Cześć tu Przemek!

Dzień Dobry, Cześć Jestem Przemek w grze Scott, mam 15 lat moim Hobby jest gra w koszykówkę.
Bardzo się cieszę że dostałem ogromną szanse  blogowania na tym wspaniałym blogu,przez  kilka dni lub dłużej ale oczywiście jak dobrze wypadnę, równocześnie chce bardzo podziękować Zuzie  że mi ją dała ponieważ dopiero zaczynam przygodę z pisaniem na blogach, tak, tak to mój pierwszy post na jakimkolwiek blogu lecz pisałem przez niecały tydzień na grupie zapomnianej gwiazdy Dark Blood( #ANŚ) ale za dużo doświadczenia z niej nie wyniosłem, dlatego mam do was prośbę jeżeli popełnię jakiś błąd, pomylę się od razu piszcie w komentarzach będzie mi bardzo miło.

( Mój paszport )

Mój profil na nk
Scott
 Zgłosiłem się tutaj z dwóch przyczyn 1. Chciałem spróbować czegoś nowego niż same zabawy i 2. Dość mam postów tylko o kilku osobach z całego " show biznesu",a przecież jest ich bardzo dużo, ja będę pisał o wszystkich tych lubianych mniej lubianych, przyjaciołach, wrogach i postaram się być subiektywny. Myślę że na pierwszy post wystarczy. Do zobaczenia!


Przemek

Komentarze

  1. Fajna żoncia :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy będą zazdrościć xD
      /Kinga

      Usuń
    2. Haha, to moje drugie konto :)

      Usuń
    3. Nawet mudzyn Wojtek by pozazdrościł xD bo ona jest lepsza niż ta jego cała Magda czy jak ona ma na imię xD

      Usuń
    4. Kacper... ;-;
      /Daj Mi Marsa

      Usuń
  2. Post krótki i taki mi się podoba. Powodzenia.
    //Dasvidaniya

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... Zmysłowa nazwa : Scott Plotka x'DD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drodzy czytelnicy,
w Regulaminie znajdują się zasady dotyczące również i was.

- CZYTELNIK:
Ma prawo do wyrażania swojego zdania.
Nie ma prawa do obrażania redaktora.
Ma prawo do krytyki opublikowanego posta.
Nie ma prawa do robienia spamu.
Komentarze, które mają cel obrażenia osoby/redaktora nie będą opublikowane.

Dziękujemy za zrozumienie.

**DZIELENIE SIĘ OPINIĄ JEST CENNE, ALE NIE RAŃ INNYCH!!**