Charakter Awatarii II #2

Witajcie, na początku od razu was przepraszam że w sobotę nie pojawił się już żaden post. Musiałam zrobić coś bardzo ważnego, a później o tym zapomniałam. Znalazłam czas dopiero dzisiaj na napisanie posta. Teraz jednak sprawdźmy kogo wybraliście w ostatniej sondzie..


Brawo Kacper! Reszcie uczestnikom gratulacje i mam nadzieję że następnym razem wam się uda!
Czas teraz na runde 2! Jak tym razem zostały dobrane pary? 

Para Nr. 1
Kto ma lepszy charakter?

Para Nr. 2
Kto ma lepszy charakter?


Para Nr.3
Kto ma lepszy charakter?

Koniec głosowania: 04.02 godz. 19.00
Wyniki: 05.02 godz. 15.00

~~~~~~~~~~~~
Informacja - Wstawianie Postów
Chciałabym was czytelników poinformować, iż razem z Violą postanowiłyśmy zrobić mały plan dodawanie postów. Od dzisiaj będzie to wyglądało następująco:

Posty będą pojawiały się co dwa dni < Pon. / Śr. / Pt. >
Możliwe jest również że w Soboty
Minimum jeden post - maksimum trzy posty
Niedziela - Dzień Wolny

Mamy nadzieję że zrozumiecie naszą aktualną sytuację czasową i zaakceptujecie naszą decyzję. Plan pojawi się również w Regulaminie.

Pozdrawiam,
LetItBreathe

Komentarze

  1. Powracam żeby ponownie odpadnąć/odpaść! Jea!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje pesymistyczne nastawienie zaczyna mnie wkurzać Kacperku ;)))

      Usuń
    2. No coz xD zawsze przegrywam wiech tym razem nie może być inaczej i... no... uhm... wolę się nie nastawiać żeby się nie rozczarować

      Usuń
  2. Trochę to z twojej strony żałosne, że stawiasz PO RAZ kolejny przyjaciółki w jednej walce. Jakbyś nie mogła Plotkary i Kirai osobno, ale nie przecież trzeba poróżnić. Ehh dziecko, mam nadzieję, że któraś z nich wygra tą żałosną serię. Bez pozdrowień.:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Anonimie,
      ta seria nie ma na celu poróżnić przyjacielskie więzy, tylko sprawić trudny wybór dla czytelników. Każdy czytelnik zna Kirai i Plotkarę, dlatego dobrałam je w jedną parę żeby uczestnicy mieli trudny wybór.
      Na twoim miejscu jednak nie pisałabym że jestem dzieckiem, gdyż nawet nie podpisałeś się pod komentarzem. To jest żałosne :')

      Usuń
    2. To jest blog plotkarski na nim ma co się dziać, takie dopasowanie da burze myśli i trochę pikanterii. Powiedz mi jaki sens był by dać razem np. Princess z Kirai albo Kiś Ogórki z Plotkarą. Gdybyś kiedykolwiek pisał na blogu plotkarskim to byś zrozumiał.
      / Scott

      Usuń
    3. To tak zabrzmiało gdybyś chciał napisać, że Princess nie ma szans z Kirai a Ogór z Plotkarą. No przynajmniej ja to tak rozumuję.

      Usuń
    4. Chodzi mi o sens ich dania, z mojej opinii nie ma między nimi jakieś relacji więc nic nie wzbudziło by ich połączenie ale dwie przyjaciółki już ta.
      / Scott

      Usuń
    5. Mogłeś od razu napisać, że ja i Princess nie mamy szans na przejście do następnej rundy jeżeli będziemy rywalizować z Plotkarą i Kirai, a nie owijasz w bawełnę.

      Usuń
    6. Nie wiem kto by wygrał bo ciebie nie znam ale mów sobie co chcesz.
      / Scott

      Usuń

Prześlij komentarz

Drodzy czytelnicy,
w Regulaminie znajdują się zasady dotyczące również i was.

- CZYTELNIK:
Ma prawo do wyrażania swojego zdania.
Nie ma prawa do obrażania redaktora.
Ma prawo do krytyki opublikowanego posta.
Nie ma prawa do robienia spamu.
Komentarze, które mają cel obrażenia osoby/redaktora nie będą opublikowane.

Dziękujemy za zrozumienie.

**DZIELENIE SIĘ OPINIĄ JEST CENNE, ALE NIE RAŃ INNYCH!!**