Witajcie na tym blogu!

A więc witajcie w moim skromnych progach! Na pewno większość z was zna mnie z wielu blogów, jak i awatarii. Postanowiłam że ponownie spróbuje moich sił plotkarskich, i założę bloga o takiej tematyce. Mam nadzieję że blog wam się spodoba, i będziecie wpadać tutaj częściej. Przejdźmy teraz zatem do mojej osoby..


Mam na imię Zuza większość z was na pewno już mnie zna. Dwa tygodnie temu skończyłam czternaście lat. Aktualnie jestem redaktorką, zastępczynią oraz grafikiem na blogu KCA. Miałam również staż na największym blogu plotkarskim, czyli Lemurek Awataria lecz musiałam z niego zrezygnować przez nieszczęsną naukę gdybym tego nie zrobiła, kto wie może jeszcze do dziś byłabym na LA . Założycielka LA, Weronika to moja bliska znajoma, i to ona zachęciła mnie do zrobienia bloga. Dziękuje za wsparcie! Dziękuje również innym osobom, które podtrzymują mnie na duchu.

To raczej tyle z tych powitań, mam nadzieję że polubimy się i będziecie się cudnie bawić czytając moje wypociny na tym blogu. (A tak na prawdę, chciałabym wreszcie dodać posta XD). To do następnego!



Komentarze

  1. Blog zapowiada się znakomicie. Czekam na dalsze posty. Pamiętaj - wierzę w Ciebie! :D
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że blog będzie równie fajny jak poprzedni o tym temacie! Powodzenia życzę

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drodzy czytelnicy,
w Regulaminie znajdują się zasady dotyczące również i was.

- CZYTELNIK:
Ma prawo do wyrażania swojego zdania.
Nie ma prawa do obrażania redaktora.
Ma prawo do krytyki opublikowanego posta.
Nie ma prawa do robienia spamu.
Komentarze, które mają cel obrażenia osoby/redaktora nie będą opublikowane.

Dziękujemy za zrozumienie.

**DZIELENIE SIĘ OPINIĄ JEST CENNE, ALE NIE RAŃ INNYCH!!**