Charakter Awatarii #1 - WYNIKI

Witajcie w ten pogodny (jak u mnie) wtorek! Mam nadzieję że nie którzy z was przetrwali ten pierwszy dzień w szkole. Ja osobiście niestety nie byłam dzisiaj w szkole z powodu kataru. Ale nie ważne! Przejdźmy do kolejnej część Charakteru Awatarii.

W sondach zagłosowało ponad 40 osób! Wow! Miłe zaskoczenie. Ale kto z par odpadł, a kto idzie dalej? Zobaczmy wyniki!

Para Nr. 1
Jak widać do następnej rundy przechodzi MuradMyLove (Auriana)!

Para Nr. 2
Do następnej rundy przechodzi Dasvidaniya! 
Para Nr. 3
Walka była zacięta, lecz do następnej rundy przechodzi Karev!
Para Nr. 4
Tutaj też było ostro, jednak do następnej rundy przechodzi Emilka!
Para Nr.5
Tutaj walka była również zacięta, lecz jak poprzednia para do następnej rundy przechodzi Artemida!

Osobom które odpadły, dostaną ode mnie na awatarii małą nagrodę pocieszenia w postaci warsztatu!
ALE UWAGA!
WY JAKO CZYTELNICY MOŻECIE URATOWAĆ SWOJEGO FAWORYTA! JAK?! WYSTARCZY ŻE ZAGŁOSUJECIE W SONDZIE POD SPODEM, JAKA GWIAZDA, KTÓRA ODPADŁA MA WRÓCIĆ DO RYWALIZACJI! WYNIKI POJAWIĄ SIĘ DZISIAJ O 19:00 WRAZ Z DRUGĄ RUNDĄ!
Pozdrawiam!
LetItBreathe

Komentarze