Ubranie na Szóstkę #6 - HISTORYCZNA CHWILA! Kto przeszedł do FINAŁU!?

Cześć tu Violkaaa!

Dzisiaj mamy ostatni dzień kwietnia, jutro rozpoczynamy majówkę.  Jakie macie plany na tegoroczną majówkę? Ja na razie nie mam. Dobra, przejdźmy do #UnS! Nasza "święta trójca" miała zrobić strój charakterystyczny, dla danego kraju. Emilka miała Indie, Kitsune miała Chiny, a Ola Japonia. Jak im poszło? Kto otrzyma "bilet wstępu" do finału? Zobaczmy! 

STRÓJ 1 - EMILKA
KRAJ: INDIE

Indyjski strój charakterystyczny.. Czy dostanie same 10?

Adm.Violka: Emilko. Im bliżej finału, tym bardziej seksowniejsze ubrania robisz. Top, spódnica, koc i opaska na głowie wyszła idealnie. Kategoria nie była łatwa, a tobie Ci się udało wykonać superowo. Gratuluję. Jeśli dojdziesz do finału, życzę Ci kolejnego szalonego pomysłu, co mi nie da znów do wyboru, tylko dać Tobie wysoką ocenę.
Adm.Zuza Praca wykonana dokładnie oraz na temat. Moja jedyna uwaga jest to, że kolory na ramieniu się zlały.'
Kinga#BA: Bardzo mi się podoba praca Emilki. Jest starannie wykonana i nawiązuje do tematyki Indii. Daję 10/10 mimo jednego mankamentu, o którym napisała Zuza.
Imri: Całościowo strój wygląda estetycznie i ładnie,chociaż mogłaby być większa gama kolorów,lecz pomimo to zasługuje na Emilka na 10

STRÓJ 2 - OLA 
Kraj: JAPONIA

A teraz idziemy do japońskiej szkoły, co nasza Ola zrobiła strój dla japońskich uczniów.

Adm.Violka: Mimo, że jestem przeciwko temu, żeby w szkole chodzić w mundurkach szkolnych, uważam, że to jest ciekawy, oryginalny  pomysł na zrobienie stroju,  a jego wykonanie jest jeszcze bardziej ciekawsze. 
Adm.Zuza: Strój bardzo mi się podoba w szczególności kolczyki oraz wstążka na głowie. Praca wygląda cudownie.
Kinga#BA: Ta praca w wykonaniu Oli jest o wiele lepsza pod względem estetycznym. Nie mogę się niczego przyczepić. Pięknie wykonany japoński mundurek szkolny.
Imri: Fantastyczny Japoński mundurek,praca wywarła na mnie pozytywne i entuzjastyczne wrażenie,dlatego do twej kolekcji wędruje kolejna 10.

STRÓJ 3 - KITSUNE
Kraj: Chiny


Made in China! Ciekawe, czy razem z Kitsune polecą do Chin same dyszki..

Adm.Violka:  Jeśli na opakowaniu jest napisane "Made in China", to ja często, bo nie zawsze mówię "Te urządzenie pewnie jest do dupy",  A ta praca, Twoja, chińska zrobiła na mnie ogromne wrażenie i stwierdzam, że ta praca nie jest do dupy, tylko to"coś"  jest kolejnym twoim sukcesem graficznym. 
Adm.Zuza: Praca bardzo mi sie podoba, jest zrobione estetycznie oraz na temat.
Kinga#BA:  Piękna praca! Niczego się nie mogę doczepić. Najbardziej podobają mi się wzorki na sukni i opaska na głowie. 
Imri: Kolejny arcypiękny,przecudowny strój,która wprawia mnie zachwyt.Kolejna praca godna finału 10

To już wszystkie prace. Zobaczmy, jak się prezentuje tabela punktacji uczestniczek.



No, proszę państwa.. Historyczna chwila! Tego w dziejach #UnS jeszcze nie było, że wszystkie uczestniczki mają po 40 punktów! W tej rundzie wszyscy mają 1 miejsce! Zobaczmy jak wygląda ilość punktów ogólnie, z wszystkich rund!



Najwięcej punktów uzyskała Kitsune z 189 punktami. Na drugim miejscu znajduję się Emilka, co suma punktów od Kitsune różni się tylko o 0,5 pkt! Na 3 miejscu wylądowała Ola z 185,5 pkt. Tym razem powinna odpaść Ola. Lecz..  Juror Mateusz dał propozycję, żeby do finału przeszły trzy osoby. Po rozmowie, zdecydowaliśmy się, że  tej rundzie znów nikt nie odpadnie!
Jak będzie wyglądało ocenianie w finale? Już wyjaśniam! W rundzie finałowej juror ma do przekazania 2 pkt, 4 pkt, albo 6 pkt. Np. "Moje 2 pkt przekazuje Oli, 4 pkt przekazuje Kitsune,  6 punktów przekazuje Emilce". I do ogólnej sumy dodajemy te punkty. Wygrywa osoba z największą ilością punktów. Dobra, gadu, gadu a my nadal nie wiemy, jaka jest ostatnia kategoria #UnS!



W finale nasza święta trójca musi zrobić strój dla superbohaterki! Z niecierpliwością czekamy, na Wasze ciekawe pomysły dot. tego tematu. Termin wysyłania prac, to jak zwykle tydzień, czyli macie czas do 7 maja!



MIŁEJ MAJÓWKI I POWODZENIA!!
ŻYCZY CAŁA ZAŁOGA JURY

Post napisała: HopeDiesLast [HDL]




















Komentarze