Kiepskie wejście w rok 2018?

Nie każdemu udaje się pomyślnie wejść w nowy rok. Inni upadają na samym początku, drudzy dopiero w środku. Jak to wygląda aktualnie? Kto zaliczył to kiepskie wejście?

Chodzi tutaj o blog Baśniowa Awataria! Już przed nowym rokiem od pewnego czasu nie układało się tam zbyt dobrze. Posty pojawiały się nie tak często jak wcześniej. Aktualnie blog zawiera jeszcze wygląd noworoczny, z serpentynami i fajerwerkami.

Źródło - BA
Blog został całkowicie zaniedbany. Odliczanie do nowego roku zakończyło się miesiąc temu, pomimo iż pod licznikiem pisze, że powinno się odliczać do pierwszych ferii zimowych które zaczęły się około dwa tygodnie temu. W linijkę "Redaktorzy, którzy mają przerwę" są wpisani jeszcze redaktorzy, którzy nie gdyż mieli zaszczyt pracowania na blogu. Ostatni post został opublikowany trzeciego stycznia. Kolejną rzeczą jest to, że Kevin bardzo rzadko zaczął pojawiać się już na naszej klasie, tak samo jak i na Facebook'u. Doszły do mnie również plotki, że coś zaszło pomiędzy Kingą a Kevinem, niestety nie znam szczegółów. Czy to już czas na rozwód i zakończenie współpracy na blogu?

Źródło - BA
A tu niespodzianka! Czyżby BA stało się kolejnym blogiem, który osiągnie 100.000 wyświetleń? Jak widać nawet bez postów czy też nowszego wyglądu BA daje rade! Już składamy wielkie gratulacje, pomimo iż brakuje jeszcze 400 wyświetleń 😉.  Wracając jednak do sprawy bloga. Czyżby nadszedł czas na zakończenie ery BA? A może to tylko chwilowy upadek? Napiszcie co o tym myślicie w komentarzach.

Pozdrawiam,
LetItBreathe

Komentarze

  1. Nie ma to jak czytać posta o 5 rano xddd

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Kinga nie ma nic do roboty tylko na grupie na FB dostaje orgazmu "na widok głosu murada i krystiana" (pisownia oryginalna) oraz masturbuje się do zdjęć Mateusza to nie ma czasu pisać ;)

    /Aurin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Auriana, to moja sprawa co robię w wolnym czasie i to Cię nie powinno obchodzić. Powiem Ci jedno - nieładnie wywlekać prywatnych spraw na blogu. Jestem tylko ciekawa, za co mnie tak znienawidziłaś i od razu jesteś przeciwko mnie.
      /Kinga

      Usuń
    2. Kinga następnym razem gdy będziesz rozmawiać z Muradem i Krystianem to weź jakieś majtki na zmianę bo wiemy że to takie emocje że się można poszczać

      Usuń
    3. Nie masz co robić, że piszesz takie rzeczy?

      Usuń
    4. Owszem, nie mam

      Usuń
    5. Kinię swędzą paluszki? KINGA, TY SPROŚNA DZIEWCZYNKO :)

      Usuń
    6. Mmm jaki zajebisty podpis ;33 A ty Kinga taka niby przyjaciółka zamiast napisać na priv to sie rzucasz w komentarzu. Zresztą powinnaś poznać, że to nie ja, ale dobra ty wiesz przeciez lepiej ;)

      Usuń
    7. Lepiej się zamknij. Mam na myśli anonima z 17:15.
      /Kinga

      Usuń
    8. Jan Kochanowski, do anonimów

      Anonimy, nędzne wasze kpiny,
      Nic tu nie wzgracie, bo pusty łeb macie.
      Boicie się rzeczywistości,
      Brak wam dorosłości.
      Myślicie, że tajniactwo rzecz dobra?
      A ja wam powiem: ugryźcie w dupę BOBRA!

      Usuń
    9. Nareszcie coś się dzieje :)

      Usuń
  3. Auriana, nie krępuj się. My cię słuchamy bardzo uważnie. Trzeba w końcu ujawnić prawdę o tym "wzorowym" towarzystwie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah no tak bo wzorowe towarzystwo to Podest i spółka (wyczuj ironię)

      Usuń
    2. Nie powinno Ciebie oraz innych obchodzić co Kinga i inni bloggerzy robią w wolnym czasie. To nie jest stypa, że mają się ciągle zachowywać poważnie. Nie tylko Kindze, że tak powiem odwala. Krótko mówiąc. Nie wpierdalaj się w ich sprawy prywatne.
      /Aha

      Usuń
    3. CHUJ CI W OKO SKURWYSYNU (anonim 17:02)

      Usuń
  4. Ale macie problemy, CHEEKI BREEKI i do przodu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu się zamknij i nie wtrącaj

      Usuń
    2. Mówi się: proszę, nie wtrącaj się w nasze sprawy trochę kultury człowieku.

      Usuń
    3. A co, jeśli nie mam do ciebie szacunku? Więc po prostu się zamknij i nie wtrącaj. CZIKI BRIKI DO PRZODU!!1!1

      Usuń
    4. Emilka, jak tam zostałaś moderatorką Avatarii? X'DD

      Usuń
    5. TROCHI KULTIURY!

      Usuń
    6. Hahah wyje jaki spam x'DDDD

      Usuń
    7. Teraz to masz dałna jakiegoś z przerzutami do rąk

      Usuń
    8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    9. Koniec spamu. Kropeczka . <---

      Usuń
    10. Emilka czemu usuwasz swoje jakże inteligentne komentarze?

      Usuń
    11. Mam screeny, nie wywiniesz się z tego kochana. Początek dramy. Kropeczka . <-----

      Usuń
    12. Dobra, ostatni komentarz bo już mi się nie chce (miło było).
      Anonimie 10:10 - nie musisz mieć do mnie szacunku, proszę tylko o trochę kultury.
      I czy w ogóle wiesz co to znaczy Cheeki Breeki? :D

      10:43
      Eee tam, zanim te lenie zrobią nabór na nk.pl to ruski rok minie. xD
      Ale chętnie bym się zgłosiła.

      11:42
      Dokładnie!

      11:48
      No.

      11:49
      Downa* - ja mam się dobrze i go nie mam, a ty? :D
      A poprzedni spamik to takie małe wyładowanie energii, ale już nie ma.

      Pozdrawiam. Miłego dnia.
      Do widzenia. :)

      Usuń
    13. PS. 11:59
      Bo mi tak się podoba. :D

      Usuń
  5. Ten blog jest rajem dla osób które kochają dramy <33

    OdpowiedzUsuń
  6. #BA to spoko blog ale denerwujące to jest strasznie gdy Kinga przestanie pisać to wszyscy sobie robią samowolkę i też nie piszą. Gdyby nie Kinga to #BA nie było.
    / Scott

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mów tak, bo to nie jest tylko moja zasługa, że blog funkcjonuje. Przecież jak miałam przerwy na określony czas (np. wakacyjną na ok. 3 tygodnie), to strona tętniła życiem. Były też takie chwile, gdy tylko ja publikowałam posty, a reszta nie mogła z różnych względów. Więc Twoje zdanie nie jest słuszne.
      /Kinga

      Usuń
    2. Ja mówię tylko ze strony czytelnika jak to wygląda

      Usuń
  7. ANONIM = GEJ/ LEZBA

    OdpowiedzUsuń
  8. spamimy koledzy

    OdpowiedzUsuń
  9. koledzy anonimi

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlaczego usuwacie komentarze? Myślałam że to OBIEKTYWNY blog plotkarski a wy tylko bronicie swoich przyjaciół blogerów
    Żal mi was ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam przeczytać zasady, które znajdują się poniżej. Spam Emilki został usunięty, komentarze które miały na celu obrazić jakąś osobę również. Tak, to jest blog plotkarski ale trochę kultury ludzie.

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Eeeee popsułaś zabawę :(

      Usuń
    3. To nie była żadna zabawa. Zaczynam dbać o swojego bloga i nie chcę żeby stał się z niego blog hejterski.

      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
    2. HEHHEHEHEHEHEHEHE ŚMIESZKI HEHESZKI

      Usuń
    3. Kitsune masz coś więcej do powiedzenia w tej sprawie? Może to, że te anonimy są Twoje, hmm? ;)

      Usuń
    4. Oooo właśnie, też tak myślę. /Princessa

      Usuń
    5. Wydało się! Za kogo ty się uważasz? Za kogoś wielkiego bo blogowałaś na AWO czyli to co było przed RA, jeśli dobrze pamiętam? Anonimy zawsze odkryją prawdę, a ty jesteś już nikim. Zapamiętaj.

      Usuń
    6. Hahahah co?? XD To że czasami wchodzę tutaj poczytać i napiszę 'XD' w komentarzu od razu oznacza, że wszystkie anonimy są mojego autorstwa? Ja nawet nie wiem o co ta cała drama lol XDDD

      Usuń
    7. Jeszcze Dejwa naszego nam brakuje

      Usuń
  12. Ta oto drama przechodzi na BA...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drodzy czytelnicy,
w Regulaminie znajdują się zasady dotyczące również i was.

- CZYTELNIK:
Ma prawo do wyrażania swojego zdania.
Nie ma prawa do obrażania redaktora.
Ma prawo do krytyki opublikowanego posta.
Nie ma prawa do robienia spamu.
Komentarze, które mają cel obrażenia osoby/redaktora nie będą opublikowane.

Dziękujemy za zrozumienie.

**DZIELENIE SIĘ OPINIĄ JEST CENNE, ALE NIE RAŃ INNYCH!!**