Ubranie Na Szóstkę #2

Cześć!

Na początku, chcę przeprosić, że nie opublikowałam wpisu dot. serii w poniedziałek, ale czekaliśmy na pracę Upartej, co niestety nie wysłała i po 18 nie miałam czasu, z powodu spraw rodzinnych.  

Dobra, pierwsza runda  dotyczyła Walentynek, więc zobaczmy jak poszło naszym uczestnikom z arcydziełami.

Strój nr 1 - By: Emilia (Nila)


Walentynki na bosaka, czemu nie? Zobaczmy, jak oceniają jej pracę Jury.

Adm.Violka: Nie ukrywam, że strój jest starannie wykonany. Pomysł jest super, ale niestety brakuje mi kilka dodatków, ponieważ 1 serduszko na stroju, to jeszcze za mało.

Adm.Zuzka: Pracę Emilki oceniam na 9/10.  Według mnie powinny pojawić się tutaj jeszcze jakieś dodatki. Minusem jest również to, że nie namalowała butów, pomimo iż w zadaniu chodziło o cały strój, nie tylko bluzkę i spodnie/spódnice.

Kinga #BA: Moim zdaniem strój wykonany przez Emilkę zasługuje na mocne 9/10. Jest starannie wykonany. Podoba mi się połączenie miniówki z golfem bez rękawów. W tej stylizacji brakuje mi jedynie jakiś dodatków.

Imri: Strój jest starannie wykonany.Połączenie golfu z krótką spódniczką jest ciekawym zestawieniem.Jedynie w tej stylizacji brakuje mi jakichkolwiek dodatków i troszkę powiększyłbym golf,aby nie było widać brzucha

Strój nr 2 - By: Asia


A oto walentynkowa modelka. Jaką opinię tej stylizacji wystawili nasi jurorzy?


Adm.Violka: Podobnie jak u Emilki, brakuje mi kilka dodatków. Mogłabyś jeszcze zrobić np. kolczyki. Kolor spodni, idealnie pasuje do serca, kurtka do butów.  Kolejny minus, to bluzeczka jest troszkę nierówna. 

Adm.Zuzka: Oceniam pracę na 8/10. Dlaczego tak? Nie do końca podoba mi się sposób w jakim Asia to namalowała. Jest trochę krzywo, tak samo jak serduszko. Tutaj również brakuje dodatków. Wielki plus jednak za pomysł, tak samo jak i obrobienie oczu! No i oczywiście tło

Kinga#BA:  W stroju Asi bardzo podobają mi się buty i spodnie. Niestety góra wygląda na mniej dopracowaną, dlatego moja ocena musi być niższa - 8/10

Imri: Strój jest bardzo interesujący i jak najbardziej nadaje się na wyjście na jakąkolwiek imprezę z koleżankami.Top ciekawy i ta kurtka także dobrze wtapia się w nią,

Strój nr 3 - By: Kitsune


Czyżby Kitsune zmiażdżyła wszystkich?? Przykonajmy się! 

Adm.Violka: Wow, wow, wow i jeszcze raz wielkie wow! Twoja praca jest najlepsza z wszystkich prac w 1 rundzie. Sukienka, dodatki, cienie - wszystko zrobione idealnie. Do niczego nie mogę przyczepić, więc nie pozostaje mi nic  do wyboru, tylko  dać 10/10

Adm. Zuzka: Praca pasuje do tematu i jest bardzo dobrze wykonana. Zasługuje na maksymalną ocenę.

Kinga#BA: Pracę Kitsune oceniam na maksymalną liczbę pkt - 10/10. Szkoda, że nie mogę dać więcej. Strój jest prześliczny, nic dodać nic ująć! Doskonałe cienie na sukience sprawiają, że wygląda bardzo realistycznie. Ważną rolę odgrywają również dodatki, które uzupełniają całą stylizację.

Imri: Kitsune postawiła na czerwoną sukienkę,która przykuwa wzrok.Swietne dopasowanie kolorów.Strój nadaje się na każde wyjście wieczorem. A pracą, mógłbym chwalić godzinami.

Strój nr 4 - By: Oliwia


Oliwia z AKI zrobiła swoje arcydzieło w Paint'cie. Czy "to coś" zrobiło wielkie zaskoczenie naszej czwórce?

Adm.Violka. Tutaj długo myślałam nad oceną, ponieważ strój nie robi mi wielkiego zaskoczenia. Lecz po dłuższym zastanowieniu się, dałam 3,5/10. Dlaczego?   Jeśli chodzi o sukienkę, to mogłabyś chociaż poprawić troszkę sukienkę, jeśli chodzi o szkic i buty. Jakbyś pokolorowała to bym nawet i dała 4, bądź 5, ale przepraszam - nie mogę. Nie przejmuj się, ćwicz dalej, a następne prace wyjdą tobie lepsze. I tego, własnie Ci życzę.

Adm.Zuza: Oceniam stylizacje 6/10, z powodu iż wygląda to na tak jakby "szkic", z powodu nie pokolorowania. Buty oraz sukienka pomimo tego wyglądają słodko. Skoro zaczełaś kolorować buty, to przydałoby się też pokolorować resztę.

Kinga#BA: Strój Oliwii muszę ocenić na 3/10 z tego względu, że w porównaniu z pozostałymi pracami jest mniej estetyczna. Sam zamysł jest nawet dobry. Gdybym dała więcej pkt, byłoby nie fair w stosunku do innych uczestników, którzy się bardziej wysilili.

Imri: Jestem pewien,że Oliwia włożyła całe swoje serce w wykonanie tej pracy,strój może nie jest jakiś oszałamiający,ale widać w nim starania.

Strój nr 4 - Wylie.


A Ola w stylu walentynkowego snapa. Tylko ciekawie, jak ocenią jurorzy jej strój. Będzie hit, czy kit?

Adm.Violka: Nad tą pracą, również długo myślałam nad oceną, czy dać 9/10, czy 9,5/10, albo nawet 10/10.  Jednak dałam, 9/10. Już wyjaśniam dlaczego. Naszyjnik - mogłabyś zrobić troszkę, troszeczkę dłuższy, no i ciemniejsze rajstopy. Reszta, jest idealna.

Adm.Zuza: Prace oceniam 9/10, dlatego że według mnie są tu dwa nie pasujące elementy. Jedną z nich są różowe rajstopy, które z niczym się nie komponują. Drugą rzeczą natomiast są rękawice, które mogłaś zastąpić jakąś złotą bransoletką. Daje jednak plus za cudowne serduszka we włosach! Szacun!

Kinga#BA: Stylizacja wykonana przez Olę wygląda bardzo ładnie. Moja ocena to 9.5/10. Jednak coś mi w niej brakuje. Może ładniej wyglądałby dłuższy naszyjnik lub łańcuszek?

Imri: Jestem pod dużym wrażeniem stroju jaki wykonała Ola,Całośc wygląda oszałamiająco,kolorystycznie wszystko się zgadza.te spinki w kształcie serc są śliczne,urocze i dodają dziewczęcego uroku

Dobra, to już wszystkie prace. Jak już wspomniałam, nie dostaliśmy pracy od Upartej. Bardzo szkoda, ponieważ automatycznie dajemy 0/10. Zobaczmy, jak wygląda nasza punktacja?


Obecnie prowadzi Kitsune z maksymalną ilością punktów,  a już za nią dobiega nasza pani Ola z 37,5 pkt. Obecnie trzecie miejsce zdobywa Emilia z 34 punktami, a czwarte Asia z 32,5 punktami. Przedostatnie miejsce niestety zajmuje Oliwia z  16,5 pkt. A ostatnie miejsce zdobywa  Uparta co na koncie ma 0 punktów. 

Według punktacji, Uparta jako pierwsza opuszcza grę. Jakbyś zrobiła pracę, może byś została.  Dobra, kończymy pierwszą rundę - walentynkową i przywitajmy rundę numer 2. 


Teraz przechodzimy do fantastyki. O co chodzi? Wasze stroje muszą być z odniesieniem do stworzenia mistycznego świata fantasy. Np. Driada, elf, wróżka, czarodziejka,  itp. Mogą być postacie z bajki, albo również stworzone przez Was. Pomimo, że od soboty blog - Plotka Awatarii jest zawieszony na 4/5 tygodnie, prosimy, żebyście Wasze prace wysłali w ciągu 2 tygodni. Post z wynikami będzie opublikowany zaraz po przerwie. Czyli, na Wasze arcydzieła czekamy do 6 marca.  

POWODZENIA!! 
życzy
Załoga Jury #UnS

Do zobaczenia w piątek!
HopeDiesLast [HDL]

Komentarze

  1. https://nk.pl/profile/41973724 czy główna adminka tego posta mogła by dodać mnie na nk oto mój profil .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Validko,
      Oczywiście, że mogę dodać Cię do moich znajomych na nk, ale mogłabyś oczywiście wejść w Załogę i mnie zaprosić.
      Oczywiście, ja na nk.pl wchodzę teraz mniej, ale zaakceptuje zaproszenie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Dziwne, że dosłownie wszystkie jurrorki mają jednakową ocenę oprócz Imri. :v Oczywiście niczego nie zarzucam, ale wygląda to dość... podejrzanie. /Not Today

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami może się naprawdę zdarzyć, że mamy "prawie" te same ocenki.
      Pozdrawiam C;
      [HDL]

      Usuń
  3. Kitsune pozamiatała w tej rundzie, jej strój jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy następny post?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planowałam w poniedziałek wstawić, ale niestety dopadła mnie choroba, więc czy post będzie w poniedziałek to jest pod znakiem pytania.

      Usuń

Prześlij komentarz

Drodzy czytelnicy,
w Regulaminie znajdują się zasady dotyczące również i was.

- CZYTELNIK:
Ma prawo do wyrażania swojego zdania.
Nie ma prawa do obrażania redaktora.
Ma prawo do krytyki opublikowanego posta.
Nie ma prawa do robienia spamu.
Komentarze, które mają cel obrażenia osoby/redaktora nie będą opublikowane.

Dziękujemy za zrozumienie.

**DZIELENIE SIĘ OPINIĄ JEST CENNE, ALE NIE RAŃ INNYCH!!**