Nowe stroje na Awatarii! - Jak prezentują się w nich gwiazdy?

Ostatnio naszą awatarię zaczęły zaskakiwać przeróżne aktualizację. Na początku jeden strój, następnie kolejne dwa przez które przez chwilę na awatarii był mały nie pokój. Wszystko zaczęło się w czwartek (lub piątek, nie jestem pewna), kiedy to przez chwilę na awatarii były dostępne stroje Harley Quinn oraz Ognista Wiedźma, czy też u panów Żartowniś i Czarodziej.  Na nk rozpoczęła się wielka drama, gdyż większość osób nie zdążyło kupić owych strojów, i martwiła się że już nigdy tego nie zrobią! Lecz jednak parę godzin później wreszcie stroje były dostępne normalnie, jak na aktualizacje przystało. Ja osobiście jak narazie nie kupiłam żadnego z kompletów, gdyż jestem już wystarczająco zawalona nagrodami z mojego drugiego bloga.

A jak prezentują się w owych strojach gwiazdy show-biznesu?

Db Problem (grafik, była blogerka AJTN)

Według mnie, do Oli pasuje owy strój Harley Quinn. Ola zawsze miała nietypowy wygląd, który szczerze według mnie pasował do każdego zwariowanego stroju, stworzonego przez Olę.

Ocena - 9/10 




Kaltain (grafik, blogerka AoA)

 Kolejny strój jak widać, to Ognista wiedźma. Spotkałam większą ilość osób ubraną w owy strój. Ognista Wiedźma pasuje do Oli, gdyż Ola tak samo jak poprzednia blogerka ubiera się raczej nie typowo, i ma swój własny styl. Makijaż został dokładnie dopasowany, wraz z fryzurą która jest rzadko spotykana na awatarii.

Ocena - 10/10

Angela (była blogerka LA)

 Niestety, ale udało mi się zdobyć jedynie paszport Angeli w owym stroju, gdyż sama Angela stała w miejscu, w którym nie udawało mi się zrobić za bardzo zdjęcia. Po raz kolejny mamy strój Ognista Wiedźma. Strój pasuje również do Angeli, którą widzę pierwszy raz w takim szalonym wydaniu. Jedyne co bym zmieniła, to kolorystyka makijażu.


Ocena - 9/10


Scott (organizator zabaw, celebryta)
Scott postanowił zmienić swój styl ze słodkiego chłopczyka na wrednego Jokera! Oprócz ubraniu nowego stroju, zmienił również oczy jak i cerę. Jego strój składa się z tatuażów Jokera, jak i ust oraz zielonej fryzury. Pomimo iż wygląd Jokera jest trochę straszny, do naszego komika pasuje!

Ocena - 9/10
Oprócz gwiazd blogowych, graficznych jak i rozrywki, zauważyłam również gwiazdy Galerii Sław poubierane w owe stroje. Gwiazdy skombinowały własne stylizacje z lekką nutką nowości.
Ranking Galerii Sław miejsca 1-3
Miejsce 3 - Mayorka
Mayorka połączyła strój Harley Quinn wraz z białymi butami, kolczykami damy oraz czerwonej czapki. Według mnie jest to bardzo dobrze dobrana stylizacja!
Ocena - 10/10

Miejsce 2 - Zuzia
Zuzia połączyła jedynie bluzkę z zestawu Harley Quinn wraz z tak zwanymi białymi dzwonami, kolczykami damy, kwiatów ślubnych jako akcesori na włosach oraz butami. Wygląda prze pięknie!
Ocena - 10/10

Miejsce 1 - Honey

Honey spotkaliśmy nawet w barze, która spędzała akurat swój wolny czas ze znajomymi! Honey prezentuje się bardzo szalonie według mnie, gdyż makijaż ma zupełnie nie dopasowany do stroju. Oprócz tego, buty Harley Quinn zastąpiła butami z zimowej kolekcji. Kolory są dopasowane, nic dodać nic ująć! 

Ocena - 9/10





A jak prezentują się gwiazdy według was? Macie jakiegoś faworyta który skradł waszą duszę? A może dla kogoś aż nie chciało się patrzeć na zdjęcia? Piszcie w komentarzach!

Do zobaczenia!
LetItBreathe

Komentarze

Prześlij komentarz

Drodzy czytelnicy,
w Regulaminie znajdują się zasady dotyczące również i was.

- CZYTELNIK:
Ma prawo do wyrażania swojego zdania.
Nie ma prawa do obrażania redaktora.
Ma prawo do krytyki opublikowanego posta.
Nie ma prawa do robienia spamu.
Komentarze, które mają cel obrażenia osoby/redaktora nie będą opublikowane.

Dziękujemy za zrozumienie.

**DZIELENIE SIĘ OPINIĄ JEST CENNE, ALE NIE RAŃ INNYCH!!**