienia spamu.
Komentarze, które mają cel obrażenia osoby/redaktora nie będą opublikowane.

Dziękujemy za zrozumienie.

**DZIELENIE SIĘ OPINIĄ JEST CENNE, ALE NIE RAŃ INNYCH!!**