Nowy blog w show-biznesie! O jakiej tematyce?

Ahh ta sława.. Każdy kiedyś chciałby być gwiazdką na niebie "Fejmów".. Lecz co tym razem doszło do naszej gry o sławę? Kolejne odkrycie czy raczej porażka? A może blog, który zamiast lśnić, będzie świecił, ale ciemnością? Zaraz się dowiemy!
Tak oto prezentuje się nagłówek nowego Bloga. Blog nosi nazwę Artists of Awataria, założycielką owego bloga jest Kaltain (graficzka). Jak widzimy, nagłówek został namalowany własnoręcznie, za co dajemy wielki plus. Na nagłówku możemy również znaleźć już tematykę, o jakiej będzie ten blog. Konkursy, Zabawy, Rozrywka.
Nasza Ocena: 9/10

Teraz natomiast postanowiłam, że przeprowadzę malutki wywiadzik z właścicielką, specjalnie dla was! Zacznijmy!
K - Kaltain
L - LetItBreathe (ja)

L - Dzisiaj nastąpił ten wielki czas, aby otworzyć swój własny blog. Jak myślisz, jak odbiorą go fani?
K - Kurde dlaczego te pytania są takie podchwytliwe? No cóż mam nadzieję, że pozytywnie będą zaskoczeni wstępem, i zostaną na dłużej.
L - Jaką masz w planach serię na początek?
K - Hmm, jeszcze tego nie przemyślałam, ale raczej będzie to Najlepsi z Najlepszych o innej jeszcze nie testowanej pomyślę później
L - Rozumiem. Skąd wziął się pomysł na nazwę bloga? Dlaczego nazwałaś blog tak, a nie inaczej?
K - Długo myślałyśmy nad nazwą z dziewczynami. Chciałyśmy wymyślić coś czego nie było. Tak wpadłam na pomysł o angielskiej nazwy - Artyści z Awatarii odzwierciedlają w większości to co będzie się na nim działo.
L - Bardzo udany pomysł! O czym będą jeszcze posty na blogu? ;)
K - Tak jak wspomniałam w pierwszym poście - poradniki, plotki, nawet pojawią się posty o filmie ,który polecam, albo książce, która wpadła w me ręce i podbiła me serce.
A wy jak myślicie, czy nowy blog Kaltain osiągnie sukces, i będzie lśnić jak reszta blogów? Czy może coś pójdzie nie tak i będzie świecił w ciemności? Napiszcie w komentarzach!

Do następnego posta!
LetItBreathe

Komentarze

  1. Już za niedługo otwarcie hejterskiego bloga Mowa nienawiści - Awataria! (ale to tak na marginesie xD). O temacie Kaltain wypowiem się więcej na nim.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że osiągnie. Dopinguję tu!!!
    Z resztą podobnie jak Twój blog! Będę stałą czytelniczką. Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że blog Oli będzie bardzo ciekawy. Już czekam z niecierpliwością na kolejne wpisy.
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
  4. To WCALE nie reklama
    //Ktośkogonieznasz

    OdpowiedzUsuń
  5. Na tym blogu wyraziłam swoją opinię nie zhejtowałam ją ani trochę a ona tego komentarza nie opublikowała, 9 dni temu napisałam komentarz, nowe się pojawiają a mój nie, oczywiście z prawdziwego konta napisałam, bo nie ma anonimów... Żalll

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziwne jakoś nic nie pisze na tym blogu, oj a tak wszyscy jej dopingowali....

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drodzy czytelnicy,
w Regulaminie znajdują się zasady dotyczące również i was.

- CZYTELNIK:
Ma prawo do wyrażania swojego zdania.
Nie ma prawa do obrażania redaktora.
Ma prawo do krytyki opublikowanego posta.
Nie ma prawa do robienia spamu.
Komentarze, które mają cel obrażenia osoby/redaktora nie będą opublikowane.

Dziękujemy za zrozumienie.

**DZIELENIE SIĘ OPINIĄ JEST CENNE, ALE NIE RAŃ INNYCH!!**