Nabór Wrzesień 2017 - WYNIKI / Kto dostał się na stałe?

Nadszedł ten czas, aby wreszcie ogłosić wyniki naboru, oraz oceny okresów próbnych.. Szczerze wam powiem, że jestem bardzo mile zaskoczona umiejętnościami redaktorów, którym dałam szansę na pokazanie swoich sił. Długo zastanawiałam się nad osobą, którą przyjmę na stałe na blog. Zobaczmy teraz po kolei oceny redaktorów, oraz wyniki sond w których to czytelnicy oceniali redaktorów.

Chcę jeszcze dodać, że nadal nie mam kontaktu z Ulą, co oznacza że raczej termin zostanie zmieniony, ale jeśli przez dłuższy czas nie dostanę odpowiedzi nie zostanie niestety przyjęta na okres próbny.

Viola
Liczba opublikowanych postów: 4
Interpunkcja: 8/10
Ortografia: 8/10
Czy posty miały temat plotkarski?: Tak
Ocena właścicielki: 9/10
Ocena czytelników:

9/10
Krótka notatka od właścicielki:
Droga Violu..
Już w pierwszy dzień po otwarciu bloga upierałaś się abym otworzyła nabór, gdyż bardzo chciałaś spróbować sił na blogu o takiej tematyce. Powiem ci, że poradziłaś sobie bardzo dobrze! Twoje posty były ciekawe oraz pomysłowe z lekką nutką siebie. Pomimo masowych komentarzy hejterskich pod twoimi postami, nie poddałaś się ani nie prosiłaś o pomoc. I o to chodzi na tym blogu. Nawet jeśli ktoś ma coś do powiedzenia na twoje wypociny, po prostu go zignoruj. Moją wskazówką na przyszłość jest to, aby popracować jeszcze lekko nad interpunkcją oraz ortografią. Dostajesz również dodatkowy plus, za rozpoczęcie serii!

Przemek
Liczba opublikowanych postów: 5
Interpunkcja: 7/10
Ortografia: 9/10
Czy posty miały temat plotkarski?: Tak
Ocena właścicielki: 9/10
Ocena czytelników:

10/10

Krótka notatka od właścicielki:
Drogi Przemku..
Już od początku września wiedziałam że na pewno TY zgłosisz się jako pierwszy. Tak się również stało. Twoje posty, tak samo jak Violi były bardzo ciekawe, oraz pomysłowe. Moją wskazówką dla ciebie jest to, aby troszkę popracować nad interpunkcją. Wiem, że dopiero zaczynasz swoją przygodę z bloggerem, i cieszę się bardzo że tak dobrze sobie radzisz! Wiem, że masz sporo pomysłów co do postów oraz serii. Bardzo się ciesze że dałam ci tą szansę.


Jak widać, powyżej mogliście znaleźć oceny moje, oraz czytelników. Teraz nadszedł czas na krótkie opinie, co do redaktorów.


Opinie czytelników trochę namieszały mi w głowie, i już sama nie wiedziałam co zrobić. Miałam nawet potrzebę przedyskutowania owej sytuacji z przyjaciółką, która bardzo mi pomogła podjąć tą decyzję. Dziękuje za ten gest Julka. Mam nadzieję, że wszyscy będą zadowoleni, a jeśli nie to już nie mój problem. A więc w owej sytuacji ogłaszam, iż nowym redaktorem bloga "Plotka Awatarii" zostaje..






Wielkie gratulacje! Jestem bardzo zadowolona, że podjęłam taką decyzję. Mam nadzieję, że super będzie nam się współpracowało, bez żadnych konfliktów ani problemów. Czytelnicy, pamiętajcie.. Im więcej redaktorów na blogu, tym więcej postów na dzień! Hehe. Jeszcze raz wielkie gratulacje! 



Pozdrawiam!
LetItBreathe

Komentarze

Prześlij komentarz

Drodzy czytelnicy,
w Regulaminie znajdują się zasady dotyczące również i was.

- CZYTELNIK:
Ma prawo do wyrażania swojego zdania.
Nie ma prawa do obrażania redaktora.
Ma prawo do krytyki opublikowanego posta.
Nie ma prawa do robienia spamu.
Komentarze, które mają cel obrażenia osoby/redaktora nie będą opublikowane.

Dziękujemy za zrozumienie.

**DZIELENIE SIĘ OPINIĄ JEST CENNE, ALE NIE RAŃ INNYCH!!**