Jak prezentuje się ranking ,,Top najaktywniejszych" w tym tygodniu?

Top najaktywniejszych.. Coś o czym marzy większa ilość osób na awatarii. Zajęcie pierwszego miejsca i zdobycie nagrody w postaci 250g, które mogliby wydać na VIPa czy też ubrania, komfort, zadania.. Każdy mógłby zrobić z tymi pieniądzami co chce! W tym tygodniu ranking prezentuje się zaskakująco, gdyż znajdziemy w nim dwie bardzo znane nam osoby!
Otóż chodzi tutaj o Honey (celebrytka, najbogatszy gracz) oraz Angelę (byłą redaktorkę na LA), które są nie daleko siebie! Dzieli je jedynie około trzy tysiące punktów aktywności, a konkurs kończy się za 4 godziny! Myślicie że Honey dogoni Angelę, i to ona zdobędzie główną nagrodę? Jeśli chodzi o trzecią osobę, nie jest mi ona niestety do końca znana, ale postaram się zebrać jakieś informacje lub sam paszport. Ale co z dalszą częścią rankingu? Sprawdźmy!
Zaraz tuż za Nell znajduje się Lara. Jak widzimy, w Rankingu możemy znaleźć również Mayorkę czy też Holly! Na ostatnim miejscu znajduje się natomiast Sylwia z 17 tyś. punktami aktywności. W każdej odsłonie prezentacji rankingów, na koniec będzie pojawiać się sonda, w której będziecie mogli zagłosować na osobę, która według was powinna zdobyć tą nagrodę (wybieramy pomiędzy 1 a 5 miejscem)


Życzę miłego przedpołudnia!
LetItBreathe

Komentarze

  1. dopiero odkryłam Twój blog, bardzo mi się spodobał! Czekam na kolejne posty♥ /DżDż

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcemy więcej postóóóóóów! xD
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamknij ryjjjjj dwulicowa wariatko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy twoje zdanie miał sens? Haha, chyba nie. Co ona ci ku*wa zrobiła? :* Z powodu jednej osobki, ona nie zamknie hihi ^^

      Usuń
    2. Nie rozumiem Twojego komentarza, drogi Anonimku. Posty Zuzy są bardzo dobre i pisane na wysokim poziomie.
      /Kinga

      Usuń
    3. Widocznie jesteś mało inteligentna, ja jakoś zrozumiałam o co mu/jej chodziło.

      Usuń
    4. Mówiłam do Ciebie Kiniuś, tępa dziewczynko. :)

      Usuń
    5. A Ty na siłę szukasz zaczepki? I kto tutaj próbuje rozpętać aferę? Nie będę się wypowiadać, bo zaraz całą winę zwalisz na mnie.
      /Kinga

      Usuń
    6. Poza tym nie łap mnie za słówka. Przeczytaj mój cały komentarz. Nie wyciągaj jednego zdania, bo tak Ci się podoba. Całość jest ze sobą powiązana.
      /Kinga

      Usuń
    7. Wiesz, że tym samym obrażasz Zuzę i Violę, Anonimie? Bo też tak zrozumiały, że to jest hejt na ten blog. Mogłaś napisać to wprost do mnie. Ciężko się domyślić z tego komentarza, do kogo on był. Uwierz.
      /Kinga

      Usuń
    8. Przeczytałam, i nadal nic z tego nie wynika, "księżniczko". XDD

      Usuń

Prześlij komentarz

Drodzy czytelnicy,
w Regulaminie znajdują się zasady dotyczące również i was.

- CZYTELNIK:
Ma prawo do wyrażania swojego zdania.
Nie ma prawa do obrażania redaktora.
Ma prawo do krytyki opublikowanego posta.
Nie ma prawa do robienia spamu.
Komentarze, które mają cel obrażenia osoby/redaktora nie będą opublikowane.

Dziękujemy za zrozumienie.

**DZIELENIE SIĘ OPINIĄ JEST CENNE, ALE NIE RAŃ INNYCH!!**