Show biznes się rozwija, czyli witamy, kolejny nowy blog!

Cześć.

Na początek, chcę podziękować  głównej redaktorce - Zuzi, za wysoką ocenę, oraz za dobrą opinię. Dziękuje, również Wam, że głosowaliście w sondzie, na dobrą ocenę, a także na złą. A tobie, Przemek życzę powodzenia i mam nadzieje, że nasza dalsza współpraca,będzie dalej po prostu fajna.

Przejdźmy, do głównego tematu. Kto chce, wkroczyć w show biznes, ten musi wykonać 2 kroki - Założyć bloga/ kanał na YT i  go reklamować. Gdy przeglądałam wydarzenia zobaczyłam coś, co mnie skusiło do napisania. 

Wydarzenie  Źródło: Gra 

Pewna osoba, a dokładniej Chainsmoerka (Początkująca blogerka) założyła sobie kilka dni temu bloga. No, no witamy Cię w show biznesie! Na początek, życzę Ci, powodzenia! A jak wygląda strona internetowa? 


Nagłówek bloga.  Źródło: Blog: Awataria - Malowana Wyobraźnia
Link: #AMW

Jak na razie nie dodali nagłówka, lecz z lewej strony widzimy hasztag "#AMW". Tło, pokazuję krople deszczu. 

Powitanie. Źródło: Blog: Awataria - Malowana Wyobraźnia



Jak na pierwszy post, całkiem nieźle.  Tutaj początkująca blogerka chciała pozostać anonimowa.  Lecz z powitalnego wpisu możemy się dowiedzieć, że ma na imie Natalia. 

Zakładka "O mnie" Źródło: Awataria- Malowana Wyobraźnia.

W zakładce "O mnie" możemy się nareszcie czegoś się dowiedzieć. Poznaliśmy imię, poziom i nick w grze, zainteresowania, oraz ile  lat gra, w Awatarię. Lecz, niestety jednej rzeczy nie chciałą ujawnić, czyli z kim Natalia jest w związku. 

A teraz, czas na "Pytanie na śniadanie". Czy blog AMW przeżyje, więcej niż kilka miesięcy? Czy ta strona internetowa będzie HIT-em, czy KIT-em? To, wszystko, zależy od Was i od waszych opini w komentarzach, co ja Was bardzo zachęcam.

Miłej niedzieli!
HopeDiesLast

Komentarze