The Songs of Avatars #0 - WYNIKI PRZESŁUCHAŃ + RUNDA PIERWSZA

Hejka kochani! Na początku chciałabym przeprosić was za moją krótką nieobecność na blogu, jak i na naszej klasie. Było to spowodowane tym, iż zachorowałam, do tego jeszcze szkoła i pierwsze sprawdziany które zbliżają się coraz większymi krokami. Do tego niestety ale wyniki nie będą w formie filmiku na YouTube, gdyż mój program jakoś ostatnio nie chce działać albo co chwilę się wyłącza. Może nie długo będzie już działał normalnie, i wtedy zrobię wyniki w formie filmiku. Ocene Jury zrobiłam natomiast jako GIF! Ale przejdźmy teraz do wyników! Kto w ogóle zdecydował że chciałby wziąć udział w tym wyścigu?
Oprócz tych uczestników jest jeszcze jedna, Nishiki która niestety nie wysłała paszportu.
Oczywiście to nie wszystkie osoby które się zgłosiły, lecz ostatnie dwie osoby nie wysłały linka na podany termin, pomimo iż dałam im jeszcze czas do godz. 20:00. Jak wypadły zatem przesłuchania? Kto dostał się do serii? Zaczynamy!

Przesłuchania były przeprowadzane w ciemno, zatem jury (oprócz mnie) nie wiedziało, kto wysłał jaki link. Pytali się kto wysłał co ale ja siedziałam jak cicha myszka i nic nie mówiłam 😂. Jury, teraz możecie się dowiedzieć, kto wysłał jaką piosenkę!!!

TEMAT: PIOSENKA WESOŁA/ŚMIESZNA

1. DB Problem - Ola
Piosenka:
Ocena Jury:
DB Problem przechodzi do pierwszej rundy!

2. Sulejman
Piosenka: 
Ocena Jury:
Sulejman przechodzi do pierwszej rundy!

3. Nishiki
Piosenka:
Ocena Jury:
Nishiki przechodzi do pierwszej rundy!

4. Coccinelle
Piosenka:
Ocena Jury:
Coccinelle przechodzi do pierwszej rundy!

5. Ottoman
Piosenka: 
Ocena Jury:
Ottoman przechodzi do pierwszej rundy!

6. Emilka
Piosenka:
Ocena Jury:
Emilka przechodzi do pierwszej rundy!

7. Dasvidaniya
Piosenka:
Ocena Jury:
Dasvidaniya przechodzi do pierwszej rundy!

8. Kevin (Karev)
Piosenka:

Opis który dostałam od Kevina (dodatkowy punkt):
OPIS: Jest to piosenka zespołu DNCE, rodzaju pop oraz na jej końcu słychać (mega) rap w wykonaniu jednej z najlepszych raperek- Nicki Minaj. Uważam, że ta piosenka jest wesoła/śmieszna, ponieważ można do niej tańczyć, słychać w niej radosne i letnie nuty oraz nucenie typu "nanananna" Z resztą teledysk zawiera śmieszne momenty xD

Ocena Jury:


9. Olka xx
Piosenka:
(BRAK)
Ocena Jury:
Ola nie przechodzi do pierwszej rundy!

10. Taylor
Piosenka: 
(BRAK)
Ocena Jury:

Taylor nie przechodzi do pierwszej rundy!


RUNDA PIERWSZA
DOBIERANIE W PARY

Każda z par dostanie osobny temat, na którym musi się skupić szukając piosenkę. Temat (tym razem imię wykonawcy lub zespołu) jednak jest ukryty, gdyż został stworzony jako REBUS. Aby dowiedzieć się o jakiego wykonawce chodzi, muszą rozwiązać REBUS. Później uczestnicy razem wybierają jedną z piosenek, która im się podoba.

Para Nr. 1
Db Problem + Nishiki
Wykonawca/Zespół: 
Rodzaj muzyki - POP

Para Nr. 2
Kevin + Emilka
Wykonawca/Zespół:

Rodzaj muzyki - POP

Para Nr. 3
Dasvidaniya + Coccinelle
Wykonawca/Zespół:
Rodzaj muzyki - POP

Para Nr. 4
Sulejman + Ottoman
Wykonawca/Zespół:
Rodzaj muzyki - POP

Czas na podanie wykonawcy + piosenki:
do 16.09.2017 do godz. 14:30

Mamy nadzieję, że uczestnicy poradzą sobie z zadaniem! Nie możemy doczekać się rezultatów!
Miłego dnia!
LetItBreathe

Komentarze

  1. Tylko kilka piosenek pasowało do tej kategorii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież jakoś trzeba zabłysnąć, liżąc im dupy, przy każdej okazji. /Toy

      Usuń
    2. Dla waszych wiadomości Jury czyli ja nie wiedziałem od kogo to jest piosenka a po 2 to jest nasze zdanie co nam się podoba a co nie :')/ Scott

      Usuń
    3. My też mamy własne zdanie... XD Więc spokojnie. 😂

      Usuń
  2. Nie mam kontaktu z Dasvidaniya, do znajomych nie przyjmuje, a wiadomości nie można wysłać bo wyskakuje, że osoba nie przyjmuje wiadomości od osób fikcyjnych.
    /coccinelle

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam kontaktu z sulejmanem i nie przyjmuje mnie do znaj ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, jeśli do jutra do godziny 12:00 nadal nie dostaniesz odpowiedzi, rozwiąż rebus sam oraz wyślij piosenkę wysłaną przez ciebie ;)

      Usuń
  4. Powodzenia dla wszystkich. LetItBreathe, kiedy kolejna część? Kevin wysłał Ci link? :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie nie jestem na swoim laptopie, gdzie mam wszystkie piosenki ale na pewno pojawi sie jeszcze w tym tygodniu ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Drodzy czytelnicy,
w Regulaminie znajdują się zasady dotyczące również i was.

- CZYTELNIK:
Ma prawo do wyrażania swojego zdania.
Nie ma prawa do obrażania redaktora.
Ma prawo do krytyki opublikowanego posta.
Nie ma prawa do robienia spamu.
Komentarze, które mają cel obrażenia osoby/redaktora nie będą opublikowane.

Dziękujemy za zrozumienie.

**DZIELENIE SIĘ OPINIĄ JEST CENNE, ALE NIE RAŃ INNYCH!!**