Kto dostaje się na okres próbny? - NABÓR WRZESIEŃ 2017

Witajcie w pierwszym dniu kalendarzowej jesieni! Jak tam pogoda? U mnie słoneczko nie daje spokoju i świeci już od samego rana! Dzisiaj nadszedł ten czas, aby ogłosić osoby, które dostały się na okres próbny. Zgłosiły się trzy osoby, z czego jedna na Naszej Klasie, reszta na e-mail. Dwie osoby z nich na pewno będziecie dobrze znali, trzecią możliwie też. Zatem przejdźmy do osób!


VIOLA DOSTAJE SIĘ NA OKRES PRÓBNY!


SCOTT DOSTAJE SIĘ NA OKRES PRÓBNY!


ULA DOSTAJE SIĘ NA OKRES PRÓBNY!

Więcej na temat owych osób dowiecie się w ich postach powitalnych, które nie długo opublikują. Cały okres próbny trwa jeden tydzień, czyli do 30.09.2017. Jestem bardzo ciekawa jak poradzicie sobie przez ten tydzień ^^

Prosiłabym jeszcze, aby każdy z was wysłał mi na naszej klasie e-mail, na który mam wysłać zaproszenie do współpracy. Dziękuje.

Jak na razie to tyle, ode mnie pojawi się jeszcze dzisiaj post, a może nawet dwa! Zobaczymy co da się zrobić ;D

Do zobaczenia!
LetItBreathe





Komentarze

Prześlij komentarz

Drodzy czytelnicy,
w Regulaminie znajdują się zasady dotyczące również i was.

- CZYTELNIK:
Ma prawo do wyrażania swojego zdania.
Nie ma prawa do obrażania redaktora.
Ma prawo do krytyki opublikowanego posta.
Nie ma prawa do robienia spamu.
Komentarze, które mają cel obrażenia osoby/redaktora nie będą opublikowane.

Dziękujemy za zrozumienie.

**DZIELENIE SIĘ OPINIĄ JEST CENNE, ALE NIE RAŃ INNYCH!!**