Eksperyment Społeczny... OBALENIE MITU!

Cześć wszystkim dzisiaj przyszedłem do was z Eksperymentem Społecznym [ Zaufanie ].
Na czym to polegało? już tłumaczę. Chodziłem po miejscach na Awatarii moim drugim kontem gdzie robię złote monety ponieważ łatwiej oszukać mniejszego i biedniejszego gracza niż bogatszego.


Pisałam różnym graczom wiadomość: " Siemka mam zadanie " podaruj komuś prezent " pomożesz? ja ci dam prezent a ty mi go oddasz ok?", w tym momencie kiedy się zgodził gracz. Wysyłałem mu prezent, a był nim statek większość ludzi przyjmowała i oddawała, dlatego postanowiłem zrobić podział od 2 do 24 poziomu jedna grupa, druga od 25 do 55 a o to wyniki:

Grupa 2:

Źródło tła: Google 
Jak widzicie z graczy  o większych Statusach każdy mi oddał moją należność. Czyli w przeliczeniu na procenty grupa majętniejsza otrzymuje:
Gracze byli bardzo mili jak się spytałem o pomoc, chętnie pomagali po prostu byli przyjaźni:


Ta awatarka moim zdaniem była najmilsza :) jeżeli to czytasz pozdrawiam cieplutko.

 Grupa 1:


z mniejszych poziomów mniej osób wykazało się pomocną dłonią, szkoda, a w wyliczeniu procentowym grupa 1 zyskała: 
a tu przykładowa osoba która nie mile się zachowała: 
Postanowiłem że nie będę zamazywał nicku ponieważ pewnie jest dumna z tego co zrobiła. Hahaha


Jak widać teraz właśnie został obalony MIT. mit że osoby z mniejszymi statusami są miłe i pomocne,  nie wszyscy tacy są, nie którzy czekają aż kogoś oszukać, pewnie ktoś powie post nie ciekawy, lub że"przecież oni są biedniejsi i nie stać ich na takie rzeczy dlatego zabierają a z większymi poziomami nie " 3.trafiłeś na takie osoby dlatego masz taki wynik. Odpowiedz na pierwsze pytanie: może jest nudny ale pokazuje że nie tylko wysokie poziomy są złe. Gdzie na większości blogów pokazywane jest że wysokie poziomy to zadufani w sobie i źli, na drugie: to chodzi o człowieka czy będzie biedny czy bogaty jeżeli będzie chciał zrobić na złość to i tak zrobią.
3. Tak, wiem jest to tylko głupi eksperyment, może trafiłem na takich ludzi, lecz prawdziwa osoba która prosiła by o pomoc mogła by zostać wykorzystana na prawdę.
I tym miłym czy nie miłym akcentem kończę dzisiejszego posta.

Trzymajcie się

Przemek

Komentarze

  1. Hah my na panią od niemca mówimy Karyna bo ma jakieś zagraniczne nazwisko ;D Fajny pościk

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na posta!
    Pozdrawiam.
    /Daj Mi Marsa

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że osoby z małymi poziomami są czasem gorsze. Kilka miesięcy temu, gdy zaczynałam grać na Facebooku, pewna osoba zaczęła mnie obrażać. Ta osoba napisała, że jestem brzydka itd. Sama wyglądała jak biedny gracz (jedyne co miała za G, to oczy i usta). Później zaczęła mi wytykać poziom. Najgorsze jest to, że osoby z większymi poziomami, się do niej przyłączyły. 😂
    Dużo osób z małymi poziomami, może nam nie oddać takiego prezentu, ponieważ nie mają G. Jeśli nie znają sposobu na goldy, oczywiście. Jeśli ktoś ma dużo takich statków i może nimi "rzygać", to nie widzę sensu, na co mieliby nie oddać tego prezentu. Zależy to też od człowieka.
    //Dasvidaniya

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam to Karyneee
    Superrr post
    \TAYLOR

    OdpowiedzUsuń
  5. Post mi się podoba, jest bardzo oryginalny i ciekawie opracowany, jednak popracowałabym nad interpunkcją oraz składnością zdań, z tego względu chociażby, że nie zawsze wiedziałam co konkretnie masz na myśli. A co do posta... te małe lvl-e są gorzej zadufane w sobie, niż podajmy taki 55 lvl. A jak ubierzesz się inaczej niż większość, to od biednych i brzydkich Cię powyzywają... XD O ironio /W sercu lód (Hejterka)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za uwagę, od następnego postu postaram się bardziej przyłożyć.

      Scott

      Usuń

Prześlij komentarz

Drodzy czytelnicy,
w Regulaminie znajdują się zasady dotyczące również i was.

- CZYTELNIK:
Ma prawo do wyrażania swojego zdania.
Nie ma prawa do obrażania redaktora.
Ma prawo do krytyki opublikowanego posta.
Nie ma prawa do robienia spamu.
Komentarze, które mają cel obrażenia osoby/redaktora nie będą opublikowane.

Dziękujemy za zrozumienie.

**DZIELENIE SIĘ OPINIĄ JEST CENNE, ALE NIE RAŃ INNYCH!!**