Legenda Awatarii - Złocista

   Na Awatarii pojawiało się wiele tajemniczych osób, które coś ukrywają. Jednak szybko te tajemnice zostały wyjaśniane, lecz jedna tak na prawdę nie została rozwiązana do dziś czyli Złocista( z różnych źródłem doszedłem do tego że miała na imię Katarzyna).


Źródło: Internet

Lata jej świetności to 2013 - 2014.  Zasłynęła z tego że w tamtych latach maksymalnym poziomem do osiągnięcia był wtedy 28, czasem zdarzały się wyjątki ale Kasia waliła wszystkich na łeb  osiągnęła ona wtedy 32 poziom! Wow. Wtedy ludzie zaciekawieni zaczęli wymyślać teorie spiskowe.

Źródło: Awataria Nasz Lepszy Świat

Jedną z pierwszych teorii wymyśli nieczynny od dawna blog Awataria To Nasz Lepszy Świat, polegała ona na tym że Złocista jest Hackerką i dzięki temu ma taki duży poziom.



Kolejną teorią też nieczynnego bloga Awataria - Magiczny Świat jest że Kaśka jest adminką lub ma męża admina, hahah z tym mężem to trochę się walneli bo Kasia była wtedy singielką. 



Źródło: Internet
Następne teorie mówiły o tym że zlagowały  jej się zadania z lodówką, co jest według mnie najbardziej prawdopodobne ponieważ rozmawiałem z Honey i powiedziała mi że nie miała też największego poziomu a także miała najwięcej lodówek. Były też teorie o tym że Złocista wykorzystywała swój duży poziom żeby ludzie doładowywali jej G, lecz nie znalazłem żadnego śladu o tym w internecie. 

Co się teraz dzieje z Kasią? To kolejna nie do końca rozwiązana tajemnica, ponieważ do wczorajszego dnia myślałem że nie gra już od wielu lat, jednak rozmawiałem wczoraj z Valide Sułtan i ona mi powiedziała że jest sułtanką. Ale czy to prawda? Nie wiem mogła też również kłamać.


Źródło: Internet

W roku 2017 Złocista to już wygasła gwiazda nikt nie wie w ogóle że ktoś taki grał, nie liczne osoby wiedzą ponieważ prawie jej całe pokolenie już nie gra. Dlatego zrobiłem o niej post, ponieważ warto wiedzieć że istniała taka osoba. Jestem bardzo ciekawy czy ktoś z was ją pamięta. Piszcie koniecznie!


Do Zobaczenia

Przemek







Komentarze

  1. Kiedy paparazii?
    /Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pamiętam! Grając w tamtym czasie, próbowałem wyciągnąć od niej jakim cudem ma 32 lv, ale nic mi nie powiedziała XD
    // Maciek

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest prawdopodobnie Huricihan w haremie (dawna Hurrem) albo Valide powiedziała tak, bo chciała, żeby inni myśleli, że ma taką gwiazdę w haremie. Z tego co wiem, to Złocista nazywa się Natalia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drodzy czytelnicy,
w Regulaminie znajdują się zasady dotyczące również i was.

- CZYTELNIK:
Ma prawo do wyrażania swojego zdania.
Nie ma prawa do obrażania redaktora.
Ma prawo do krytyki opublikowanego posta.
Nie ma prawa do robienia spamu.
Komentarze, które mają cel obrażenia osoby/redaktora nie będą opublikowane.

Dziękujemy za zrozumienie.

**DZIELENIE SIĘ OPINIĄ JEST CENNE, ALE NIE RAŃ INNYCH!!**