Królowa Ubrań Awatarii?! Kto to?

         Ubrania dla kobiet są bardzo ważne, w grze jak i prawdziwym świecie. Kobiety starają się mieć je jak najwięcej, nigdy im nie za mało ale jak zawsze nie mają w co się ubrać, nie ważne ile by miały tych ubrań. Dzisiejszy post będzie o dziewczynie która dała się w wir zakupów odzieży, dodatków.
O kim mowa?



 O Twoja Love, dziewczyna która nie zna umiaru w zakupach pod względem odzieży jest jedną z osób które posiadają najwięcej punktów Image a dokładniej 143324. Oszałamiająca ilość. Wiele graczy nie ma tylu punktów z połączeniem komfortu i image. Ole bo tak ma na imię, można także często widywać w rankingu aktywności, pewnie  z tych wydawanych złotych monet. Widać że jest majętną graczką i dzięki swoim punktom zasłynie w świecie gry.

Udało się nam z nią udzielić wywiad a oto on:
Ja-zielony
Ola-Pomarańczowy
Ja: Jak się czujesz jako  jedna z osób które mają największą ilość punktów image?

Ola: Ludzie dziwią się ile mam image, robi się uciążliwa ta "sława". Trudno mi także poszukać jeżeli chodzi o ubrania.

Ja: Jaka jest twoja ulubiona cześć garderoby i czego najwięcej posiadasz? 

Ola: Hmm... Część to chyba sukienki no w sumie jak u każdej dziewczyny, a największą kolekcje mam akcesorii aż 53 strony.

Ja: Niesamowite. Czy często wybierasz się na Top Model organizowane przez graczy?

Ola: Rok temu często, lecz teraz z braku czasu rzadko 

Ja: Do jakiej ilości image chcesz dążyć?

Ola: Do maksymalnej.

Ja: Dziękuje bardzo za wywiad. Do Zobaczenia

Ola: Dziękuje również.



Na koniec nie mogłem sobie odmówić wspólnego zdjęcia. Ola jest bardzo sympatyczną osobą, kiedyś już wymienialiśmy parę zdań.

Jak widzicie Ola nie staje na laurach, walczy dalej o to by mieć największą ilość image. Ja osobiście życzę jej jak najszybszego zdobycia dwustu-tysięcy punktów.


Do Zobaczenia

Przemek




Komentarze

  1. Nikt nie ma tyle imegu,ponieważ nie każdy cały czas siedzi przed kompem. Prawie nikt nie zauważa ile ona ma imagu.
    do wszystkich dzieci!(nie pisałam tego bo niziny jej zazdroszczę. Porostu dziecko powinno miej czasu przed kompem spędzać. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To moja przyjaciółka! :D
    /wojownik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona miła? Hahahahahahah. Dobre żarty.
    Jest tyle innych ciekawszych osob, ktore pokazuja sie rankingu aktywnosi jak ona i ktore bardziej wyrozniaja sie osobowoscia czy wygladem(bo ona zawsze ma, jak kazda dzunia, buty punk), a ani slowa o tych osobach, tylko o kolejnej "slawie" majatku rodzicow.

    OdpowiedzUsuń
  4. HAHAHAHHAHAHAHA, 'FEJM' ALE TYLKO W AWIE :((((( KROLOWA AWATARII B E K A HAHAHHAHAA

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję wszystkim za miłe opinie na mój temat. Proszę o dalsze hejtowanie a chętnie się tym zainteresuję. Ps. Jeśli ktoś ma jakiś problem to chętnie mu odpowiem (tyczy się krzaków, macanych, klonów oraz innych problemowców) Leci pozdro od Olci, buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozumiem że wam zazdrość ryje w głowie , ale zgrzytanie zębami raczej jest zbyteczne. Radze popracować nad wyeliminowaniem tej cechy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drodzy czytelnicy,
w Regulaminie znajdują się zasady dotyczące również i was.

- CZYTELNIK:
Ma prawo do wyrażania swojego zdania.
Nie ma prawa do obrażania redaktora.
Ma prawo do krytyki opublikowanego posta.
Nie ma prawa do robienia spamu.
Komentarze, które mają cel obrażenia osoby/redaktora nie będą opublikowane.

Dziękujemy za zrozumienie.

**DZIELENIE SIĘ OPINIĄ JEST CENNE, ALE NIE RAŃ INNYCH!!**