Nabór na bloga Plotka Awatarii - SERDECZNIE ZAPRASZAM!

Witajcie w ten przeklęty poniedziałek! Mam nadzieję, że przetrwaliście, lub nadal jesteście w szkole! Dzisiaj na początek dnia przychodzę do was wraz z wyczekiwaną rzeczą przez większość osób.. Tak! Chodzi tu o NABÓR! Ale dlaczego otwieram nabór już po tak krótkim czasie działalności bloga? Sprawa jest prosta. Ja również mam naukę, i to jeszcze cięższą niż w tamtym roku szkolnym. Do tego mam jeszcze zajęcia dodatkowe po szkole, dlatego będę potrzebowała paru lub nawet jednego pomocnika!

Wymagania
Wymagania są bardzo proste, praktycznie takie same jak na innych blogach:
  • Opanowana ortografia + interpunkcja
  • Pisanie postów minimum 3 razy na tydzień
  • Współpraca podczas konkursów/fundowanie nagród
  • Podczas okresu próbnego osoba musi dodać minimum 2-5 postów (okres próbny trwa 10 dni)
  • Informowanie o urlopie/przerwie
  • Informowanie o rozpoczęciu nowej serii (przed dodaniem na bloga, najpierw ja muszę potwierdzić, czy się w ogóle nadaje)
Zgłoszenie (wzór)
  1. Imię
  2. Nick w grze
  3. Wiek
  4. Od kiedy czytasz bloga PA?
  5. Jesteś pewny/a, że dasz radę pisać posty na tematy plotkarskie/skandale/dramaty/etc.?
  6. Masz doświadczenie/czy czytasz jakieś portale plotkarskie?
  7. Opowiedz trochę o sobie. (Zainteresowania/Hobby/etc.)
  8. Wyślij swój paszport.

SWOJE ZGŁOSZENIA PROSZĘ WYSYŁAĆ NA E-MAIL BLOGOWY:
plotka.awatarii@onet.pl


Życzę wszystkim powodzenia!
LetItBreathe

Komentarze