Charakter Awatarii #2 - WYNIKI

Witajcie! Na początku chciałabym was przeprosić za moją trzy dniową nie aktywność na blogu. Było to spowodowane nauką, jak i sprawami prywatnymi. Ale już od dzisiaj mam nadzieję że będę dała rady wchodzić tak jak przez dwoma tygodniami! Większość osób pisała już do mnie Zuza, kiedy kolejna część CA?! Cóż, nie dziwie się wam! Nie długo przecież poznamy finalistów pierwszej edycji! Przejdźmy teraz do wyników poprzedniej części!

Para Nr. 1
Do następnej rundy przechodzi Scott!

Para Nr. 2
Do następnej rundy przechodzi Kinga!

Para Nr. 3
Do następnej rundy przechodzi Dasvidaniya!

Ale teraz oto i pytanie! Kto według was powinien powrócić do walki o finał?!
SONDA

KONIEC GŁOSOWANIA: 16.09.2017 (JUTRO) O GODZ. 18:30
WYNIKI: 16.09.2017 (JUTRO) O GODZ. 19:00 WRAZ Z RUNDĄ 3

PS. Wielkie dziękuje za 3 tysiące wyświetleń na blogu w 2 tygodnie! Wow! Dziękuje bardzo serdecznie wszystkim czytelnikom, i mam nadzieję że czytanie mojego bloga sprawia wam przyjemność. Jeszcze raz dziękuje! Wyczekujcie już czegoś na 5 tysięcy wyświetleń ^^.

Do zobaczenia!
LetItBreathe

Komentarze

  1. Mam pytanie. W sondzie jest "kto powinien powrocic do walki o final" Dlaczego jest tam Dasvidaniya zamiast Emilki? :) /Kinga

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest błąd w sondzie XD
    //Dasvidaniya

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej no właśnie wczoraj patrze i myślałam, że już jest taki finał oficjalny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Omg ile osób odeszło z blogów/nk :OOO Napiszesz o tym? Plisss :C
    /Mendiksia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki post pojawił się już na samym początku bloga ^^

      Usuń
    2. Ale mi chodzi o np Frisk lub tego anhura :ccc Plis napisz o tym, bo kocham takie pościki
      /mendiksia

      Usuń
    3. Może coś się pomyśli, zobaczymy ;)

      Usuń
    4. Masz rację, dużo osób odeszło.

      Usuń
  5. Kiedy kolejna część??

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drodzy czytelnicy,
w Regulaminie znajdują się zasady dotyczące również i was.

- CZYTELNIK:
Ma prawo do wyrażania swojego zdania.
Nie ma prawa do obrażania redaktora.
Ma prawo do krytyki opublikowanego posta.
Nie ma prawa do robienia spamu.
Komentarze, które mają cel obrażenia osoby/redaktora nie będą opublikowane.

Dziękujemy za zrozumienie.

**DZIELENIE SIĘ OPINIĄ JEST CENNE, ALE NIE RAŃ INNYCH!!**