Z Honey na...[EDIT]

Być osobą sławną, wiąże się z tym, że tak naprawdę cały czas są  śledzeni  huehue i jak jest jakaś nowość, skandal to zaraz piszą o nim/ o niej na blogu plotkarskim. Tak, właśnie dzisiaj na PA,  znalazła się  najbogatsza awatarka w grze - Honey!

Źródło: Grafika Google

No, ale można było zauważyć lub nie, że nasza dzisiejsza gwiazda zmieniła nick! Ciekawi, na jaki? No, to czytajcie dalej! 

Ranking -  09.10.2017. Źródło: Awataria 

A więc jej nowy pseudonim to.. "BIJA". Ale, zaraz, zaraz.. Niestety, do niej można się zwracać "Bija_", albo po prostu do niej imieniem.. Dlaczego? Ponieważ, za to słowo można dostać blokadę! Czyżby chciała posmakować smak skandalistki? A może nie? Nie wiem jak wy, ale mnie zastanawia dlaczego za takie proste słowo, można dostać "bana"?.  A więc, zajrzyjmy do google tłumacz! 

Źródło: Google tłumacz.

Bija w języku Łotewskim oznacza "To było". Nie wiem, jak wy, ale nie widzę w nim nic wulgarnego. Lecz mnie zastanawia wyrażenie "To było". Jak myślicie, czy Honey akurat chciała tym słowem przekazać, że kończy swoją karierę w grze?  Albo może, tak po prostu zmieniła nick, ponieważ się znudził stary i akurat ten się jej spodobał? Macie inne teorie? Podzielcie się w komentarzach. 

Miłego wtorku! 
HopeDiesLast



EDIT: Po krótkim czasie, nasza gwiazda powróciła do swojego starego nicku - Honey. 

Komentarze

  1. Ale bija to też bić, mówią tak niektórzy na bicie, więc może awataria słowo bija przyjęła jako bić kogoś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kogoś a dokładniej cb? Hahah

      Usuń
    2. Kochany Anonimie. Czemu ukrywasz swe prawdziwe imie? :o

      Usuń
  2. Let it Breathe (tak, wiem, że to nie ona pisała ten post) lepiej nie dodawaj tych Stylizacji Tygodnia, bo znowu będą te Twoje przyjaciółeczki. I choćby miały worek na ziemniaki, to i tak napiszesz, że wyglądają zajebiście. :) /W sercu lód

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ty masz z tymi przyjaciółeczkami, co? Skąd wiesz z kim się niby zadaje, a z kim nie? Śledzisz moje życie czy co? A jeśli chodzi o Stylizacje Tygodnia, to czytelnicy zdecydują w sondzie czy chcą to, czy nie. A tak w ogóle, to mój blog i to ja decyduje co dodaje, i o kim to dodaje. Jak już pisałam pod twoim postem, nie podoba się, to nie musisz tu zaglądać :)

      Usuń
    2. Czyli robisz tego bloga dla siebie a nie dla nas? No ok XDDDDD

      Usuń
    3. Hm... Plotkara pisała i traktowała wszystkich tak samo, za to Twoje ego Ci na to nie pozwala. Jedyne Twoje tematy to; Auriana, Honey, i jakieś blogi. Sensacji tu żadnej nie widziałam (napis "sensacja" jeszcze tego nie czyni). Z tego, co wiem, powinnaś też liczyć się ze zdaniem innych. I jak pisałam: zaglądam, bo muszę. :)

      Usuń
    4. Anonimie źle mnie zrozumiałeś. Robię go dla was, tylko że czytelnicy nie mówią mi o czym mam napisać, tak? Chodziło mi o to że piszę o tym o czym aktualnie się poinformowałam, i o tym, o czym w ogóle powinno zostać napisane.

      Hejterko, gwiazdy i blogi należą chyba do show-biznesu? A to, że napisałam raz, albo kilka razy o kimś nie znaczy że to moje jedyne Tematy. Liczę się ze zdaniem innych, i je doceniam. A to, że nie podoba ci się o czym wraz z innymi pisze i czym próbuje uzupełnić bloga to już nie moja sprawa.

      Usuń
    5. Ale tak poza tym to Awataria "zchodzi na psy" (moim zdaniem ze względu na brak aktualizacji), a dram jako takich to specjalnie nie ma.

      Usuń
    6. Właśnie, gdyby było o czym pisać na blogu byłoby więcej tematów. Po odejściu większości gwiazd w show-biznesie nic się nie dzieje, a ja również nie chce pisać co jeden post o tej samej osobie ...

      Usuń
  3. "Hejterko" prosze, nie czytaj tego bloga, jak ci sie nie podoba ^^ Serio. A bloga Letki bardzo podziwiam :)
    Pozdrawiam //Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, czyli dobrze mówiłam, że dwie przyjaciółeczki siebie wzajemnie bronią. :)

      Usuń
    2. Szkoda że za mną nie przepadasz, haha
      / Scott

      Usuń
  4. Nie za TE słowo, tylko za TO słowo. Popraw sobie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drodzy czytelnicy,
w Regulaminie znajdują się zasady dotyczące również i was.

- CZYTELNIK:
Ma prawo do wyrażania swojego zdania.
Nie ma prawa do obrażania redaktora.
Ma prawo do krytyki opublikowanego posta.
Nie ma prawa do robienia spamu.
Komentarze, które mają cel obrażenia osoby/redaktora nie będą opublikowane.

Dziękujemy za zrozumienie.

**DZIELENIE SIĘ OPINIĄ JEST CENNE, ALE NIE RAŃ INNYCH!!**