Cześć, witam, czyli post powitalny!

Hej!

Na początku chciałabym bardzo podziękować Zuzi, za to że dała mi szansę na zostanie redaktorką na okresie próbnym.

Zapewne niektórzy w tej chwili zadawają sobie pytanie: "Dlaczego Violka chce być na PA?".
Dlatego, że chcę spróbować czegoś nowego. Czegoś, czego jeszcze nie robiłam. Mam nadzieje, że zaliczę okres próbny. Niektórzy mnie nie znają, więc pragnę się przedstawić i opowiedzieć coś o sobie.

Jestem Violka i mam obecnie 16 lat. Chodzę do klasy 1 technikum na kierunek informatyczny. Lubie robić sobie fryzury, oraz je farbować. Uwielbiam turystykę. Dlatego, jak ogłaszają jakąś wycieczkę, czy rajd górski - zapisuje się z chęcią (tylko raz się nie zapisałam na rajd w gimnazjum). Do moich hobby, również zalicza się historia. Czego do dziś żałuję? Żałuję, że pod koniec 6 klasy szkoły podstawowej zrezygnowałam z tańca. Bloguje jeszcze na innym blogu. Z góry przepraszam, że tam są pustki z mojej strony, ale wiecie jak jest w technikum. Pierwsze lekcje, poznanie nowych znajomych itd. Nie, tak zawsze nie będzie - oczywiście już planuje sobie czas, żeby mieć chociaż te 30 min - 1 godzinę na opublikowanie jakiegokolwiek posta.

Następnym punktem tego wpisu, jest odpowiedź na pytanie: "Co ja będę pisać na tej stronie internetowej?" To jest blog plotkarski, więc będą tutaj plotki, czyli coś, co was interesuje. Czy będą jakieś zabawy? Tak będą, a jakie to zobaczycie kiedyś. ^^
Dobra, przejdźmy teraz do świata awataryjnego. W Awatarię gram już  trzy lata (w kwietniu już 4 lata). Pierwszy raz, gdy kliknęłam "Zagraj w Awatarię" to było, gdy chodziłam do 6 klasy szkoły podstawowej. Najpierw pomyślałam "co to jest za gra, kto ją wymyślił?". Lecz następnego dnia nie mogłam się powstrzymać i znów weszłam na Awkę. I tak, co dzień i potem zmieniłam zdanie, mówiąc "na serio jest naprawdę fajna ta gra". Miałam wtedy inne konto. Niestety jak byłam w drugiej klasie gimnazjum w kwietniu ktoś konto to zchackował i musiałam stworzyć nowe. I do dziś gram. Czy kiedyś myślałam o odejściu z gry? Robiłam przerwy, ale nie. Nie chciałam zakończyć mojej przygody z tą wspaniałą grą i dalej nie chcę.

Źródło: Mój paszport z Awatarii.

Jeśli chodzi o mój paszport, opisywać nie muszę, bo wszyscy widzą, prawda?
Kochani, nie ma osoby idealnej, bez wad. Nikt nie jest idealny z ortografii, interpunkcji, więc zauważycie jakiś błąd, napiszcie kulturalnie w komentarzu i ja poprawię i będzie mi bardzo miło.

 Myślę, że Wasza aktywność w zabawach będzie ogromna. No to, na post powitalny to tyle. Kiedy będzie post? Może dziś, może jutro.

 Z pozdrowieniami.. 
HopeDiesLast

Komentarze

  1. Jednak faktycznie koniec świata, bo ty tutaj :( Za mało nauki masz, że tu się wepchałaś? Mam nadzieje, że niedługo będą cię cisnąć równo w szkole ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, masz rację. Koniec świata, bo ja tutaj! Zatakało kakało? :)) XD

      Usuń
    2. A jeśli chodzi o szkołę, to nie będą mnie cisnąć na równo, bo ty tak chcesz. To, że Ciebie cisną, to nie znaczy, że mnie muszą ^^

      Usuń
    3. Kakało? XDDD Kakao, jak już coś.

      Usuń
    4. Violka nie broń się, najlepiej nie zwracaj uwagi na tego typu krytyki. Jak będziesz im odpisywać to będą cię nadal hejtowac, a jak przestaniesz na nie zwracać uwagi to w końcu przestaną.

      Usuń
  2. Istnieją osoby będące idealne w tych dziedzinach. Nie wyobrażam sobie, aby jakikolwiek polonista popełniał błędy interpunkcyjne, bądź co gorsza - ortograficzne. Jeśli chodzi o strukturę posta. Radziłabym Ci porobić akapity, bo taką zbitkę czyta się bardzo niekomfortowo. Ostatnio na "Kochamy Cię Awatario!" napisałaś, że nie masz czasu na blogowanie przez dużą ilość nauki, a pchasz się na inne blogi? Mądre zagranie.
    /XXX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy, zdziwiłbyś się, że nikt nie jest idealny w tych dziedzinach. Hehe xD

      Usuń
    2. Duża ilość nauki - Dlaczego? Ponieważ miałam "testy diagnozujące wiadomości z gimnazjum". Chciałam do tego się trochę poduczyć, prawda? A po 2, kto mi zabroni spróować, czegoś nowego? Nikt. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Drodzy czytelnicy,
w Regulaminie znajdują się zasady dotyczące również i was.

- CZYTELNIK:
Ma prawo do wyrażania swojego zdania.
Nie ma prawa do obrażania redaktora.
Ma prawo do krytyki opublikowanego posta.
Nie ma prawa do robienia spamu.
Komentarze, które mają cel obrażenia osoby/redaktora nie będą opublikowane.

Dziękujemy za zrozumienie.

**DZIELENIE SIĘ OPINIĄ JEST CENNE, ALE NIE RAŃ INNYCH!!**